2017.1

  Впродовж 2017 року Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя (далі - Центр) працював над впровадженням нових адміністративних послуг, вдосконаленням своєї роботи відповідно до вимог чинного законодавства, спрощенням, оперативністю та покращенням умов їх отримання.  Центр впевнено крокує до виконання концепції в країні - реформування сфери адміністративних послуг, ліквідації потреб громадян звертатися до різних адміністративних органів, отримувати якісні та найбільш популярні у населення адміністративні послуги у найкоротший термін в одному приміщенні. Центр м. Мелітополя постійно збільшує перелік адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП, підвищує якість обслуговування населення,   впроваджує нові інформаційні технології для спрощення процедури надання адміністративних послуг. Одним з прикладів впровадження нових технологій – є запровадження в 2017 році у приміщенні Центру системи електронної черги, яка полегшує не тільки роботу адміністраторів Центру а й упорядковує  відвідувачів.

Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя (далі - Центр) здійснює свою діяльність за принципом «єдиного вікна», тобто прийом документів та видача результатів послуг здійснюється виключно через адміністраторів Центру.

Кількість послуг, які суб’єкти звернення можуть отримати у Центрі, зросла і включає найбільш затребувані суспільством – видачу паспорта громадянина України, можливість отримати закордонний паспорт, реєстрацію місця проживання особи, реєстрацію фізичних та юридичних осіб, реєстрацію речових та майнових прав тощо.

У адмінцентрі відкрито бездротову точку доступу до мережі Інтернет. 

Ім'я мережі: AdminCentr 

Пароль:       відсутній

 

 

Шановні відвідувачі Центру!

У зв'язку з передачою повноважень

у сфері архітектурно-будівельного контролю

органу місцевого самоврядування,

послуги у вищезазначеній сфері

будуть надаватися через ЦНАП

 

 

 

 

Шановні відвідувачі Центру!!!

ДОКУМЕНТИ   НА  ДЕРЖАВНУ РЕЄСТРАЦІЮ  ФОП  ТА  ЮРИДИЧНИХ ОСІБ

У  ПЕРІОД   З  29.12.2017  ПО  12.01.2018  ВКЛЮЧНО,  а також

ДОКУМЕНТИ   НА  ДЕРЖАВНУ РЕЄСТРАЦІЮ  ПРАВ ЩОДО НЕРУХОМОГО МАЙНА

У  ПЕРІОД   З  27.12.2017  ПО  12.01.2018  ВКЛЮЧНО

ПРИЙМАТИСЯ НЕ БУДУТЬ, У ЗВ’ЯЗКУ З ВІДПУСТКОЮ ДЕРЖАВНИХ РЕЄСТРАТОРІВ

Перелік інших суб’єктів державної реєстрації, до яких Ви можете звернутися:

№ з/п Назва суб’єкта Адреса Телефони для довідок
Акредитовані суб’єкти
1 Комунальне підприємство «Мелітопольське міжміське бюро технічної  інвентаризації» 72312, м. Мелітополь, вул.М.Грушевського, 27 (0619) 42-59-70
Інші суб’єкти державної реєстрації
2 Мелітопольська районна державна адміністрація

72319, м. Мелітополь,

вул. І.Алексєєва, 5

(0619) 43-13-93,

 43-15-76

3

Державний реєстратор

Новенської  сільської ради

72319, м.Мелітополь,

вул. І.Алексєєва, 5

(0619) 43-13-93,

 43-15-76

4

Державний реєстратор

Костянтинівської сільської ради

72364, Мелітопольський район,

с. Костянтинівка,

вул. Маяковського, 165

(061) 44-10-01,

44-71-99, 44-71-98

5 Державний реєстратор Веселівської районної державної адміністрації 72202, Запорізька область, смт Веселе, вул. Центральна, 136 (06136) 2-16-73
6 Державний реєстратор Якимівської районної державної адміністрації

72503, Запорізька область,

смт Якимівка, вул. Центральна, 99

(06131) 9-17-98,

9-19-66, 9-19-69

7 Державний реєстратор Приазовської  районної державної адміністрації

72401, Запорізька область,

смт Приазовське, вул. Покровська, 31

(06133) 2-33-35,

 2-45-41, 2-44-65

8 Державний реєстратор Приморської районної державної адміністрації

72102, Запорізька область,

м. Приморськ, вул. Банкова, 110

(06137) 7-42-82, 7-45-73
9 Департамент реєстраційних послуг виконавчого комітету Запорізької міської ради

м. Запоріжжя,

вул. Олександрівська, 84

(061) 228-02-29

№ з/п Назва суб’єкта Адреса Телефони для довідок
Акредитовані суб’єкти
1 Комунальне підприємство «Мелітопольське міжміське бюро технічної  інвентаризації» 72312, м. Мелітополь, вул.М.Грушевського, 27 (0619) 42-59-70
Інші суб’єкти державної реєстрації
2 Мелітопольська районна державна адміністрація

72319, м. Мелітополь,

вул. І.Алексєєва, 5

(0619) 43-13-93,

 43-15-76

3

Державний реєстратор

Новенської  сільської ради

72319, м.Мелітополь,

вул. І.Алексєєва, 5

(0619) 43-13-93,

 43-15-76

4

Державний реєстратор

Костянтинівської сільської ради

72364, Мелітопольський район,

с. Костянтинівка,

вул. Маяковського, 165

(061) 44-10-01,

44-71-99, 44-71-98

5 Державний реєстратор Веселівської районної державної адміністрації 72202, Запорізька область, смт Веселе, вул. Центральна, 136 (06136) 2-16-73
6 Державний реєстратор Якимівської районної державної адміністрації

72503, Запорізька область,

смт Якимівка, вул. Центральна, 99

(06131) 9-17-98,

9-19-66, 9-19-69

7 Державний реєстратор Приазовської  районної державної адміністрації

72401, Запорізька область,

смт Приазовське, вул. Покровська, 31

(06133) 2-33-35,

 2-45-41, 2-44-65

8 Державний реєстратор Приморської районної державної адміністрації

72102, Запорізька область,

м. Приморськ, вул. Банкова, 110

(06137) 7-42-82, 7-45-73
9 Державний реєстратор Мирненської селищної ради 72350, Мелітопольський район, смт Мирне, вул. О.Олексенка, 14 (0619) 49-41-46, 49-46-33
10 Державний реєстратор Семенівської сільської ради 72355, Мелітопольський район, с.Семенівка, вул.Першотравнева, 57 (0619) 44-95-10

Заздалегідь вибачаємося за тимчасові незручності.

ДО УВАГИ МЕШКАНЦІВ МІСТА!!!

Згідно з Законом України «Про адміністративні послуги», час прийому суб'єктів звернень в Центрах надання адміністративних послуг становить п’ять днів на тиждень та не менше семи годин на день без перерви на обід, а також не менше одного дня на тиждень до двадцятої години і є загальним (єдиним) для всіх адміністративних послуг, що надаються через Центри. Таким чином, рішенням сесії Мелітопольської міської ради від 29.11.2017        № 7/6 було змінено графік роботи ЦНАП м. Мелітополь у відповідності до закону, а також збільшено часи прийому від 8 до 20 годин до двох днів на тиждень для працюючих мешканців міста.

З 01.01.2018 графік роботи в Центрі встановлено наступний:

 

Понеділок, середа       з 08-00 до 17-00;

Прийом громадян        з 08-00 до 15-00;

 

Вівторок, четвер         з 08-00 до 20-00;

Прийом громадян      з 08-00 до 20-00;

 

П’ятниця                      з 08-00 до 15-45;

Прийом громадян      з 08-00 до 15-00.

Вихідні дні: субота, неділя.

 

Згідно з Законом України «Про адміністративні послуги», час прийому суб'єктів звернень в Центрах надання адміністративних послуг становить п’ять днів на тиждень та не менше семи годин на день без перерви на обід, а також не менше одного дня на тиждень до двадцятої години і є загальним (єдиним) для всіх адміністративних послуг, що надаються через Центри. Таким чином, рішенням сесії Мелітопольської міської ради від 29.11.2017        № 7/6 було змінено графік роботи ЦНАП м. Мелітополь у відповідності до закону, а також збільшено часи прийому від 8 до 20 годин до двох днів на тиждень для працюючих мешканців міста.

З 01.01.2018 графік роботи в Центрі встановлено наступний:

Понеділок, середа       з 08-00 до 17-00;

Прийом громадян  з 08-00 до 15-00;

Вівторок, четвер         з 08-00 до 20-00;

Прийом громадян  з 08-00 до 20-00;

П’ятниця                      з 08-00 до 15-45;

Прийом громадян   з  08-00 до 15-00.

Вихідні дні: субота, неділя.

Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя (далі - Центр) здійснює свою діяльність за принципом «єдиного вікна», тобто прийом документів та видача результатів послуг здійснюється виключно через адміністраторів Центру.

Кількість послуг, які суб’єкти звернення можуть отримати у Центрі, зросла і включає найбільш затребувані суспільством – видачу паспорта громадянина України, можливість отримати закордонний паспорт, реєстрацію місця проживання особи, реєстрацію фізичних та юридичних осіб, реєстрацію речових та майнових прав тощо.

В рамках дуальної системи навчання 19 жовтня студенти спеціальності «Облік і оподаткування» відвідали Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП) де їм було проведено практичний семінар на тему «Особливості реєстрації бізнесу для фізичних і юридичних осіб». Отримавши певні теоретичні і практичні знання з дисципліни Облік і звітність в оподаткуванні, студенти на семінарі, ще більш впевнились, що перш ніж розпочати підприємницьку діяльність, суб’єкт господарювання повинен визначитись з організаційно-правовою формою господарювання, якими видами діяльності він буде займатися (КВЕД) і на якій системі оподаткування він буде працювати. Заступник начальника Центру обговорював зі студентами як раз такі питання та звернув увагу на законодавчу базу, якою слід керуватися при реєстрації бізнесу. Крім цього коротко було охарактеризовано інші послуги , що надає ЦНАП і було проведено екскурсію по  Центру за напрямками надання адміністративних послуг. Студенти з великою зацікавленістю віднеслися до такого заходу.

На підставі наказу ДМС України від 17.08.2017 року №219 з 19.10.2017 Центрам надання адміністративних послуг, які приймали документи на оформлення та видачу паспортів громадян України у вигляді ID-картки та для виїзду за кордон присвоєно окремі від територіальних підрозділів ДМС КОДИ.

Для зручності, громадянам, які оформлювали вищезазначені документи до 19.10.2017 року тимчасово зроблено окремий графік видачі паспортів у приміщені ЦНАП:

Понеділок-Четвер з 14:00 до 16:00

П’ятниця з 14:00 до 15:00

Громадянам, які оформили документи з 19.10.2017, видача буде здійснюватися за звичайним графіком прийому у ЦНАП.

Просимо вибачення за тимчасові незручності.

ШАНОВНІ ВІДВІДУВАЧІ ЦЕНТРУ!!!

 23.09.2017 з 08-00 до 12-00 буде тимчасово припинено прийом громадян. 

  З 12-00 прийом громадян  відновиться.

Просимо вибачення за тимчасові незручності.

З 01.08.2017 року мешканці міста будуть мати можливість через Центр надання адміністративних послуг отримувани наступні адміністративні послуги:

  • Закордонний паспорт дитині
  • Закордонний паспорт дорослому
  • Замість втраченого
  • Обмін у зв`язку з непридатністтю
  • Обмін у зв`язку зі зміною інформації
  • Первине оформлення ID-картки