З метою визначення громадської думки про роботу Центру надання адміністративних послуг (далі- ЦНАП), отримання оцінки якості надання послуг і побажань про впровадження нових послуг в ЦНАП у період з 01.07.2019 – 14.07.2019 було оголошено 2 тижня опитування відвідувачів ЦНАП за допомогою анкетування. Анкети знаходились на ресепшені, де кожен відвідувач мав можливість анонімно заповнити анкету і оцінити роботу ЦНАП.

 

      У проведенні анкетування прийняли участь 97 мешканців міста. Серед них – за віком: - від 16-35 років 34 (35 %) респ.;
                   - від 36-55 років – 40 (41 %) респ.;

                  - 55 років і більше23 (24 %) респ.

       На питання «Чи знаєте Ви, які адміністративні послуги можна отримати в ЦНАП?» відповіді розподілено таким чином:

-    Так - 74 (76 %);

-    Ні - 23 (24 %).

«Чи влаштовує Вас режим роботи ЦНАП?» - друге питання анкети отримало наступні відповіді респондентів:

-      Так - 66 (68 %);

-     Ні - 31 (32 %).

       На третє питання анкети «Чи відвідували Ви сайт ЦНАП?»респонденти відповіли:

-      Так – 59 (61 %);

-     Ні - 38 (39 %).

       На четверте питання «Чи була інформація на сайті корисною та повною для Вас?» респонденти відповіли:

-      Так – 53 (55 %);

-     Ні - 44 (45 %).

         На питання «Чи зручно оплачувати платні послуги через платіжний термінал, що розташований в ЦНАП?» - «Так» відповіли 81 (84 %); «Ні» - 15 (16 %).

       Без відповіді дане питання залишив 1 респондент.

       Менш активно респонденти (9 з 97 респондентів) відгукнулись своїми відповідями на питання «Які послуги Ви хотіли б ще отримувати через ЦНАП?» . Це – «реєстрація авто», «оформлення довіреності», «отримання довідки про володіння українською мовою та отримання довідки про несудимість», «видача посвідчення про допуск до робіт підвищеної безпеки», «постановка до школи через електронну чергу».

       Були й такі: «черга до школи», «довідки, оплата послуг», «пенсія».

      «Як Ви можете оцінити рівень обслуговування в ЦНАП?» у 96 респондентів це питання отримало такі варіанти відповідей:

-«погано» - 7; -«добре» – 46; - «відмінно» - 43.

Без відповіді дане питання залишив 1 респондент.

      Отже, за результатами анонімного опитування можна окреслити загальну картину: більша кількість відвідувачів ЦНАП знає, які послуги можна отримати у ЦНАП та за яким режимом він працює. Нажаль, серед відвідувачів ЦНАП ще є такі, які не відвідували офіційний сайт та не ознайомлені з інформацією, яка розміщена на ньому, про що свідчать відповіді на 3 та 4 поставлене питання. Не вважають корисною інформацією на сайті 44 особи (менше половини опитуваних). Позитивно оцінили якість надання послуг більшість відвідувачів, оцінивши на «добре»- 46 відвідувачів та на «відмінно» - 43 відвідувача, що свідчить про високий професіоналізм та кваліфікацію працівників ЦНАП.

     ЦНАП щиро вдячний учасникам опитування за їх небайдужу громадську позицію та позитивну оцінку роботи працівників ЦНАП. Висловлені Вами пропозиції щодо впровадження нових послуг та результати анкетування будуть обов’язково враховані при плануванні діяльності ЦНАП. За результатами попереднього анкетування, що проходив у лютому 2019 року, були враховані пропозиції та запроваджені з 15.03.2019 запропоновані послуги у сфері реєстрації актів цивільного стану (РАЦС), а саме - державна реєстрація народження та державна реєстрація смерті, що свідчить про спрямованість роботи Центру на збільшення та запровадження найбільш затребуваних суспільством адміністративних послуг.

     Наша мета – забезпечення більшої відкритості для громадян шляхом запровадження широкого інформування громадськості про діяльність ЦНАП.