pull week      

     Результати проведення тижня опитування відвідувачів Центру надання адміністративних послуг м. Мелітополя щодо оцінки якості надання послуг.

       З метою визначення громадської думки про роботу Центру надання адміністративних послуг (далі- ЦНАП), отримання оцінки якості надання послуг і побажань про впровадження нових послуг в ЦНАП у період з 18.02.2019- 22.02.2019 був оголошений тиждень опитування відвідувачів ЦНАП за допомогою анкетування. Анкети знаходились на ресепшені, де кожен відвідувач мав можливість анонімно заповнити анкету і оцінити роботу ЦНАП.

      У проведенні анкетування прийняли участь 182 мешканця міста. Серед них – за віком: - від 16-35 років 58 (32%) респ.;
                   - від 36-55 років – 95 (52%) респ.;

                  - 55 років і більше29 (16%) респ.

       На питання «Чи знаєте Ви, які адміністративні послуги можна отримати в ЦНАП?» відповіді розподілено таким чином:

-    Так - 144 (80%);

-    Ні - 37 (20%).

Без відповіді дане питання залишив 1 респондент.

«Чи влаштовує Вас режим роботи ЦНАП?» - друге питання анкети отримало наступні відповіді респондентів:

-      Так - 151 (83%);

-     Ні - 31 (17%).

       На третє питання анкети «Чи відвідували Ви сайт ЦНАП?»респонденти відповіли:

-      Так – 67 (37%);

-     Ні - 114 (63%).

Без відповіді дане питання залишив 1 респондент.

       На четверте питання «Чи була інформація на сайті корисною та повною для Вас?» 159 респондентів з 182 відповіли:

-      Так – 70 (44%);

-     Ні - 89 (56%).

Без відповіді дане питання залишили 23 респондента.

         На питання «Чи зручно оплачувати платні послуги через платіжний термінал, що розташований в ЦНАП?» - «Так» відповіли 163 (90%); «Ні» - 19 (10%).

       Менш активно респонденти (12 з 182 респондентів) відгукнулись своїми відповідями на питання «Які послуги Ви хотіли б ще отримувати через ЦНАП?» . Це – «оплата комунальних платежів», «регістрація авто та отримання водійського посвідчення», «РАЦС», «довідка про відсутність судимості», «швидше отримувати довідки про реєстрацію місця проживання».

       Були й такі: «всі», «нотаріальні», «онлайн черга для осіб, які проживають в іншому місті» тощо.

      «Як Ви можете оцінити рівень обслуговування в ЦНАП?» у 180 респондентів це питання отримало такі варіанти відповідей:

-погано- 0; - на 1 бал -0; - на 2 бали -0; -на 3 бали – 6; -на 4 бали – 29;

-на 5 балів – 35; -добре – 40; - відмінно -70.

Без відповіді дане питання залишили 2 респондента.

     Отже, за результатами анонімного опитування можна окреслити загальну картину: більша кількість відвідувачів ЦНАП знає, які послуги можна отримати у ЦНАП та за яким режимом він працює. Нажаль, відвідувачі ЦНАП не відвідували офіційний сайт і не ознайомлені з інформацією, яка розміщена на ньому про що свідчать відповіді на 3 та 4 поставлене питання. Позитивно оцінили якість надання послуг більшість відвідувачів, оцінивши на «добре»- 40 відвідувачів та на «відмінно» -70 відвідувачів, що свідчить про високий професіоналізм та кваліфікацію працівників ЦНАП.

     ЦНАП щиро вдячний учасникам опитування за їх небайдужу громадську позицію та позитивну оцінку роботи працівників ЦНАП. Висловлені Вами пропозиції щодо впровадження нових послуг та результати анкетування будуть обов’язково враховані при плануванні діяльності ЦНАП. Наша мета – забезпечення більшої відкритості для громадян шляхом запровадження широкого інформування громадськості про діяльність ЦНАП.