Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя (надалі – ЦНАП) підвів підсумки моніторингу громадської думки з оцінки якості обслуговування та надання адміністративних послуг за листопад 2018 року.

Відвідувачі ЦНАП мали можливість оцінити роботу Центру:

  • за допомогою талону електронної черги, який вкидають у дві скриньки «задоволений» або «не задоволений» у зоні інформування;
  • залишити свій відгук у журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань, який розміщується на видному та доступному місці для кожного відвідувача;
  • за допомогою «Анкети опитування відвідувачів Центра надання адміністративних послуг у місті Мелітополь», яка розміщена на офіційному веб-сайті.

       Загалом у листопаді 2018 року у голосуванні взяло участь 2509 осіб або 49,85 % від загальної кількості відвідувачів Центру (5029 осіб), з яких 2507 осіб залишили талон в одній зі скриньок «задоволений» та 2 особи заповнили анкети опитування на офіційному веб-сайті. Позитивно оцінили якість обслуговування та надання послуг 2508 відвідувачів, негативно – 1 відвідувач.

     У журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань протягом листопада 2018 року відгуків не залишено.

     В цілому, відвідувачі ЦНАП м. Мелітополь задоволені якістю обслуговування та надання адміністративних послуг.
ЦНАП й надалі проводитиме моніторинг якості обслуговування та надання адміністративних послуг і вживатиме всіх необхідних заходів щодо якісного, оперативного та професійного обслуговування відвідувачів.