Центр надання адміністративних послуг             м. Мелітополя (надалі – ЦНАП) підвів підсумки моніторингу громадської думки з оцінки якості обслуговування та надання адміністративних послуг за лютий 2021 року.

    

 Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя (надалі – ЦНАП) підвів підсумки моніторингу громадської думки з оцінки якості обслуговування та надання адміністративних послуг за січень 2021 року.

 

Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя (надалі – ЦНАП) підвів підсумки моніторингу громадської думки з оцінки якості обслуговування та надання адміністративних послуг за грудень 2020 року.

Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя (надалі – ЦНАП) підвів підсумки моніторингу громадської думки з оцінки якості обслуговування та надання адміністративних послуг за листопад 2020 року.    

        Також  відвідувачі ЦНАП мали можливість оцінити роботу Центру:

  • залишити свій відгук у журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань, який розміщується на видному та доступному місці для кожного відвідувача;
  • за допомогою «Анкети опитування відвідувачів Центра надання адміністративних послуг у місті Мелітополь», яка розміщена на офіційному веб-сайті. ЦНАП також відслідковує залишені відгуки відвідувачами на «Google бізнес» та «Google Maps» у результатах пошукової видачі ЦНАП.

        Загальна кількість відвідувачів ЦНАПу за листопад 2020 року, порівняно із іншими місяцями поточного року зменшилась та становила лише 2997 особи, що пов'язано із погіршенням епідеміологічної ситуації у місті. Загалом за місяць у оцінці роботи ЦНАП взяли участь 5 осіб. Так, протягом місяця  у анкеті на офіційному веб-сайті не залишено відгуків; на «Google Maps»  відвідувачами було залишено 5 позитивних відгуків, негативних відгуків — 0. У журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань протягом листопада 2020 року відгуків не було залишено. Загалом, якість обслуговування та надання послуг у листопаді 2020 року позитивно оцінили 5 відвідувачів, негативно – 0.  

        ЦНАП й надалі проводитиме моніторинг якості обслуговування та надання адміністративних послуг і вживатиме всіх необхідних заходів щодо якісного, оперативного та професійного обслуговування відвідувачів.

 

 В.о. начальника відділу

адміністративних послуг                                                           Оксана РЕШЕТОВА

 

Підготував моніторинг

адміністратор                                                                                Ірина РОМАНОВА

 Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя (надалі – ЦНАП) підвів підсумки моніторингу громадської думки з оцінки якості обслуговування та надання адміністративних послуг за жовтень 2020 року.

        Також  відвідувачі ЦНАП мали можливість оцінити роботу Центру:

  • залишити свій відгук у журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань, який розміщується на видному та доступному місці для кожного відвідувача;
  • за допомогою «Анкети опитування відвідувачів Центра надання адміністративних послуг у місті Мелітополь», яка розміщена на офіційному веб-сайті. ЦНАП також відслідковує залишені відгуки відвідувачами на «Google бізнес» та «Google Maps» у результатах пошукової видачі ЦНАП.

        Загальна кількість відвідувачів ЦНАПу за жовтень 2020 року, порівняно із іншими місяцями поточного року зменшилась та становила лише 3293 особи, що пов'язано із погіршенням епідеміологічної ситуації у місті. Загалом за місяць у оцінці роботи ЦНАП взяли участь 6 осіб. Так, протягом місяця  у анкеті на офіційному веб-сайті  залишено 1 позитивний відгук; на «Google Maps»  відвідувачами було залишено 4 позитивних відгука, негативних відгуків — 1. У журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань протягом жовтня 2020 року відгуків не було залишено. Загалом, якість обслуговування та надання послуг у жовтні 2020 року позитивно оцінили 5 відвідувачів, негативно – 1.  

        ЦНАП й надалі проводитиме моніторинг якості обслуговування та надання адміністративних послуг і вживатиме всіх необхідних заходів щодо якісного, оперативного та професійного обслуговування відвідувачів.

  

Начальник відділу

адміністративних послуг                                                             Наталя АЛЬОХІНА

 

Підготував моніторинг

адміністратор                                                                                Ірина РОМАНОВА