Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя (надалі – ЦНАП) підвів підсумки моніторингу громадської думки з оцінки якості обслуговування та надання адміністративних послуг за березень 2020 року.
Також відвідувачі ЦНАП мали можливість оцінити роботу Центру:
-
за допомогою талону електронної черги, який вкидають у дві скриньки «задоволений» або «не задоволений» у зоні інформування;
-
залишити свій відгук у журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань, який розміщується на видному та доступному місці для кожного відвідувача;
-
за допомогою «Анкети опитування відвідувачів Центра надання адміністративних послуг у місті Мелітополь», яка розміщена на офіційному веб-сайті.
Також Центр відслідковує залишені відгуки відвідувачами на «Google бізнес» та «Google мапах» у результатах пошукової видачі Центру.
Загалом у березні 2020 року у оцінці роботи Центру взяло участь 488 осіб або лише 21 % від загальної кількості відвідувачів Центру за місяць (2360 осіб), з яких 488 осіб залишили талон в одній зі скриньок «задоволений», 0 осіб залишили талон в одній зі скриньок «не задоволений»; 1 особа заповнила анкету на офіційному веб-сайті та залишила негативний відгук; на «Google Maps» відвідувачами було залишено 3 позитивних відгука. У журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань протягом березня 2020 року відгуків не залишено.
Загалом якість обслуговування та надання послуг у березні 2020 року позитивно оцінили 491 відвідувач, негативно – 1.
В цілому, відвідувачі ЦНАП м. Мелітополь задоволені якістю обслуговування та надання адміністративних послуг. ЦНАП й надалі проводитиме моніторинг якості обслуговування та надання адміністративних послуг і вживатиме всіх необхідних заходів щодо якісного, оперативного та професійного обслуговування відвідувачів.
Начальник відділу
адміністративних послуг Наталя АЛЬОХІНА
Підготував моніторинг
адміністратор Ірина РОМАНОВА