З 01.08.2017 року мешканці міста будуть мати можливість через Центр надання адміністративних послуг отримувани наступні адміністративні послуги:

  • Закордонний паспорт дитині
  • Закордонний паспорт дорослому
  • Замість втраченого
  • Обмін у зв`язку з непридатністтю
  • Обмін у зв`язку зі зміною інформації
  • Первине оформлення ID-картки

З 26.07.2017 року у Центрі надання адміністративинх послуг розпочато прийом "найпростіших" адміністративних послуг:

  1. Довідка про реєстрацію місця проживання
  2. Обстеження зелених насаджень
  3. Видалення насаджень зі сплатою відновної вартості

в електроному вигляді.

У зв'язку тим, що адміністратори Центру 19.07.2017 відряджені у м.Запоріжжя щодо отримання захищених електронних ключів для роботи у державних  реєстрах, прийом заявок на адміністративні послуги прийматися не будуть.

У центрі 19.07.2017 можна буде тільки отримати консультацію та результат послуги.

Вибачаємося за тимчасові незручності.

Заявки на отримання «найпростіших» адміністративних послуг прийматимутися на електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

Для отримання «найпростіших» адміністративних послуг потрібно ознайомитися з переліком послуг та рекомендацією стосовно отримання електронного цифрового підпису, за допомогою якого будуть здійснюватися отримання послуг.

Перелік послуг з описом:

  1. Довідка про реєстрацію місця проживання
  2. Обстеження зелених насаджень
  3. Видалення насаджень зі сплатою відновної вартості

Форми заяв на отримання  «найпростіших» адміністративних послуг:

  1. Запит довідки про реєстрацію місця проживання
  2. Обстеження зелених насаджень
  3. Видалення насаджень зі сплатою відновної вартості

Завантажити програмне забезпечення: https://acskidd.gov.ua/korustyvach_csk

Відео-інструкція: https://www.youtube.com/watch?v=3cIcM59rLMs

Протягом І кварталу 2017 року Центром надання адміністративних послуг м. Мелітополя (далі - Центр) надано 15 310 адміністративних послуг. За аналогічний період 2016 року Центром було надано всього – 4 784 послуги. Такий розрив пов'язаний з тим, що згідно з діючим законодавством у 2016 році повноваження щодо реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців передані органам місцевого самоврядування – відділу реєстрації виконавчого комітету Мелітопольської міської ради. Відповідно затвердженому сесією Мелітопольської міської ради переліку послуг, послуги у сфері реєстрації бізнесу з квітня 2016 року надаються через Центр.

Заявки на проведення заходів у конференц-залі прийматимуться на електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

Для бронювання та проведення заходів конференц-залу потрібно заповнити форму.

Відповідальна особа за конференц-залу Приступа Олена Олексіївна, моб: +380974480863


 Ознайомлення з порядком подачі заяви на проведення заходів у конференц-залі та процедурою бронювання. Розпорядження міського голови.

Супровідні документи:

  • план заходу;
  • ксерокопія документа, що засвідчує фізичну особу, яка уповноважена від імені юридичної особи на здійснення дій, пов'язаних з організацією і проведенням заходу;
  • документ, підтверджуючий право на предоставлення юридичної особи(доручення на представника, якщо документи подаються не керівником юридичної особи);
  • згода фізичної особи, яка уповноважена від імені юридичної особи на здійснення дій, пов'язаних з організацією і проведенням заходу на обробку її персональних даних.

Перед подачею заявки ознайомтеся зі списком запланованих подій у конференц-залі, визначьте для себе вільний день та час.

Графік роботи конференц-зали: понеділок - четверг 8:00 - 17:00, п'ятниця 8:00-16:45.

 

   

ШАНОВНІ ВІДВІДУВАЧІ ЦЕНТРУ!!!

З 23.03.2017
прийом документів на отримання послуг стосовно державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та державної реєстрації нерухомого майна у ЦНАПі м. Мелітополя призупинено у зв'язку з виконанням Наказу Міністерства юстиції України від 31.10.2016 № 3086/5 «Про врегулювання відносин з використання захищених носіїв особистих ключів».
Прийом буде поновлено орієнтовано з 28.03.2017
Довідки за тел. 44-06-36, 44-45-44

Приносимо вибачення за тимчасові незручності!

Центр здійснює свою діяльність за принципом «єдиного вікна», тобто прийом документів та видача результатів послуг здійснюється виключно через адміністраторів Центру.
На початок року в Центрі громадяни мали можливість отримати 52 види послуг. У зв’язку із політикою децентралізації влади перелік послуг, які надаються через Центр, збільшився на 54 види послуг. Загалом наприкінці 2016 року через Центр надавалося 106 адміністративних послуг, а саме:

Послугу з закриття приватних підприємців, та юридичних осіб, окрім Центру надання адміністративних послуг можно також замовити у акредитованого суб’єкта надання за адресою вул. М. Грушевського, 27 кабінет 10.

 

30.12.2016 прийом громадян у Центры надання адміністративних послуг з 8.00 до 12.00.

Шановні відвідувачі, з 29.12.2016 року призупиняється прийом документів по земельним питанням у зв’язку з реорганізацією роботи Держгеокадастру України.
Про поновлення прийому документів буде повідомлено пізніше.