Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя (далі - Центр) здійснює свою діяльність за принципом «єдиного вікна», тобто прийом документів та видача результатів послуг здійснюється виключно через адміністраторів Центру.

Кількість послуг, які суб’єкти звернення можуть отримати у Центрі, зросла і включає найбільш затребувані суспільством – видачу паспорта громадянина України, можливість отримати закордонний паспорт, реєстрацію місця проживання особи, реєстрацію фізичних та юридичних осіб, реєстрацію речових та майнових прав тощо.

 

Протягом січня-вересня 2017 року Центром надано 38 222 адміністративних послуг (діаграма 1), що більше майже у 3 рази ніж за аналогічний період 2016 року (2016 рік – 10 213), що можна побачити з наступної діаграми.

 

Кількість наданих послуг

Діаграма 1

Протягом  III кварталу поточного року Центром надано 13 284 адміністративні послуги, що більше на 3656 послуги або 37,97 %, у порівнянні з II кварталом поточного року.

Найбільша кількість заяв в абсолютному значенні протягом 2017 року припадає на надання муніципальних послуг – 32515 або 85,07 %. На другому місці по кількості прийнятих заяв – послуги УДМС – 3694 або 9,66 %, третє місце – є заяви щодо отримання послуг у сфері Держгеокадастру – 2013 або 5,27% .

В таблиці 1 та на діаграмі 2 відображені дані по кількості наданих адміністративних послуг за III квартал 2016 року та III квартал 2017 року.


Таблиця 1 – порівняльна таблиця обсягу адміністративних послуг, які надані через ЦНАП

з/п

Найменування суб’єкта надання адміністративної послуги

III квартал

2016 рік

III квартал 2017 рік Різниця
1 Управління Держгеокадастру у Мелітопольському районі ЗО 717 673 -44
2 Мелітопольський міській відділ УДМС України ЗО 1703 2034 +331
3 Відділ реєстрації виконавчого комітету Мелітопольської міської ради ЗО 6481 9328 +2847
4 Виконавчі органи Мелітопольської міської ради ЗО 255 386 +131
5 Дозвільні органи м. Мелітополя 39 98 +59
6 Управління соціального захисту - 114 +114
7 Служба у справах захисту дітей - 11 +11
8

Держпродспоживслужба

- 4 +4
9 МНС - - -
10 Протоколи, постанови про адміністративні правопорушення 1018 636 -382
11 Всього 10213 13284 +3071

 

Діаграма 2

Діаграма 3

Найбільш популярними послугами залишаються послуги надані через Центр відділом реєстрації виконавчого комітету Мелітопольської міської ради Запорізької області та Мелітопольським міським відділом УДМС України Запорізької області, що можна побачити у діаграмі № 4.1, № 4.2 та № 5.

 

Діаграма 4.1

 

Діаграма 4.2

Центром з 01.08.2017 запроваджено отримання нових адміністративних послуг: оформлення закордонних паспортів дитині та дорослому, оформлення паспорту замість втраченого, обмін паспорту у зв`язку з непридатністю та обмін у зв`язку зі зміною інформації, первинне оформлення ID-картки. Станом на 01.10.2017 такою можливістю вже скористалось 1132 особи. У нижче наведені діаграмі № 5 можна побачити кількість наданих послуг з оформлення паспортів Мелітопольським міським відділом УДМС України Запорізької області через Центр протягом липня-вересня 2017 року, що складає 1132 або 44,35 % від загальної кількості наданих послуг.

Діаграма 5

Загальна кількість відвідувачів центру складає 200 -250 відвідувачів в день, лише за вересень поточного року до Центру звернулося більше 4 тисяч осіб з різних питань. За вересень поточного року адміністраторами надано 2956 консультацій (або 64, 4 % від загальної кількості наданих послуг за вересень 2017, який склав - 4590). Також адміністраторами надаються консультації у режимі он-лайн через офіційний веб-сайт Центру надання адміністративних послуг http://cnap.mlt.gov.ua/, але, нажаль, така послуга не користується попитом.

Центр підвів підсумки моніторингу громадської думки з оцінки якості надання адміністративних послуг за вересень місяць 2017 року.

Відвідувачі оцінюють роботу  Центру за допомогою талону електронної черги, який вкидають у дві скриньки «задоволений» або «не задоволений».

Загалом за вересень 2017 року у голосуванні взяло участь 1031 відвідувач Центру, що складає 22,46 % від загальної кількості прийнятих документів за місяць - 4590 або лише 20,83 % від загальної кількості відвідувачів Центру, яка за вересень 2017 року склала 4949 осіб. Позитивно оцінило якість надання послуг 1031 відвідувач, не залишили відгуків - 3918 осіб.

В порівнянні з минулими місяцями, у вересні місяці 2017 року динаміка задоволеності відвідувачів якістю обслуговування у Центру зросла. Центром вжиті всі необхідні заходи щодо підвищення якості надання адміністративних послуг суб’єктам звернення.

Відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги» визначено якісні показники своєчасного виконання адміністративних послуг та проводиться аналіз. Такий моніторинг проводиться для систематизації та контролю за поверненнями результатів адміністративних послуг до Центру  у найкоротші терміни та інформування про результат суб’єкта звернення.

Центр постійно удосконалює свою роботу, розширює спектр послуг, забезпечує комфортне перебування відвідувачів у Центрі та високу якість обслуговування. На офіційному веб-сайті Центру надання адміністративних послуг http://cnap.mlt.gov.ua/ можна ознайомитись з інформацією щодо функціонування Центру та з питань отримання адміністративних послуг. В розділі пошук заявки є можливість дізнатися про стан виконання адміністративної послуги за номером зареєстрованої заяви на описі.

Перш за все, робота в Центрі спрямована на якісне обслуговування населення за якомога коротший термін без порушення законодавства.

Тому всі зусилля працівників Центру покладаються на поліпшення своєї роботи по наданню адміністративних послуг, дотримання строків розгляду заяв та видачі результатів суб’єктам звернень. З цією метою проводяться тренінги та навчання працівників Центру для більш якісного обслуговування населення та мінімізації часу отримання адміністративних послуг.