Протягом 1 кварталу 2018 року Центром надано 12 453 адміністративні послуги. Найбільша кількість заяв в абсолютному значенні у 1 кварталі 2018 року припадає на надання муніципальних послуг – 9100 або 73,07 %. На другому місці по кількості прийнятих заяв – послуги УДМС – 2540 або 20,4 %, третє місце – є заяви щодо отримання послуг у сфері Держгеокадастру – 813 або 6,53 %.

У зв'язку з передачею повноважень у сфері архітектурно-будівельного контролю органу місцевого самоврядування, з 01.01.2018 мешканці міста отримали можливість скористатись послугами у вищезазначеній сфері через Центр. Такою можливістю вже скористалось 62 особи. У Центрі впроваджені нові послуги у соціальній сфері, а саме: Призначення щомісячної компенсаційної виплати непрацюючій особі, яка здійснює догляд за особою з інвалідністю І групи або за особою, яка досягла 80-річного віку, надання державної допомоги при усиновленні дитини, призначення компенсації при придбанні твердого палива та скрапленого балонного газу, встановлення статусу учасника війни деяким особам.

Найбільш актуальними послугами серед мешканців міста у 2018 році залишаються послуги надані через Центр відділом реєстрації виконавчого комітету Мелітопольської міської ради Запорізької області та Мелітопольським міським відділом УДМС України Запорізької області, що можна побачити у діаграмі № 1 та № 2 відповідно.

1

 

Діаграма 1.

Дуже великим попитом користується послуга оформлення закордонних паспортів та оформлення паспорту у вигляді ID-картки. За період з 01.08.2017 по 01.04.2018 такою можливістю скористалось 4630 особи.

У нижче наведені діаграмі № 5 можна побачити кількість наданих послуг з оформлення паспортів Мелітопольським міським відділом УДМС України Запорізької області через Центр протягом 1 кварталу 2018 року, що складає 2540 або 20,4 % від загальної кількості наданих послуг протягом січня-березня 2018 року.

2

Діаграма 2

Загальна кількість відвідувачів центру складає 155 - 175 відвідувачів в день, лише за січень-березень 2018 року до Центру звернулося більше 14 тисяч осіб з різних питань. За 1 квартал 2018 року адміністраторами надано 9591 консультацій (або 77,0 % від загальної кількості наданих послуг за січень-березень 2018 року, який склав – 12 453). Також адміністраторами надаються консультації у режимі он-лайн через офіційний веб-сайт Центру надання адміністративних послуг http://cnap.mlt.gov.ua/, але, нажаль, така послуга не користується попитом.

Також громадяни міста мають можливість отримувати 3 «найпростіші» послуги (обстеження зелених насаджень, видалення насаджень зі сплатою відновної вартості) в електронному вигляді за допомогою веб-сайту Центру надання адміністративних послуг http://cnap.mlt.gov.ua/.

Протягом 2018 року заплановано створення нового сайту Мелітопольської міської ради Запорізької області та структурних підрозділів Мелітопольської міської ради, у тому числі Центру надання адміністративних послуг, впровадження «кабінету мешканця міста», подання в електронному форматі заяв на отримання адміністративних послуг та попередній запис до адміністраторів Центру надання адміністративних послуг. Для комфортного перебування молодих батьків з дітьми на час отримання батьками адміністративних послуг у Центрі надання адміністративних послуг м. Мелітополь найближчим часом буде облаштовано дитячий сектор.

Центр підвів підсумки моніторингу громадської думки з оцінки якості надання адміністративних послуг за 1 квартал 2018 року. Відвідувачі оцінюють роботу Центру за допомогою талону електронної черги, який потім залишають в одній зі скриньок «задоволений» або «не задоволений» у зоні інформування та у книзі відгуків і пропозицій, яка розміщується на видному та доступному місці.

Загалом за 1 квартал 2018 року у голосуванні взяло участь 3200 відвідувачів Центру, що складає 25,7 % від загальної кількості прийнятих документів за 1 квартал 2018 року – 12 453 або лише 22,5 % від загальної кількості відвідувачів Центру, яка за 1 квартал 2018 року склала 14 211 осіб. Позитивно оцінило якість надання послуг 3200 відвідувача, не залишили відгуків – 11 011 осіб. У книзі відгуків і пропозицій протягом 1 кварталу відвідувачі залишили 5 позитивних відгуків про роботу Центру та роботу адміністраторів.

Динаміка задоволеності відвідувачів якістю обслуговування у Центру постійно зросла. Центром вжиті всі необхідні заходи щодо підвищення якості надання адміністративних послуг суб’єктам звернення.

Для підвищення якості надання адміністративних послуг з адміністраторами Центру проводяться методично-навчальні наради щодо ознайомлення їх з законодавством у відповідних сферах. Згідно плану - графіку проведення практичних навчань адміністраторів, протягом 1 кварталу 2018 року були проведені навчання:

-                      Службою у справах дітей Мелітопольської міської ради (2);

-                      Відділом реєстрації виконавчого комітету Мелітопольської міської ради з питань надання адміністративних послуг з реєстрації нерухомого майна та бізнесу, змін у законодавстві (3);

-                      Управлянням соціального захисту населення (2).

Адміністратори Центру приділяють належну увагу підвищенню своєї кваліфікації як шляхом самоосвіти, так і шляхом участі у нарадах та семінарах з питань надання адміністративних послуг, постійно працюють над удосконаленням своєї роботи забезпечують комфортне перебування відвідувачів у Центрі та високу якість обслуговування.

Як платформу для діалогу між місцевою владою та громадськістю, за підтримки міжнародної організації GIZ, місцевою владою у 2017 році було відкрито конференц-зал на другому поверсі Центру. Протягом 1 кварталу 2018 року у конференц-залі відбулося 10 міських заходів (засідання комісій, семінарів, тренінгів), серед яких також: вручення угод та ключів від квартир дітям - сиротам міста (05.02.2018) та презентація проекту «Верховенство права» (26.02.2018).

Відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги» визначено якісні показники своєчасного виконання адміністративних послуг та проводиться аналіз. Такий моніторинг проводиться для систематизації та контролю за поверненнями результатів адміністративних послуг до Центру у найкоротші терміни та інформування про результат суб’єкта звернення.

Центр постійно удосконалює свою роботу, розширює спектр послуг, забезпечує комфортне перебування відвідувачів у Центрі та високу якість обслуговування. На офіційному веб-сайті Центру надання адміністративних послуг http://cnap.mlt.gov.ua/ можна ознайомитись з інформацією щодо функціонування Центру та з питань отримання адміністративних послуг. В розділі пошук заявки є можливість дізнатися про стан виконання адміністративної послуги за номером зареєстрованої заяви на описі.

В приміщенні центру надання адміністративних послуг бажаючі можуть отримати необхідну інформацію, скориставшись інформаційними стендами або безпосередньо від адміністраторів центру. Для зручності суб’єктів звернень в Центрі встановлений платіжний термінал для приймання платежів за надання адміністративних послуг. Також встановлено точку вільного WI‑FI.

Ми навчаємося і вдосконалюємось, під потреби відвідувачів, дбаємо про зручність та комфорт, прислухаємося до Ваших побажань і зауважень.