ШАНОВНІ ВІДВІДУВАЧІ ЦЕНТРУ!!!

З 11.07.2019 по 17.07.2019 тимчасово зупиняється прийом документів на отримання послуг стосовно державної реєстрації прав на нерухоме майно, у зв’язку з відрядженням начальника відділу - державного реєстратора відділу реєстрації виконавчого комітету Мелітопольської міської ради.

ШАНОВНІ ВІДВІДУВАЧІ ЦЕНТРУ!!!

У зв’язку з відпусткою працівника трудового архівного відділу виконавчого комітету Мелітопольської міської ради, прийом документів на отримання послуг трудового архіву призупиняється з 10.07.19 та відновиться з 01.08.2019.

ШАНОВНІ ВІДВІДУВАЧІ   ЦЕНТРУ!!!

у зв’язку з святкуванням Дня Конституції України

 

графік Центру на 27.06.19 змінений:

 

-                      прийом громадян до 15:00

-                      робота Центру до 16:00

 

28.06 – 30.06 – вихідні дні

Чекаємо Вас з понеділка (01.07)

 

Приносимо вибачення за тимчасові незручності!

Шановні мешканці міста!


Прагнучи створити якісні умови щодо отримання найбільш затребуваних адміністративних послуг, з 10.06.2019 року через Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя запроваджено надання 4 нових послуг Мелітопольського об’єднаного управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області, а саме:

  1. видача пенсійного посвідчення замість втраченого;
  2. витребування документів, необхідних для підтвердження страхового стажу, заробітної плати для призначення(перерахунку) пенсії;
  3. оформлення, виготовлення та видача документів, що підтверджують призначення особі пенсії (пенсійного посвідчення);
  4. прийом документів для проведення попередньої оцінки права особи на призначення пенсії.

З вичерпаним пакетом документів, які необхідно надати для отримання вищезазначених послуг Ви маєте змогу ознайомитися на сайті Центру: http://cnap.mlt.gov.ua/index.php/posluhy/pensiinyi-fond

Також, нагадуємо що звертаючись за однією з вище перелічених послуг, можна додатково подати пакет документів на комплексну послугу «Майбутній пенсіонер», у яку входять:

  1. попередня оцінка права особи на призначення пенсії, її перерахунок;
    надання архівних довідок про заробітну плату з документів ліквідованих установ, підприємств і організацій м. Мелітополя без правонаступників;
    надання архівних довідок про підтвердження трудового стажу з документів ліквідованих установ, підприємств і організаційм. Мелітополя без правонаступників;
    надання архівних довідок у разі шкідливих умов праці за списком №1 та №2 з документів ліквідованих установ, підприємств і організацій м. Мелітополя без правонаступників: про факт роботи, кількість відпрацьованих днів/годин, архівні копії документів з атестації робочих місць, копії особових карток (типова міжвідомча форма №Т-2)

Шановні відвідувачі!

Нагадуємо, що відповідно до постанови КМУ від 01.08.2013 №588 «Про затвердження примірного регламенту Центра надання адміністративних послуг» та Регламенту Центру надання адміністративних послуг м. Мелітополя, затвердженого 46 сесією VII скликання Мелітопольської міської ради від 22.02.2019 №10, суб’єкт звернення має право надати вхідний пакет документів на отримання адміністративної послуги особисто, через представника (законного представника), надіслати поштою.

Звертаємо увагу, якщо документи надсилаються поштою, поштове відправлення відбувається рекомендованим листом з описом вкладень.