Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя (надалі – ЦНАП) підвів підсумки моніторингу громадської думки з оцінки якості обслуговування та надання адміністративних послуг за січень 2019 року.


        
Відвідувачі ЦНАП мали можливість оцінити роботу Центру:

-         за допомогою талону електронної черги, який вкидають у дві скриньки «задоволений» або «не задоволений» у зоні інформування;

-         залишити свій відгук у журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань, який розміщується на видному та доступному місці для кожного відвідувача;

-         за допомогою «Анкети опитування відвідувачів Центра надання адміністративних послуг у місті Мелітополь», яка розміщена на офіційному веб-сайті.

         Також Центр відслідковує залишені відгуки відвідувачами на «Google бізнес» та «Google мапах» у результатах пошукової видачі Центру.


       Загалом у січні 2019 року у голосуванні взяло участь 2361 осіб або 46,9 % від загальної кількості відвідувачів Центру (5029 осіб), з яких 2355 осіб залишили талон в одній зі скриньок «задоволений», 1 особа заповнила анкету опитування на офіційному веб-сайті та 1 особа залишила свою позитивну оцінку на «Google мапах». Позитивно оцінили якість обслуговування та надання послуг 2361 відвідувачів, негативно – 0.

     У журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань протягом січня 2019 року відгуків залишено 4 позитивних відгука.

     В цілому, відвідувачі ЦНАП м. Мелітополь задоволені якістю обслуговування та надання адміністративних послуг.
ЦНАП й надалі проводитиме моніторинг якості обслуговування та надання адміністративних послуг і вживатиме всіх необхідних заходів щодо якісного, оперативного та професійного обслуговування відвідувачів.