Моніторинг якості обслуговування та надання адміністративних послуг у м. Мелітополь за жовтень 2019 року.

 

Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя (надалі – ЦНАП) підвів підсумки моніторингу громадської думки з оцінки якості обслуговування та надання адміністративних послуг за жовтень 2019 року.

Також відвідувачі ЦНАП мали можливість оцінити роботу Центру:

    за допомогою талону електронної черги, який вкидають у дві скриньки «задоволений» або «не задоволений» у зоні інформування;

    залишити свій відгук у журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань, який розміщується на видному та доступному місці для кожного відвідувача;

    за допомогою «Анкети опитування відвідувачів Центра надання адміністративних послуг у місті Мелітополь», яка розміщена на офіційному веб-сайті.

Також Центр відслідковує залишені відгуки відвідувачами на «Google бізнес» та «Google мапах» у результатах пошукової видачі Центру.

Загалом у жовтні 2019 року у оцінці роботи Центру взяло участь 1615 осіб або лише 33,55 % від загальної кількості відвідувачів Центру за місяць (4814 осіб), з яких 1607 осіб залишили талон в одній зі скриньок «задоволений», 0 осіб залишили талон в одній зі скриньок «не задоволений»; 5 осіб заповнили анкету на офіційному веб-сайті (з яких залишили 2 негативних відгука), на «Google Maps»: залишено 1 негативний відгук. Також, у журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань протягом жовтня 2019 року було залишено 2 позитивних відгука.

Загалом якість обслуговування та надання послуг у жовтні 2019 року позитивно оцінили 1612 відвідувача, негативно – 3 або лише 0,18 % від загальної кількості відвідувачів Центру, які прийняли участь у оцінці роботи Центру.

В цілому, відвідувачі ЦНАП м. Мелітополь задоволені якістю обслуговування та надання адміністративних послуг. ЦНАП й надалі проводитиме моніторинг якості обслуговування та надання адміністративних послуг і вживатиме всіх необхідних заходів щодо якісного, оперативного та професійного обслуговування відвідувачів.

Начальник відділу

адміністративних послуг Наталя АЛЬОХІНА

Підготував моніторинг

адміністратор Ірина РОМАНОВА