Шановні представники ділового середовища м. Мелітополя!

       З метою доведення інформації до представників бізнесу м. Мелітополя щодо особливостей проведення реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, громадських організацій та змін у законодавстві, а також послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя, керівник вашого підприємства запрошується на тематичну зустріч, яка відбудеться 12.06.2019 о 15-00. у конференц-залі Центру надання адміністративних послуг м. Мелітополя за адресом: м. Мелітополь, вул. Чернишевського, 26.

        Просимо усіх бажаючих у строк до 01.06.2019 попередньо повідомити  про участь за тел. 097-526-23-76  з 08.00 до 17.00 (контактна особа Романова Ірина).

 

З повагою,

начальник

Центру надання

адміністративних послуг

м. Мелітополя                                                                                    Н. АЛЬОХІНА.

24 квітня Урядом ухвалено нові суми вартості адміністративних послуг при оформленні паспорта громадянина України (ID-картки) та паспорта громадянина України для виїзду за кордон, які будуть сплачуватися після 1 липня. Зміниться також і вартість бланків згаданих документів.

Відповідно до внесених змін, з 1.07.2019 нові суми адміністративного збору складатимуть:

  • При оформленні ID-картки (до 20 робочих днів) – 345 грн (126 грн вартість адмінпослуги та 219 грн вартість бланка), раніше 279 грн.
  • При оформленні ID-картки (до 10 робочих днів) – 471 грн (252 грн вартість адмінпослуги та 219 грн вартість бланка), раніше 366 грн.
  • При оформленні закордонного паспорта (до 20 робочих днів) – 682 грн (352 грн вартість адмінпослуги та 330 грн вартість бланка), раніше 557,32 грн.
  • При оформленні закордонного паспорта (до 7 робочих днів та до 3 робочих днів у разі наявності підстав*) – 1034 грн (704 грн вартість адмінпослуги та 330 грн вартість бланка), раніше 810,32 грн.

Шановні відвідувачі!

Відповідно до постанови КМУ від 01.08.2013 №588 «Про затвердження примірного регламенту Центра надання адміністративних послуг» та Регламенту Центру надання адміністративних послуг м. Мелітополя, затвердженого 46 сесією VII скликання Мелітопольської міської ради від 22.02.2019 №10, суб’єкт звернення має право надати вхідний пакет документів на отримання адміністративної послуги особисто, через представника (законного представника), надіслати поштою.

Звертаємо увагу, якщо документи надсилаються поштою, поштове відправлення відбувається рекомендованим листом з описом вкладень.

Шановні відвідувачі!

Відповідно до постанови КМУ від 01.08.2013 №588 «Про затвердження примірного регламенту Центра надання адміністративних послуг» та Регламенту Центру надання адміністративних послуг м. Мелітополя, затвердженого 46 сесією VII скликання Мелітопольської міської ради від 22.02.2019 №10, суб’єкт звернення має право надати вхідний пакет документів на отримання адміністративної послуги особисто, через представника (законного представника), надіслати поштою.

Звертаємо увагу, якщо документи надсилаються поштою, поштове відправлення відбувається рекомендованим листом з описом вкладень.

У зв’язку з відпусткою державного реєстратора, послуги щодо реєстрації нерухомого майна, з 24.04 – 15.05 включно звертатися до акредитованого суб’єкта КП«МБТІ» кабінет 10:

·                   Семенівська сільська рада

·                   Райдержадміністрація

 

 

 

В ЦНАПе

·                   13 ПК администраторов

·                   1 ПК начальника

·                   1 ПК системного администратора

·                   5 ПК специалистов

·                   1 ПК  ресепшн

·                   1 Сервер.

На ПК администраторов установлены:

·                   ОС: Win10.

·                   Антивирус: защитник Windows.

·                   ОЗУ - 3-4Гб.

·                   HDD - 300-500 gb.

 

Администраторы работают в следующих государственных реестрах:

·                   Єдиний державний реєстр юридичних та фізичних осіб

·                   ЗАГС

·                   Нерухоме майно

·                   Держгеокадастр

Так же, на локальном сервере работает система электронного документооборота (далее СЭД), в которой хранятся персональные данные наших клиентов.

К данным документооборота могут обратиться субъекты исполнения услуги для обработки информации через VPN pptp. Субъект может получить информацию только по своим клиентам. Доступ к клиентам другого субъекта ограничен на уровне СЭД.

 

На сервере:

·                   Windows Server 2008 R2 Standard.

·                   Eset File Security.

·                   ОЗУ 8 Гб.

·                   HDD 2 Тб.

В сети есть 2 wi-fi роутера:

·                   Один для посетителей, без пароля. Доступ ко внутреней сети защищен функцией “Гостевой доступ”.

·                   Второй для управления всеми подключениями. Защищен паролем. Внешние подключения заблокированы на уровне роутера.

 

ШАНОВНІ ВІДВІДУВАЧІ ЦЕНТРУ!!!

     У зв’язку з відпусткою державного реєстратора відділу реєстрації виконавчого комітету Мелітопольської міської ради Запорізької області, прийом документів на отримання послуг щодо реєстрації нерухомого майна тимчасово призупиняється на період з 24.04.2019 по 15.05.2019 включно.

     Також призупиняється надання інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав за критерієм об'єкту нерухомості навищезазначений період з 24.04.2019 по 17.05.2019 включно.

     Додатково повідомляємо, що вищевказані послуги Ви можете також  отримати, звернувшись до:

  • акредитованого суб'єкту КП "МБТІ" (кабінет №10);
  • державного реєстратора Семенівської сільської ради;
  • державного реєстратора Райдержадміністрації (вулиця Івана Алексєєва, 5).

 

У зв'язку з втратою чинності Постанови Кабінету Міністрів України від 26.07.1996 №832 "Про підвищення розмірів державної допомоги окремим категоріям громадян" адміністративна послуга "Призначення щомісячної компенсації виплати непрацюючій особі, яка здійснює догляд за особою з інвалідністю І групи або за особою, яка досягла 80-річного віку" надаватися не буде.