Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя (надалі – ЦНАП) підвів підсумки моніторингу громадської думки з оцінки якості обслуговування та надання адміністративних послуг за серпень 2019 року.

       Також відвідувачі ЦНАП мали можливість оцінити роботу Центру:

-         за допомогою талону електронної черги, який вкидають у дві скриньки «задоволений» або «не задоволений» у зоні інформування;

-         залишити свій відгук у журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань, який розміщується на видному та доступному місці для кожного відвідувача;

-         за допомогою «Анкети опитування відвідувачів Центра надання адміністративних послуг у місті Мелітополь», яка розміщена на офіційному веб-сайті.

         Також Центр відслідковує залишені відгуки відвідувачами на «Google бізнес» та «Google мапах» у результатах пошукової видачі Центру.

       Загалом у серпня 2019 року у оцінці роботи Центру взяло участь 1733 особи або 35,60 % від загальної кількості відвідувачів Центру (4869 осіб), з яких 1728 осіб залишили талон в одній зі скриньок «задоволений», 0 осіб залишили талон в одній зі скриньок «не задоволений»; 1 особа заповнила анкету на офіційному веб-сайті, на «Google Maps»: залишено 2 негативних відгуки та 1 позитивний. Також, у журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань протягом серпня 2019 року було залишено 1 позитивний відгук.

       Загалом якість обслуговування та надання послуг у серпні 2019 року позитивно оцінили 1731 відвідувач, негативно – 2.

      В цілому, відвідувачі ЦНАП м. Мелітополь задоволені якістю обслуговування та надання адміністративних послуг. ЦНАП й надалі проводитиме моніторинг якості обслуговування та надання адміністративних послуг і вживатиме всіх необхідних заходів щодо якісного, оперативного та професійного обслуговування відвідувачів.

Начальник відділу

адміністративних послуг                                                            Наталя АЛЬОХІНА

Підготував моніторинг

спеціаліст 1 категорії                                                                Ірина РОМАНОВА

ШАНОВНІ ВІДВІДУВАЧІ ЦЕНТРУ!!!

     У зв’язку з відпусткою державного реєстратора відділу реєстрації  виконавчого комітету Мелітопольської міської ради Запорізької області, прийом документів на отримання послуг стосовно державної реєстрації прав на нерухоме майно тимчасово призупиняється на період з 16.09.2019 по 27.09.2019 включно.

       З 30.09.2019 прийом документів у цій сфері буде здійснюватися за звичайним графіком.

     Додатково повідомляємо, що вищевказані послуги Ви можете також  отримати, звернувшись до:

       - державного реєстратора Райдержадміністрації (вулиця Івана Алексєєва, 5).

Приносимо вибачення за тимчасові незручності!

 

До уваги суб’єктів господарювання м. Мелітополя:
Виконавчим комітетом Мелітопольської міської ради Запорізької області та Головним управлінням Держпродспоживслужби в м. Запоріжжі підписано угоду про співпрацю: надання спеціалістами Держпродспоживслужби адміністративних послуг з реєстрації сільськогосподарської техніки та видачі посвідчень тракториста-машиніста. Прийом документів на надання вищевказаних послуг починається з 10 вересня з 10:00 до 15:00 кожний 2-й вівторок місяця в приміщенні Центру надання адміністративних послуг м. Мелітополя (вул. Чернишевського, 26).

ШАНОВНІ ВІДВІДУВАЧІ ЦЕНТРУ!!!

У зв’язку зі святкуванням Дня Незалежності України 23.08.2019 року графік прийому громадян в Центрі наступний:

з 08.00 - 14.00;

24.08 – 26.08. – вихідні дні
Чекаємо Вас з вівторка (27.08.)

Приносимо вибачення за тимчасові незручності!

0.jpg

Одним із вагомих факторів, які визначають рівень забезпечення державою належних умов життя своїх громадян, є якість надання адміністративних послуг, тому робота Центру надання адміністративних послуг        м. Мелітополя (далі – Центр) направлена на постійне удосконалення своєї роботи, а також збільшення кількості адміністративних послуг, які користуються попитом у населення, через Центр.

       Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя (надалі – ЦНАП) підвів підсумки моніторингу громадської думки з оцінки якості обслуговування та надання адміністративних послуг за липень 2019 року.

      Для отримання оцінки якості надання послуг і побажань про впровадження нових послуг в ЦНАП у період з 01.07.2019- 14.07.2019 було оголошено 2 тижня опитування відвідувачів ЦНАП за допомогою анкетування. Анкети знаходились на ресепшені, де кожен відвідувач мав можливість анонімно заповнити анкету і оцінити роботу ЦНАП. Такою можливістю скористались та оцінили роботу ЦНАП 97 мешканців міста. Результати анкетування свідчать, що майже всі громадяни задоволені рівнем організації роботи ЦНАП та якістю надання у ньому адміністративних послуг. Всі дані за результатами анкетування були оприлюдненні на офіційному веб-сайті ЦНАП для ознайомлення.

       Також відвідувачі ЦНАП мали можливість оцінити роботу Центру:

-         за допомогою талону електронної черги, який вкидають у дві скриньки «задоволений» або «не задоволений» у зоні інформування;

-         залишити свій відгук у журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань, який розміщується на видному та доступному місці для кожного відвідувача;

-         за допомогою «Анкети опитування відвідувачів Центра надання адміністративних послуг у місті Мелітополь», яка розміщена на офіційному веб-сайті.

         Також Центр відслідковує залишені відгуки відвідувачами на «Google бізнес» та «Google мапах» у результатах пошукової видачі Центру.

       Загалом у липні 2019 року у оцінці роботи Центру взяло участь 2051 особа або 41 % від загальної кількості відвідувачів Центру (4966 осіб), з яких 1946 осіб залишили талон в одній зі скриньок «задоволений», 0 осіб залишили талон в одній зі скриньок «не задоволений»; 3 особи заповнили анкету на офіційному веб-сайті та було залишено 1 негативний відгук, на «Google мапах»: не залишили свою оцінку; 97 осіб анонімно заповнили анкети у ЦНАП, з яких: 89 осіб оцінили роботу – позитивно, і лише 7 осіб – негативно, не визначився з відповіддю - 1. Також, у журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань протягом липня 2019 року було залишено 4 позитивних відгука та 1 негативний відгук.

       Загалом якість обслуговування та надання послуг у липні 2019 року позитивно оцінили 2041 відвідувач, негативно – 9.

      В цілому, відвідувачі ЦНАП м. Мелітополь задоволені якістю обслуговування та надання адміністративних послуг. ЦНАП й надалі проводитиме моніторинг якості обслуговування та надання адміністративних послуг і вживатиме всіх необхідних заходів щодо якісного, оперативного та професійного обслуговування відвідувачів.

 

Начальник відділу

адміністративних послуг                                                                 Н.АЛЬОХІНА

 

Підготував моніторинг

спеціаліст 1 категорії                                                                     І. РОМАНОВА

ШАНОВНІ ВІДВІДУВАЧІ ЦЕНТРУ!!!

06.08.2019 тимчасово зупиняється прийом документів на отримання послуг стосовно державної реєстрації прав на нерухоме майно, у зв’язку з відрядженням начальника відділу - державного реєстратора відділу реєстрації виконавчого комітету Мелітопольської міської ради. З 07.08.2019 прийом документів у цій сфері буде здійснюватися за звичайним графіком

       З метою визначення громадської думки про роботу Центру надання адміністративних послуг (далі- ЦНАП), отримання оцінки якості надання послуг і побажань про впровадження нових послуг в ЦНАП у період з 01.07.2019 – 14.07.2019 було оголошено 2 тижня опитування відвідувачів ЦНАП за допомогою анкетування. Анкети знаходились на ресепшені, де кожен відвідувач мав можливість анонімно заповнити анкету і оцінити роботу ЦНАП.

       Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя (надалі – ЦНАП) підвів підсумки моніторингу громадської думки з оцінки якості обслуговування та надання адміністративних послуг за червень 2019 року.

         Відвідувачі ЦНАП мали можливість оцінити роботу Центру:

-         за допомогою талону електронної черги, який вкидають у дві скриньки «задоволений» або «не задоволений» у зоні інформування;

-         залишити свій відгук у журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань, який розміщується на видному та доступному місці для кожного відвідувача;

-         за допомогою «Анкети опитування відвідувачів Центра надання адміністративних послуг у місті Мелітополь», яка розміщена на офіційному веб-сайті.

         Також Центр відслідковує залишені відгуки відвідувачами на «Google бізнес» та «Google мапах» у результатах пошукової видачі Центру.

       Загалом у червні 2019 року у голосуванні взяло участь 1692 особи або            44,6 % від загальної кількості відвідувачів Центру (3793 осіб), з яких 1686 осіб залишили талон в одній зі скриньок «задоволений», 0 осіб залишили талон в одній зі скриньок «не задоволений», 1 особа заповнила анкету на офіційному веб-сайті та було залишено 1 негативний відгук, на «Google мапах»: залишили свою позитивну оцінку 2 особи, негативну – 1 особа. Також, у журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань протягом червня 2019 року було залишено 1 позитивний відгук та 1 негативний відгук.

       Загалом якість обслуговування та надання послуг у червні 2019 року позитивно оцінили 1689 відвідувача, негативно – 3.

     В цілому, відвідувачі ЦНАП м. Мелітополь задоволені якістю обслуговування та надання адміністративних послуг.
ЦНАП й надалі проводитиме моніторинг якості обслуговування та надання адміністративних послуг і вживатиме всіх необхідних заходів щодо якісного, оперативного та професійного обслуговування відвідувачів.

 

Начальник відділу

адміністративних послуг                                                                 Н.АЛЬОХІНА

 

Підготував моніторинг

спеціаліст 1 категорії                                                                     І. РОМАНОВА

ШАНОВНІ ВІДВІДУВАЧІ ЦЕНТРУ!!!

З 11.07.2019 по 17.07.2019 тимчасово зупиняється прийом документів на отримання послуг стосовно державної реєстрації прав на нерухоме майно, у зв’язку з відрядженням начальника відділу - державного реєстратора відділу реєстрації виконавчого комітету Мелітопольської міської ради.

ШАНОВНІ ВІДВІДУВАЧІ ЦЕНТРУ!!!

У зв’язку з відпусткою працівника трудового архівного відділу виконавчого комітету Мелітопольської міської ради, прийом документів на отримання послуг трудового архіву призупиняється з 10.07.19 та відновиться з 01.08.2019.