В рамках дуальної системи навчання 19 жовтня студенти спеціальності «Облік і оподаткування» відвідали Центр надання адміністративних послуг (ЦНАП) де їм було проведено практичний семінар на тему «Особливості реєстрації бізнесу для фізичних і юридичних осіб». Отримавши певні теоретичні і практичні знання з дисципліни Облік і звітність в оподаткуванні, студенти на семінарі, ще більш впевнились, що перш ніж розпочати підприємницьку діяльність, суб’єкт господарювання повинен визначитись з організаційно-правовою формою господарювання, якими видами діяльності він буде займатися (КВЕД) і на якій системі оподаткування він буде працювати. Заступник начальника Центру обговорював зі студентами як раз такі питання та звернув увагу на законодавчу базу, якою слід керуватися при реєстрації бізнесу. Крім цього коротко було охарактеризовано інші послуги , що надає ЦНАП і було проведено екскурсію по  Центру за напрямками надання адміністративних послуг. Студенти з великою зацікавленістю віднеслися до такого заходу.

На підставі наказу ДМС України від 17.08.2017 року №219 з 19.10.2017 Центрам надання адміністративних послуг, які приймали документи на оформлення та видачу паспортів громадян України у вигляді ID-картки та для виїзду за кордон присвоєно окремі від територіальних підрозділів ДМС КОДИ.

Для зручності, громадянам, які оформлювали вищезазначені документи до 19.10.2017 року тимчасово зроблено окремий графік видачі паспортів у приміщені ЦНАП:

Понеділок-Четвер з 14:00 до 16:00

П’ятниця з 14:00 до 15:00

Громадянам, які оформили документи з 19.10.2017, видача буде здійснюватися за звичайним графіком прийому у ЦНАП.

Просимо вибачення за тимчасові незручності.

З 01.08.2017 року мешканці міста будуть мати можливість через Центр надання адміністративних послуг отримувани наступні адміністративні послуги:

  • Закордонний паспорт дитині
  • Закордонний паспорт дорослому
  • Замість втраченого
  • Обмін у зв`язку з непридатністтю
  • Обмін у зв`язку зі зміною інформації
  • Первине оформлення ID-картки

Заявки на отримання «найпростіших» адміністративних послуг прийматимутися на електронну адресу: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її..

Для отримання «найпростіших» адміністративних послуг потрібно ознайомитися з переліком послуг та рекомендацією стосовно отримання електронного цифрового підпису, за допомогою якого будуть здійснюватися отримання послуг.

Перелік послуг з описом:

  1. Довідка про реєстрацію місця проживання
  2. Обстеження зелених насаджень
  3. Видалення насаджень зі сплатою відновної вартості

Форми заяв на отримання  «найпростіших» адміністративних послуг:

  1. Запит довідки про реєстрацію місця проживання
  2. Обстеження зелених насаджень
  3. Видалення насаджень зі сплатою відновної вартості

Накладання цифрового підпису: https://ca.informjust.ua/sign

Перевірка цифрового підпису: https://ca.informjust.ua/verify

Відео-інструкція: https://youtu.be/6zeibDgKNsQ

 

ШАНОВНІ ВІДВІДУВАЧІ ЦЕНТРУ!!!

З 23.03.2017
прийом документів на отримання послуг стосовно державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та державної реєстрації нерухомого майна у ЦНАПі м. Мелітополя призупинено у зв'язку з виконанням Наказу Міністерства юстиції України від 31.10.2016 № 3086/5 «Про врегулювання відносин з використання захищених носіїв особистих ключів».
Прийом буде поновлено орієнтовано з 28.03.2017
Довідки за тел. 44-06-36, 44-45-44

Приносимо вибачення за тимчасові незручності!