Моніторинг якості обслуговування та надання адміністративних послуг у м. Мелітополь за лютий 2019 року.

       Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя (надалі – ЦНАП) підвів підсумки моніторингу громадської думки з оцінки якості обслуговування та надання адміністративних послуг за лютий 2019 року.

      Для отримання оцінки якості надання послуг і побажань про впровадження нових послуг в ЦНАП у період з 18.02.2019- 22.02.2019 був оголошений тиждень опитування відвідувачів ЦНАП за допомогою анкетування. Анкети знаходились на ресепшені, де кожен відвідувач мав можливість анонімно заповнити анкету і оцінити роботу ЦНАП. Такою можливістю скористались та оцінили роботу ЦНАП 182 мешканця міста. Результати анкетування свідчать, що громадяни задоволені рівнем організації роботи ЦНАП та якістю надання у ньому адміністративних послуг. Всі дані за результатами анкетування були оприлюдненні на офіційному веб-сайті ЦНАП для ознайомлення .
         Також відвідувачі ЦНАП мали можливість оцінити роботу Центру у лютому 2019 року:

-         за допомогою талону електронної черги, який вкидають у дві скриньки «задоволений» або «не задоволений» у зоні інформування;

-         залишити свій відгук у журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань, який розміщується на видному та доступному місці для кожного відвідувача;

-         за допомогою «Анкети опитування відвідувачів Центра надання адміністративних послуг у місті Мелітополь», яка розміщена на офіційному веб-сайті.

         Також Центр відслідковує залишені відгуки відвідувачами на «Google бізнес» та «Google мапах» у результатах пошукової видачі Центру.
       Загалом у лютому 2019 року у голосуванні взяло участь 2416 осіб або 58 % від загальної кількості відвідувачів Центру (4165 осіб), з яких 2231 осіб залишили талон в одній зі скриньок «задоволений», 3 осіб залишили талон в одній зі скриньок «не задоволений» та 182 особи заповнили анкети у ЦНАП. На офіційному веб-сайті у лютому 2019 року відвідувачі не заповнили анкету опитування та не залишили свою оцінку на «Google мапах».

     У журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань протягом лютого 2019 року залишено 2 позитивних відгука.

     В цілому, відвідувачі ЦНАП м. Мелітополь задоволені якістю обслуговування та надання адміністративних послуг.
ЦНАП й надалі проводитиме моніторинг якості обслуговування та надання адміністративних послуг і вживатиме всіх необхідних заходів щодо якісного, оперативного та професійного обслуговування відвідувачів.