Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя (далі - Центр) здійснює свою діяльність за принципом «єдиного вікна», тобто прийом документів та видача результатів послуг здійснюється виключно через адміністраторів Центру.

Кількість послуг, які суб’єкти звернення можуть отримати у Центрі, зросла і включає найбільш затребувані суспільством – видачу паспорта громадянина України, можливість отримати закордонний паспорт, реєстрацію місця проживання особи, реєстрацію фізичних та юридичних осіб, реєстрацію речових та майнових прав тощо.

Протягом 2017 року Центром надано 50 731 адміністративну послугу (діаграма 1), що більше на 16 961 або 33,43 %  ніж  в минулому 2016 році (2016 рік – 33 770), що можна побачити з наступної діаграми.

Кількість наданих послуг

2017.4.1 

Діаграма 1

Протягом 4 кварталу 2017 року Центром надано 12509 адміністративні послуги.  Найбільша кількість заяв в абсолютному значенні у 4 кварталі 2017 року припадає на надання муніципальних послуг – 9068 або 72,5 %. На другому місці по кількості прийнятих заяв – послуги УДМС – 2531 або 20,2 %, третє місце – є заяви щодо отримання послуг у сфері Держгеокадастру – 910 або 7,27 % .

У діаграмі 2 відображені дані по кількості наданих адміністративних послуг за 4 квартал 2016 року та 4 квартал 2017 року.


 2017.4.2

Діаграма 2

Найбільш актуальними послугами серед мешканців міста  залишаються послуги надані через Центр відділом реєстрації виконавчого комітету Мелітопольської міської ради Запорізької області та Мелітопольським міським відділом УДМС України Запорізької області, що можна побачити у діаграмі № 3 та № 4.

 2017.4.3

Діаграма 3.

Центром з 01.08.2017 запроваджено отримання нових адміністративних послуг: закордонних паспортів та оформлення ID-картки. Станом на       31.12.2017 такою можливістю вже скористалось 2864 особи.

У нижче наведені діаграмі № 5 можна побачити кількість наданих послуг з оформлення паспортів Мелітопольським міським відділом УДМС України Запорізької області через Центр протягом 4 кварталу 2017 року, що складає 2531 або 20,2 % від загальної кількості наданих послуг протягом жовтня - грудня 2017 року.

 2017.4.4

Діаграма 4

Загальна кількість відвідувачів центру складає 200 -250 відвідувачів в день, лише за жовтень-грудень 2017 року до Центру звернулося більше 13 тисяч осіб з різних питань. За 4 квартал адміністраторами надано 7728 консультацій (або 61,8 % від загальної кількості наданих послуг за жовтень-грудень 2017, який склав – 12 509). Також адміністраторами надаються консультації у режимі он-лайн через офіційний веб-сайт Центру надання адміністративних послуг http://cnap.mlt.gov.ua/, але, нажаль, така послуга не користується попитом.

Центр підвів підсумки моніторингу громадської думки з оцінки якості надання адміністративних послуг за 4 квартал 2017 року.

Відвідувачі оцінюють роботу  Центру за допомогою талону електронної черги, який вкидають у дві скриньки «задоволений» або «не задоволений».

Загалом за 4 квартал 2017 року у голосуванні взяло участь 3247 відвідувач Центру, що складає 26 % від загальної кількості прийнятих документів за 4 квартал 2017 року - 12509 або лише 24,4 % від загальної кількості відвідувачів Центру, яка за 4 квартал 2017 року склала 13 335 осіб. Позитивно оцінило якість надання послуг 3247 відвідувача, не залишили відгуків - 10088 осіб.

В порівнянні з початком року, наприкінці 2017 року динаміка задоволеності відвідувачів якістю обслуговування у Центру зросла. Центром вжиті всі необхідні заходи щодо підвищення якості надання адміністративних послуг суб’єктам звернення.

Відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги» визначено якісні показники своєчасного виконання адміністративних послуг та проводиться аналіз. Такий моніторинг проводиться для систематизації та контролю за поверненнями результатів адміністративних послуг до Центру  у найкоротші терміни та інформування про результат суб’єкта звернення.

Центр постійно удосконалює свою роботу, розширює спектр послуг, забезпечує комфортне перебування відвідувачів у Центрі та високу якість обслуговування. На офіційному веб-сайті Центру надання адміністративних послуг http://cnap.mlt.gov.ua/ можна ознайомитись з інформацією щодо функціонування Центру та з питань отримання адміністративних послуг. В розділі пошук заявки є можливість дізнатися про стан виконання адміністративної послуги за номером зареєстрованої заяви на описі.

В приміщенні центру надання адміністративних послуг бажаючі можуть отримати необхідну інформацію, скориставшись інформаційними стендами або безпосередньо від адміністраторів центру. Для зручності суб’єктів звернень в Центрі встановлений платіжний термінал для приймання платежів за надання адміністративних послуг. Також встановлено точку вільного WI-FI.

Ми навчаємося і вдосконалюємось,  під потреби відвідувачів, дбаємо про зручність та комфорт, прислухаємося до Ваших побажань і зауважень.