З питань отримання консультацій до Центру за І квартал 2017 року звернулось 17 578 осіб. Консультації надаються не лише при особистому звернені громадян, а й за допомогою телефону та електронної пошти.
Найбільша кількість заяв в абсолютному значенні отримана на надання муніципальних послуг – 13 588 (88 %). На другому місці по кількості прийнятих заяв – послуги УДМС – 841 (5 %), третє місце – є заяви щодо отримання послуг у сфері Держгеокадастру – 734 ( 4 % ).
В таблиці 1 та на діаграмі 1 відображені дані по кількості наданих адміністративних послуг за 2016 та 2017 рік.
Слід зазначити, що повноваження щодо реєстрації місця проживання також у 2016 році передані органам місцевого самоврядування, тому кількість послуг, які надавалися раніше УДМС знизилися. Ці послуги згідно наданих законодавством повноважень, надаються відділом реєстрації виконавчого комітету Мелітопольської міської ради, що разом з реєстрацією бізнесу значно збільшило кількість наданих їм послуг.

Таблиця 1 – порівняльна таблиця обсягу адміністративних послуг, які надані через ЦНАП

2017 1

Відповідно до рішення 29 сесії VII скликання Мелітопольської міської ради від 24.02.2017 внесено зміни у перелік адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя. Перелік адміністративних послуг збільшено на 4 послуги, а саме:
1. Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна.
2. Внесення змін до записів до державного реєстру речових прав на нерухоме майно.
3. Внесення запису про скасування державної реєстрації прав.
4. Скасування запису в державному реєстрі речових прав на нерухоме майно.
Центр надання адміністративних послуг постійно удосконалює свою роботу, розширює спектр послуг, забезпечує комфортне перебування відвідувачів у Центрі та високу якість обслуговування. В розділі пошук заявки є можливість дізнатися про стан виконання адміністративної послуги за номером зареєстрованої заяви на описі.
Перш за все, робота в Центрі спрямована на якісне обслуговування населення за якомога коротший термін без порушення законодавства.
Тому всі зусилля працівників Центру покладаються на поліпшення своєї роботи по наданню адміністративних послуг, дотримання строків розгляду заяв та видачі результатів суб’єктам звернень.