Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя (далі - Центр) здійснює свою діяльність за принципом «єдиного вікна», тобто прийом документів та видача результатів послуг здійснюється виключно через адміністраторів Центру.

Кількість послуг, які суб’єкти звернення можуть отримати у Центрі, зросла і включає найбільш затребувані суспільством – видачу паспорта громадянина України, можливість отримати закордонний паспорт, реєстрацію місця проживання особи, реєстрацію фізичних та юридичних осіб, реєстрацію речових та майнових прав тощо.

Протягом І кварталу 2017 року Центром надання адміністративних послуг м. Мелітополя (далі - Центр) надано 15 310 адміністративних послуг. За аналогічний період 2016 року Центром було надано всього – 4 784 послуги. Такий розрив пов'язаний з тим, що згідно з діючим законодавством у 2016 році повноваження щодо реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців передані органам місцевого самоврядування – відділу реєстрації виконавчого комітету Мелітопольської міської ради. Відповідно затвердженому сесією Мелітопольської міської ради переліку послуг, послуги у сфері реєстрації бізнесу з квітня 2016 року надаються через Центр.

Центр здійснює свою діяльність за принципом «єдиного вікна», тобто прийом документів та видача результатів послуг здійснюється виключно через адміністраторів Центру.
На початок року в Центрі громадяни мали можливість отримати 52 види послуг. У зв’язку із політикою децентралізації влади перелік послуг, які надаються через Центр, збільшився на 54 види послуг. Загалом наприкінці 2016 року через Центр надавалося 106 адміністративних послуг, а саме:

За перше півріччя 2016 року Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя надав 12059 послуг, а саме:

ЦНАП м. Мелітополя проводить щомісячний моніторинг якості надання адміністративних послуг. Відвідувачі ЦНАП після обслуговування за допомогою талону адміністратора вкидають його у дві ємності «Задоволені якістю обслуговування» та «Не задоволені якістю обслуговування».

У червні 2016 року участь у голосуванні взяло 1473 відвідувачів ЦНАП, що складає 56,5% від загальної кількості прийнятих документів (2605).

Якість надання адміністративних послуг оцінило 1473 відвідувачів. Позитивно оцінило якість надання послуг 1473 відвідувачів, що становить 56,5 %, негативно – 0 відвідувачів (0%).

В цілому, зберігається позитивна динаміка задоволеності відвідувачів якістю обслуговування у ЦНАП м.Мелітополя. Відвідувачі ЦНАП також можуть оцінити якість обслуговування та надання адміністративних послуг на офіційному сайті ЦНАП м. Мелітополя www.cnap.mlt.gov.ua

ЦНАП м.Мелітополя і надалі проводитиме моніторинг якості обслуговування та вживатиме всіх необхідних заходів щодо якісного, оперативного та професійного обслуговування відвідувачів.