Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя (надалі – ЦНАП) підвів підсумки моніторингу громадської думки з оцінки якості обслуговування та надання адміністративних послуг за грудень 2018 року.


        
Відвідувачі ЦНАП мали можливість оцінити роботу Центру:

-         за допомогою талону електронної черги, який вкидають у дві скриньки «задоволений» або «не задоволений» у зоні інформування;

-         залишити свій відгук у журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань, який розміщується на видному та доступному місці для кожного відвідувача;

-         за допомогою «Анкети опитування відвідувачів Центра надання адміністративних послуг у місті Мелітополь», яка розміщена на офіційному веб-сайті.


       Загалом у грудні 2018 року у голосуванні взяло участь 2315 осіб або    52,41 % від загальної кількості відвідувачів Центру (4417 осіб), з яких 2314 осіб залишили талон в одній зі скриньок «задоволений» та 1 особа заповнила анкету опитування на офіційному веб-сайті. Позитивно оцінили якість обслуговування та надання послуг 2314 відвідувачів, негативно – 1 відвідувач.

     У журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань протягом грудня 2018 року відгуків не залишено.

     В цілому, відвідувачі ЦНАП м. Мелітополь задоволені якістю обслуговування та надання адміністративних послуг.
ЦНАП й надалі проводитиме моніторинг якості обслуговування та надання адміністративних послуг і вживатиме всіх необхідних заходів щодо якісного, оперативного та професійного обслуговування відвідувачів.