З 01.11.2018 р. буде розпочато виїздне обслуговування до громадян визначених категорій (детальніше у Порядку подачі заяви). Заява приймається безпросередньо у ЦНАП, за телефоном +38(0619) 44-06-36, та за допомогою онлайн-заяви.

Прагнення Центру надання адміністративних послуг м. Мелітополя (далі - Центр) в ліквідації потреби особи звертатися до різних адміністративних органів, розпорошених територіально і за різними прийомними годинами, та мінімізація кількості звернень людини за отриманням послуг. 

Тому з 01.11.2018 через Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя запроваджується надання комплексних адміністративних послуг за «Життєвими ситуаціями», а саме: «Народження дитини» та «Майбутній пенсіонер».

           Послуга «Народження дитини».

(Батьки будуть мати змогу один раз звертатись до Центру та отримати за одне звернення такі послуги як):

  • -         Реєстрація місця проживання особи
  • -         Надання державної допомоги при народженні дитини
  • -         Оформлення і видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм
  • -         Первинна електронна реєстрація заявок на зарахування дітей до закладів дошкільної освіти міста Мелітополя).

           Послуга «Майбутній пенсіонер».

(одночасно майбутні пенсіонери будуть мати змогу замовити попередню оцінку права особи на призначення пенсії, її перерахунок разом з послугами архіву). Надаючи такі комплексні послуги, за одне звернення людина має можливість отримати декілька послуг.

        Кількість послуг, які можна отримати у Центрі постійно зростає за рахунок включення найбільш затребуваних послуг мешканцями міста. Тепер мешканці міста зможуть отримати архівні послуги та послугу архітектурно - будівельного контролю - «Реєстрація декларації про готовність об’єкта до експлуатації, збудованого без дозвільного документа на виконання будівельних робіт».

Протягом I півріччя 2018 року Центром надано 41 379 адміністративні послуги, що більше на 3157 послуги, порівняно із аналогічним періодом 2017 року (2017 рік– 38 222), що можна побачити з наступної діаграми (діаграма 1).

 

Діаграма 1

Протягом 3 кварталу 2018 року було надано 16 259 послуг. У нижче наведеній діаграмі № 2 відображені дані по кількості наданих адміністративних послуг за 3 квартал 2017 року та 3 квартал 2018 року.

 

Діаграма 2

Найбільша кількість заяв в абсолютному значенні у 3 кварталі 2018 року незмінно припадає на надання муніципальних послуг – 12 417 або 76,37 %. На другому місці по кількості прийнятих заяв – послуги УДМС – 2665 або 16,39%, третє місце – є заяви щодо отримання послуг у сфері Держгеокадастру – 1177 або 7,24 %.

           Незмінним попитом серед мешканців міста у 2018 році залишаються послуги надані через Центр відділом реєстрації виконавчого комітету Мелітопольської міської ради Запорізької області та Мелітопольським міським відділом УДМС України Запорізької області, що можна побачити у діаграмі № 3 та № 4 відповідно.

 

Діаграма 3

Можливістю оформлення закордонних паспортів та оформлення паспорту громадянина України у вигляді ID-картки, протягом січня-вересня 2018 року скористалось 5270 осіб.

У нижче наведені діаграмі № 4 можна побачити кількість наданих послуг з оформлення паспортів Мелітопольським міським відділом УДМС України Запорізької області через Центр протягом 3 кварталу 2018 року, що складає 2665 або 16,39 % від загальної кількості наданих послуг протягом липня - вересня 2018 року.

Діаграма 4.

         За січень – вересень 2018 року фізичні та юридичні особи, які звернулися за отриманням адміністративних послуг, сплатили до міського бюджету міста Мелітополя адміністративний збір в сумі 1 млн. 677 тис. грн.

Загальна кількість відвідувачів центру складає 200-300 відвідувачів в день, лише за липень-вересень 2018 року до Центру звернулося більше 15 тисяч осіб з різних питань. За 3 квартал 2018 року адміністраторами надано 13 030 консультації (або 80,0 % від загальної кількості наданих послуг за липень-вересень 2018 року, який склав – 16 259). Також адміністраторами надаються консультації у режимі он-лайн через офіційний веб-сайт Центру надання адміністративних послуг http://cnap.mlt.gov.ua/, але, нажаль, така послуга не користується попитом. Так, 3 квартал 2018 року за такою консультацією звернулось 17 осіб, з початку року – 51.

На офіційному веб сайті Центру надання адміністративних послуг http://cnap.mlt.gov.ua/ оновлюється інформація щодо роботи Центру, де кожен бажаючий може знайти інформаційні картки на адміністративні послуги, які надаються через Центр, скачати бланки заяв та зразки їх заповнення, можуть записатися на прийом та залишити свої зауваження і пропозиції.

Центр підвів підсумки моніторингу громадської думки з оцінки якості надання адміністративних послуг за 3 квартал 2018 року. Відвідувачі оцінюють роботу Центру за допомогою талону електронної черги, який потім залишають в одній зі скриньок «задоволений» або «не задоволений» у зоні інформування та у книзі відгуків і пропозицій, яка розміщується на видному та доступному місці.

Загалом за 3 квартал 2018 року у голосуванні взяло участь 5967 відвідувачів Центру, що складає 36,7 % від загальної кількості прийнятих документів за 3 квартал 2018 року – 16 259 або лише 37,8 % від загальної кількості відвідувачів Центру, яка за 3 квартал 2018 року склала 15 780 осіб. Позитивно оцінило якість надання послуг 3705 відвідувача, не залишили відгуків –12 780 осіб. У книзі відгуків і пропозицій протягом 3 кварталу відвідувачі залишили 5 позитивних відгуків про роботу Центру та роботу адміністраторів. Керівництвом Центру вживаються всі необхідні заходи щодо підвищення якості надання адміністративних послуг суб’єктам звернення. Також, на офіційному веб сайті Центру надання адміністративних послуг http://cnap.mlt.gov.ua/ розміщена анкета опитування відвідувачів «Центра надання адміністративних послуг у місті Мелітополь», де кожен мешканець міста може оцінити якість надання адміністративних послуг та залишити свій відгук. Так протягом 3 кварталу 6 відвідувачів залишили відгуки, з яких 4 відвідувача оцінили рівень обслуговування у Центрі на 5 балів, інші 2 відвідувача на 2 та 3 бали відповідно.

Велика увага приділяється підвищенню рівня професіоналізму та обізнаності адміністраторів, шляхом участі у нарадах та семінарах з питань надання адміністративних послуг, постійно працюють над удосконаленням своєї роботи, забезпечують комфортне перебування відвідувачів у Центрі та високу якість обслуговування.

Суб’єктами надання адміністративних послуг, для підвищення якості надання адміністративних послуг з адміністраторами Центру, проводяться методично - навчальні наради щодо ознайомлення їх з законодавством у відповідних сферах. Згідно плану - графіку проведення практичних навчань адміністраторів, протягом 3 кварталу 2018 року було проведено 9 навчань.

На другому поверсі Центру знаходиться конференц-зал, у якому протягом 3 кварталу 2018 року відбулося 28 міських заходів (засідання комісій, семінарів, тренінгів), серед яких також: Фокус група для представників середнього та великого бізнесу в рамках стратегії розвитку Мелітополя до 2030 року» (30.07.2018), тренінг-семінар на тему «Через ефективне управління до енергоефективності житлового фонду міста» (28.08.2018), семінар з актуальних питань у галузі захисту прав та законних інтересів дітей в умовах децентралізації влади» (21.08.2018).

       Загалом у Центрі надання адміністративних послуг створенні доступні і зручні умови для швидкого вирішення будь-яких проблем громадян, фізичних осіб-підприємців та юридичних осіб, забезпечення прозорості та відкритості розгляду звернень, запровадження сучасних форм надання послуг, що сприяє підвищенню рівня якості життя, унеможливлює будь - які корупційні діяння з боку посадових осіб адміністративних органів.

       Перевага в наданні адміністративних послуг через Центр полягає в тому, що послуги надаються прозоро, відсутній контакт суб’єкта звернення з чиновником. Документи приймаються за описом, відповідні рішення можливо отримати в чітко зазначений день, передбачений  законодавством.

       Працівники Центру постійно контролюють терміни розгляду справ та надання результатів розгляду. Всі послуги надані вчасно, без порушень, це пояснюється насамперед тим, що суб’єкти надання адміністративних послуг мають більше часу на опрацювання пакету документів, оскільки не здійснюють прийом громадян по даних питаннях. Адміністратор Центру, за необхідністю, за допомогою телефонного зв’язку  повідомляє суб’єкта звернення про прийняття рішення.

       Центр надання адміністративних послуг постійно удосконалює свою роботу, розширює спектр послуг, забезпечує комфортне перебування відвідувачів у Центрі та високу якість обслуговування.

Робота Центру надання адміністративних послуг м. Мелітополя (далі - Центр) спрямована на реалізацію таких напрямків: спрощення процедури отримання адміністративних послуг, впровадження нових та прогресивних законодавчих ініціатив, забезпечення високого рівня сервісу обслуговування, шляхом дотримання високих стандартів надання адміністративних послуг, зменшення часових витрат на отримання послуг, створення комфортних зон для очікування, в тому числі для осіб з дітьми.

Протягом I півріччя 2018 року Центром надано 25 120 адміністративні послуги, що більше на 182 послуги, порівняно із аналогічним періодом 2017 року (2017 рік– 24 938).

Протягом 2 кварталу 2018 року було надано 12667 послуг. У нижче наведеній діаграмі № 1 відображені дані по кількості наданих адміністративних послуг за 2 квартал 2017 року та 2 квартал 2018 року.

 

Діаграма 1.

Кількість послуг, які суб’єкти звернення можуть отримати у Центрі, зросла і включає найбільш затребувані суспільством – видачу паспорта громадянина України та для виїзду за кордон, реєстрацію місця проживання особи, фізичних та юридичних осіб, речових та майнових прав, видача відомостей з Державного земельного кадастру тощо.

Найбільша кількість заяв в абсолютному значенні у 2 кварталі 2018 року незмінно припадає на надання муніципальних послуг – 9364 або 73,92 %. На другому місці по кількості прийнятих заяв – послуги УДМС – 2413 або 19,05 %, третє місце – є заяви щодо отримання послуг у сфері Держгеокадастру – 890 або 7,03 %.

У зв'язку з передачею повноважень у сфері архітектурно-будівельного контролю органу місцевого самоврядування, з 01.01.2018 мешканці міста отримали можливість скористатись послугами у вищезазначеній сфері через Центр. Попит на послуги у сфері архітектурно-будівельного контролю поступово зростає, якщо у 1 кварталі 2018 року осіб, які звернулись за цією послугою – 62 особи, то у 2 кварталі - 95 осіб. Загалом, такою можливістю протягом січня-червня 2018 року вже скористалось 157 осіб.

У Центрі були впроваджені нові послуги у соціальній сфері, а саме:

-         Призначення щомісячної компенсаційної виплати непрацюючій особі, яка здійснює догляд за особою з інвалідністю І групи або за особою, яка досягла 80-річного віку (у 2 кварталі вже звернулось 32 особи),

-         надання державної допомоги при усиновленні дитини;

-         призначення компенсації при придбанні твердого палива та скрапленого балонного газу (у 2 кварталі вже звернулось 5 осіб);

-         встановлення статусу учасника війни деяким особам.

Найбільш актуальними послугами серед мешканців міста у 2018 році беззмінно залишаються послуги надані через Центр відділом реєстрації виконавчого комітету Мелітопольської міської ради Запорізької області та Мелітопольським міським відділом УДМС України Запорізької області, що можна побачити у діаграмі № 2 та № 3 відповідно.

 

Діаграма 2.

Залишається користуватись підвищеним попитом послуга оформлення закордонних паспортів та оформлення паспорту у вигляді ID-картки. За період з 01.08.2017 по 01.07.2018 такою можливістю скористалось 6275 особи.

У нижче наведені діаграмі № 3 можна побачити кількість наданих послуг з оформлення паспортів Мелітопольським міським відділом УДМС України Запорізької області через Центр протягом 2 кварталу 2018 року, що складає 2413 або 19,05 % від загальної кількості наданих послуг протягом квітня-червня 2018 року.

 

Діаграма 3.

Загальна кількість відвідувачів центру складає 220-240 відвідувачів в день, лише за квітень-червень 2018 року до Центру звернулося більше 13 тисяч осіб з різних питань. За 2 квартал 2018 року адміністраторами надано 9522 консультації (або 75,1 % від загальної кількості наданих послуг за квітень-червень 2018 року, який склав – 12 667). Також адміністраторами надаються консультації у режимі он-лайн через офіційний веб-сайт Центру надання адміністративних послуг http://cnap.mlt.gov.ua/, але, нажаль, така послуга не користується попитом. Так, 2 квартал 2018 року за такою консультацією звернулось 22 особи, з початку року – 34.

Для комфортного перебування молодих батьків з дітьми на час отримання батьками адміністративних послуг у Центрі надання адміністративних послуг м. Мелітополь у липні 2018 року відкрито дитячий сектор.

Центр підвів підсумки моніторингу громадської думки з оцінки якості надання адміністративних послуг за 2 квартал 2018 року. Відвідувачі оцінюють роботу Центру за допомогою талону електронної черги, який потім залишають в одній зі скриньок «задоволений» або «не задоволений» у зоні інформування та у книзі відгуків і пропозицій, яка розміщується на видному та доступному місці.

Загалом за 2 квартал 2018 року у голосуванні взяло участь 4670 відвідувачів Центру, що складає 36,9 % від загальної кількості прийнятих документів за 2 квартал 2018 року – 12 667 або лише 35 % від загальної кількості відвідувачів Центру, яка за 2 квартал 2018 року склала 13 348 осіб. Позитивно оцінило якість надання послуг 4670 відвідувача, не залишили відгуків – 8678 осіб. У книзі відгуків і пропозицій протягом 2 кварталу відвідувачі залишили 2 позитивних відгуків про роботу Центру та роботу адміністраторів. Керівництвом Центру вживаються всі необхідні заходи щодо підвищення якості надання адміністративних послуг суб’єктам звернення.

Суб’єктами надання адміністративних послуг, для підвищення якості надання адміністративних послуг з адміністраторами Центру, проводяться методично - навчальні наради щодо ознайомлення їх з законодавством у відповідних сферах. Згідно плану - графіку проведення практичних навчань адміністраторів, протягом 2 кварталу 2018 року було проведено 12 навчань.

Також, приділяється належна увага підвищенню кваліфікації адміністраторів Центру шляхом участі у нарадах та семінарах з питань надання адміністративних послуг, постійно працюють над удосконаленням своєї роботи, забезпечують комфортне перебування відвідувачів у Центрі та високу якість обслуговування.

На другому поверсі Центру знаходиться конференц-зал, у якому протягом 2 кварталу 2018 року відбулося 19 міських заходів (засідання комісій, семінарів, тренінгів), серед яких також: засідання Дорадчого комітету з реалізації шведсько-українського проекту «Місцеве самоврядування та верховенство права в Україні» (15.05.2018), презентація проекту «Місцеве самоврядування та верховенство права в Україні» (19.06.2018).

Метою забезпечення діяльності ЦНАП м. Мелітополь є впровадження нових та прогресивних законодавчих ініціатив, втілення пілотних проектів, що дозволяє суттєво спростити процес отримання адміністративної послуги, надання можливості будь-якій особі звернутися до ЦНАПу за отриманням комплексної адміністративної послуги в повному обсязі.

         Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя постійно удосконалює свою роботу, розширює спектр послуг, забезпечує комфортне перебування відвідувачів та високу якість обслуговування. Вся робота в Центрі спрямована на якісне обслуговування населення за якомога коротший термін без порушення законодавства.

         З 01.11.2018 через Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя запроваджується надання комплексних адміністративних послуг за «Життєвими ситуаціями», а саме: «Народження дитини» та «Майбутній пенсіонер».

       Також будуть надаватись архівні послуги та послуга архітектурно - будівельного контролю - «Реєстрація декларації про готовність об’єкта до експлуатації, збудованого без дозвільного документа на виконання будівельних робіт».

         Звертаємо вашу увагу, що адміністративні послуги за «Життєвими ситуаціями» надаються тільки в комплексі.

Пропонуємо Вам ознайомитись з Порядком надання адміністративних послуг за допомогою спеціального обладнання - мобільного кейсу при виїзному обслуговуванні.
Зверніть особливу увагу на категорію громадян, які будуть обслуговуватись, порядок подання заяв та при платності послуги - наявність підтверджуючого платіжного документа.
Про дату, з якої розпочнеться прийом заяв на виїзне обслуговування мешканців міста Мелітополя, буде повідомлено додатково.

05.10.2018 року набрала чинності Постанова Кабінету Міністрів України від 03.10.2018 року №795 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 25.03.2015р. №302. Згідно оновлених норм паспорт громадянина України у формі книжечки відтепер можна обміняти за бажанням на паспорт у формі ID-картки. При першому обміні це здійснюється за зареєстрованим місцем проживання. Усіх подальших випадках в будь-якому територіальному підрозділі ДМС, Паспортному сервісі, Центрах надання адміністративних послуг, в яких встановлене обладнання для оформлення біометричних документів.

Також ще одне нововведення: якщо особа досягла 25- чи 45- річного віку та не звернулася в установленому законодавством порядку не пізніше як через місяць після досягнення відповідного віку для вклеювання до паспорта нових фотокарток, вклейка фотокарток в паспорт у вигляді книжечки не здійснюється. Паспорт у вигляді книжечки в такому випадку обмінюється на паспорт у формі ID-картки.

Запис на оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон тимчасово призупинено до кінця року. 

Запис на оформлення паспорта громадянина України у формі ID-картки здійснюється за графіком: Пн-Пт з 08:00 до 15:00

ШАНОВНІ ВІДВІДУВАЧІ ЦЕНТРУ!!!

  

У зв'язку із технічними причинами

З 03.09.2018 по 03.10.2018

прийом документів на отримання послуг стосовно

земельних питань

буде відбуватися за наступним графіком:

з понеділка по п'ятницю з 08:00 - 15:00

Перерва на обід з 11:00 - 11:45

ШАНОВНІ ВІДВІДУВАЧІ ЦЕНТРУ!!!

  

у зв'язку зі святкуванням Дня Незалежності України

 

23.08.2018 року

графік прийому громадян в Центрі наступний: 

з 08:00 - 14:00;

 

24.08.2018 - 26.08.2018 - вихідні дні

 

Чекаємо Вас з понеділка (27.08.2018)

 

 

Приносимо вибачення за тимчасові незручності!

 

 

Шановні відвідувачі Центру!

З 13.08.2018 року видача паспортів громадян України та для виїзду за кордон здійснюється щодня, окрім суботи та неділі з 8:00 до 15:00 (з 12:00 до 12:45 - перерва).

Дякуємо за порозуміння.

 

ШАНОВНІ ВІДВІДУВАЧІ ЦЕНТРУ!!!

 

 

22.06.2018 року

 

графік прийому громадян в Центрі наступний:

 

з 08.00 - 15.00

 

23.06.2018 року

 

графік прийому громадян в Центрі наступний:

 

з 08.00 - 12.00