Центр здійснює свою діяльність за принципом «єдиного вікна», тобто прийом документів та видача результатів послуг здійснюється виключно через адміністраторів Центру.
На початок року в Центрі громадяни мали можливість отримати 52 види послуг. У зв’язку із політикою децентралізації влади перелік послуг, які надаються через Центр, збільшився на 54 види послуг. Загалом наприкінці 2016 року через Центр надавалося 106 адміністративних послуг, а саме:


Мелітопольською міською радою у лютому 2016 року прийнято рішення щодо забезпечення здійснення на території м. Мелітополя повноважень суб’єкта державної реєстрації:
- з 04.04.2016 у сфері реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання фізичних осіб;
- з 11.04.2016 у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
Протягом звітного періоду Центром надано 33 770 адміністративних послуг (рисунок 1), що на 30,3 % більше ніж за аналогічний період 2015 року (2015 рік – 23 525). 

1017 3

З питань отримання консультацій до Центру за 2016 рік звернулось 42 578 осіб. Консультації надаються не лише при особистому звернені громадян, а й за допомогою телефону та електронної пошти.

Найбільша кількість заяв в абсолютному значенні отримана на надання муніципальних послуг – 23 653 (70 %). На другому місці по кількості прийнятих заяв – послуги УДМС – 7 709 (22,8 %), третє місце – є заяви щодо отримання послуг у сфері Держгеокадастру – 2 408 ( 7,1 % ).
В таблиці 1 та на діаграмі 1 відображені дані по кількості наданих адміністративних послуг за 2015 та 2016 рік. 

з/п

Найменування суб’єкта надання адміністративної послуги 2015 рік 2016 рік Різниця
1 Управління Держгеокадастру у Мелітопольському районі ЗО 1 633 2 408 +775
2 Мелітопольський міській відділ УДМС України ЗО 20 162 7 709 -12 453
3 Відділ реєстрації виконавчого комітету Мелітопольської міської ради ЗО 995 7 183 +6 188
4 Виконавчі органи Мелітопольської міської ради ЗО 461 13 604 +13 143
5 Дозвільні органи м. Мелітополя 274 191 -83
6 Управління соціального захисту - 46 +46
7 Служба у справах захисту дітей - 10 +10
8 Держпродспоживслужба - 15 +15
9 Протоколи, постанови про адміністративні правопорушення - 2 604 +2 604
10 Всього 23 525  33 770 +10 245

Таблиця 1 – порівняльна таблиця обсягу адміністративних послуг, які надані через ЦНАП

 На діаграмі 2 зазначено обсяг послуг, які надавалися через ЦНАП м. Мелітополя за І-ІV квартали 2016 року. 

1017 1

Діаграма 1 – порівняльна динаміка надання адміністративних послуг за 2015-2016 роки 

1017 2

Діаграма 2 –обсяг послуг, які надавалися через ЦНАП за І-ІV квартали 2016 року

Адміністративні послуги (106), які надаються через Центр поділяються на послуги органів місцевого самоврядування, міграційної служби, державної реєстраційної служби, місцевих та територіальних дозвільних органів, наступним чином:
1. Відділ обліку, розподілу житла та по роботі з уповноваженими в мікрорайонах міста – 5 послуг;
2. Відділ з благоустрою та екології – 3 послуг;
3. Управління містобудування та архітектури – 9 послуг;
4. Відділ з розвитку підприємництва, промисловості та захисту прав споживачів - 1 послуга;
5. Відділ реєстрації – 27 послуг;
6. Мелітопольський міський відділ управління Державної міграційної служби України в Запорізькій області – 3 послуги;
7. Управління Держагеокадастру у Мелітопольському районі Запорізької області – 16 послуг;
8. Управління Держпродспоживслужби в Запорізькій області – 4 послуги;
9. Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області - 1 послуга.

Відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги» визначено якісні показники своєчасного виконання адміністративних послуг та проводиться аналіз. Такий моніторинг проводиться для систематизації та контролю за поверненнями результатів адміністративних послуг до ЦНАП у найкоротші терміни та інформування про результат суб’єкта звернення.
Відповідно до рішення 16 сесії VII скликання Мелітопольської міської ради від 30.09.2016 внесено зміни у перелік адміністративних послуг, у тому числі дозвільного характеру, виконавчих органів міської ради та органів виконавчої влади, які надаються через Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя. Перелік адміністративних послуг збільшено новими послугами:
1. Управління житлово-комунального господарства (1 послуга)
2. Управління комунальною власністю (8 послуги), щодо отримання актів, витягів, дозволів.
3. Управління соціального захисту населення (12 послуги), щодо встановлення спеціального статусу, тримання матеріальної допомоги, виплати на поховання, оформлення документів до будинку-інтернату.
4. Служба у справах дітей (12 послуги), щодо надання дозволу на вчинення батьками правочинів та надання неповнолітній дитині повної цивільної дієздатності.
5. Головне територіальне управління юстиції у Запорізькій області (12 послуги), щодо державної реєстрації громадських формувань.
Проведений аналіз наданих через Центр адміністративних послуг за 2016 року свідчить про збільшення попиту громадян на отримання послуг у сферах реєстрації місця проживання, бізнесу, майна та земельній сфері.
Центр надання адміністративних послуг постійно удосконалює свою роботу, розширює спектр послуг, забезпечує комфортне перебування відвідувачів у Центрі та високу якість обслуговування. На офіційному веб-сайті Центру надання адміністративних послуг http://cnap.mlt.gov.ua/ можна ознайомитись з інформацією щодо функціонування Центру та з питань отримання адміністративних послуг. В розділі пошук заявки є можливість дізнатися про стан виконання адміністративної послуги за номером зареєстрованої заяви на описі.
Перш за все, робота в Центрі спрямована на якісне обслуговування населення за якомога коротший термін без порушення законодавства.
Тому всі зусилля працівників Центру покладаються на поліпшення своєї роботи по наданню адміністративних послуг, дотримання строків розгляду заяв та видачі результатів суб’єктам звернень. З цією метою проводяться тренінги та навчання працівників Центру для більш якісного обслуговування населення та мінімізації часу отримання адміністративних послуг.