2017.1

  Впродовж 2017 року Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя (далі - Центр) працював над впровадженням нових адміністративних послуг, вдосконаленням своєї роботи відповідно до вимог чинного законодавства, спрощенням, оперативністю та покращенням умов їх отримання.  Центр впевнено крокує до виконання концепції в країні - реформування сфери адміністративних послуг, ліквідації потреб громадян звертатися до різних адміністративних органів, отримувати якісні та найбільш популярні у населення адміністративні послуги у найкоротший термін в одному приміщенні. Центр м. Мелітополя постійно збільшує перелік адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП, підвищує якість обслуговування населення,   впроваджує нові інформаційні технології для спрощення процедури надання адміністративних послуг. Одним з прикладів впровадження нових технологій – є запровадження в 2017 році у приміщенні Центру системи електронної черги, яка полегшує не тільки роботу адміністраторів Центру а й упорядковує  відвідувачів.

Одними з пріоритетних напрямків у звітньому році для Центру було надати   громадянам  можливість через Центр  оформлювати паспорта громадянина України у вигляді ID  картки та  паспорта громадянина України для виїзду за кордон. І цей напрямок був реалізований.

        2017.2      

Також у громадян з’явилась можливість отримувати відомості з Держгеокадастру. Поступово збільшуються послуги у сфері соціального захисту та на меті впровадити у 2018 році послуги Державного будівельного контролю, реєстрації актів цивільного стану та інших послуг, які користуються попитом у населення.

Протягом 2017 року Центром надано 50 731 адміністративну послугу (діаграма 1), що більше на 16 961 або 33,43 %  ніж  в минулому 2016 році (2016 рік – 33 770), що можна побачити з наступної діаграми.

Кількість наданих послуг

2017.3

            2017.4

Різниця по кількості наданих послуг за 2016 та 2017 рік складає 16961 – це значна цифра, яка свідчить про тенденцію збільшення кількості звернень до Центру та його популярності, а попит адміністративних послуг в Центрі розподілився наступним чином:

- муніципальні послуги - 81,97 %.

- послуги УДМС –   12,27 %,

- послуги у сфері Держгеокадастру –  5,76 % .

Для підвищення якості надання адміністративних послуг з адміністраторами Центру проводяться методично - навчальні наради щодо ознайомлення їх з законодавством у відповідних сферах.

           Адміністратори Центру приділяють належну увагу підвищенню своєї  кваліфікації як шляхом самоосвіти, так і шляхом участі у нарадах та семінарах з питань надання адміністративних послуг, постійно працюють над удосконаленням своєї роботи забезпечують комфортне перебування відвідувачів у Центрі та високу якість обслуговування.  Протягом звітного періоду представники Центру приймали участь  у семінарах, тренінгах та інших заходах, які проводилися у різних містах України завдяки участі м. Мелітополя в рамках проектів:

USAID «Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні» (ПУЛЬС), Шведсько-Українського проекту Академії Фольке Бернадотта «Місцеве самоврядування та верховенство права в Україні», також адміністратори Центру пройшли навчання з питань роботи у державних реєстрах речових прав на нерухоме майно та юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців, громадських формувань, впровадження регіонального веб-порталу адміністративних послуг.

       2017.5

Режим роботи центру зорієнтований виключно на потреби суб’єкта звернення: п`ять  днів на тиждень, без обідньої перерви.  Два дні  на тиждень – у вівторок та четвер - прийом суб’єктів звернень проводиться до 20.00 години.

         Загальна кількість відвідувачів центру у порівнянні з 2016 роком збільшилася на 100 відвідувачів на день і складає 200 -250 осіб. Для скорочення часу прийому громадян з питань реєстрації місця проживання як новація – у Центрі запроваджено автоматичне заповнення адміністратором бланків заяв громадян.

В приміщенні центру надання адміністративних послуг бажаючі можуть отримати необхідну інформацію, скориставшись інформаційними стендами або безпосередньо від адміністраторів центру. Для зручності суб’єктів звернень в Центрі встановлений платіжний термінал для приймання платежів за надання адміністративних послуг. Також  відвідувачі мають змогу скористатися вільним доступом WI-FI.

                        2017.6

На офіційному веб-сайті Центру надання адміністративних послуг http://cnap.mlt.gov.ua/ можна ознайомитись з інформацією щодо функціонування Центру та з питань отримання адміністративних послуг. В розділі пошук заявки є можливість дізнатися про стан виконання адміністративної послуги за номером зареєстрованої заяви на описі.

        Також у суб’єктів звернення у 2017 році з’явилася можливість отримувати «найпростіші» послуги в електронному вигляді за допомогою веб-сайту Центру надання адміністративних послуг http://cnap.mlt.gov.ua/.

        Відвідувачі оцінюють роботу  Центру за допомогою талону електронної черги, який потім залишають в однієї з скриньок «задоволений» або «не задоволений». Таким чином ведеться постійний моніторинг громадської думки з оцінки якості надання адміністративних послуг. Близько 100% відвідувачів задоволені роботою Центру.

       Як платформу для діалогу між місцевою владою та громадськістю, за підтримки міжнародної організації GIZ, місцевою владою відкрито конференц-зал на другому поверсі Центру, в якому відбулося 66 міських заходів: засідання комісій, семінарів, тренінгів, конференцій за участю  громадських організацій, підприємців, депутатів міської ради. Проводилися зустрічі міжнародних делегацій. Студенти Мелітопольського державного агротехнологічного університету отримали консультації від працівників Центру з питань реєстрації бізнесу та адміністративних послуг, які вони мають змогу отримати.

        2017.7

У подальшому серед основних завдань Центру є збільшення переліку адміністративних послуг, які надаються через Центр, підвищення якості таких послуг, скорочення строків та видатків на їх надання,  впровадження нових інформаційних технологій для спрощення процедури отримання адміністративних послуг, а також:

-   Відкриття нових відремонтованих приміщень Центру

-   Створення міськрайонного Центру надання адміністративних послуг

-   Збільшення кількості «робочих станцій» для оформлення паспортів громадян України у вигляді ID картки та для виїзду за кордон

-   Впровадження нових адміністративних послуг

 

         Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя постійно удосконалює свою роботу, розширює спектр послуг, забезпечує комфортне перебування відвідувачів та високу якість обслуговування. Велика увага приділяється підвищенню рівня професіоналізму, обізнаності адміністраторів щодо надання адміністративних послуг. Вся робота в Центрі спрямована на якісне обслуговування населення за якомога коротший термін без порушення законодавства.