0.jpg

Одним із вагомих факторів, які визначають рівень забезпечення державою належних умов життя своїх громадян, є якість надання адміністративних послуг, тому робота Центру надання адміністративних послуг        м. Мелітополя (далі – Центр) направлена на постійне удосконалення своєї роботи, а також збільшення кількості адміністративних послуг, які користуються попитом у населення, через Центр.

 

       На теперішній час в Центрі мешканці міста та суб’єкти господарювання мають можливість отримати 144 адміністративні послуги. З 10.06.2019 року  через Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя запроваджено надання 4 послуг Пенсійного фонду України, а саме:


       За І півріччя 2019 року через Центр надано 26 508 адміністративних послуг, що на 1388 послуг більше, ніж у І півріччі 2018 року. Тенденція збільшення послуг, які надаються через Центр постійно прослідковується з моменту його створення.

Протягом 2 кварталу 2019 року в Центрі:

   - надано 12600 адміністративних послуг, що менше на 0,53 % ніж за аналогічний період 2018 року (12667 звернень). Найбільша кількість звернень в змінно припадає на надання муніципальних послуг – 8810 або 70,0 %. На другому місці по кількості прийнятих заяв – послуги УДМС – 2374 або 18,8 %, третє місце – є заяви щодо отримання послуг у сфері Держгеокадастру – 1416 або 11,2 %.

- надано адміністраторами Центру консультацій 9923 суб’єктам, що на 4,2 % більше ніж за аналогічний період 2018 року (9522 суб’єктів). Консультації надаються не лише при особистому звернені громадян, а й за допомогою телефону та електронної пошти Центру (такою можливістю скористалось лише 4 особи);

- виконано заявок та видано – 12 099 результатів послуг, особам, які звернулись за адміністративною послугою;

- встановлено 256 адміністративних правопорушення за проживання без реєстрації, в результаті чого винесено 254 постанови – попередження та направлено до суда 2 протокола у відношенні осіб віком від 16-18 років.               Збільшення кількості наданих послуг у 2 кварталі 2019 року, порівняно з 2 кварталом 2018 року відбулось:

- у сфері державної реєстрації майна на 17 або 2,37 %;

- у сфері земельних відносин на 526 або 59,1 %;

- у сфері архітектури на 63 або 26,35% та інших.

       Лідерами за популярністю у 2 кварталі 2019 року є наступні адміністративні послуги:

  • Видача довідок про реєстрацію місця проживання особи - 2808;
  • Послуги з оформлення паспортів громадян України та для виїзду за кордон, вклеювання фотокартки до паспорта громадянина України по досягненню 25-ти та 45- ти річного віку –2374 ;
  • Послуги у сфері земельних відносин -1416;
  • Реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання – 2505;
  • Державна реєстрація бізнесу – 1437;
  • Державна реєстрація майна – 733.

      Послуги з державної реєстрації актів цивільного стану після запровадження у березні 2019 року тільки починають користуватись попитом. Так у 2 кварталі 2019 року новими запровадженими послугами сфері реєстрації актів цивільного стану скористалось 9 осіб, а з початку року вже скористалось 15 мешканців міста (державна реєстрація народження - 14, державна реєстрація смерті - 1).

       На превеликий жаль, зручність отримання комплексних послуг: «Майбутній пенсіонер» та «Народження дитини» ще не оцінили по праву мешканці міста та як результат, за цими послугами у 2 кварталі 2019 року звернулось лише 2 особи.

       Постійно зростає попит на отримання архівних послуг, що обумовлюється зручністю їх отримання для мешканців міста. Так після впровадження цієї послуги у листопаді 2018 року станом на 01.07.2019 вже надано 273 послуги, з яких тільки 100 послуг у 2 кварталі 2019 року.

         Ми працюємо з людьми і для людей, тому в ЦНАП забезпечено рівні умови для прийому послуг усіх категорій громадян. Це стосується людей деяких категорій: похилого віку, які опинилися у скрутній життєвій ситуаціях, інші категорії для яких проводяться виїзні обслуговування з застосуванням спеціального обладнання- кейсу з усім необхідним обладнанням. І ця послуга з моменту запровадження набирає популярність. З початку року вже 50 осіб скористалися цією можливістю.

       У 2 кварталі 2019 року, порівняно з аналогічним періодом 2018 року, значне зменшення попиту вклеювання до паспорта України фотокартки при досягненні громадянами 25-і 45-річного віку на 44,8 % (або 344), що пов’язано із бажанням в отриманні нового та зручного паспорту громадянина України у формі ID-картки. Збільшення надання послуг з оформлення паспортів громадян України на 47,3 % (або 186) та на отримання послуг з оформлення паспортів громадян України для виїзду за кордон на 9,5 % (або 119).

       Більшість адміністративних послуг, які надаються через Центр є безкоштовними, тільки з 18 послуг стягується адміністративний збір, за рахунок якого місцевий бюджет за 2 квартал 2019 року поповнився на 564 тис. грн., з яких основна доля надходжень до місцевого бюджету адміністративного збору приходиться від оформлення паспортів – 55,8 % та муніципальних послуг - 32,8%.

     Постійне вивчення думки громадян є одним із важливих індикаторів якості роботи Центру та дозволяє забезпечити зворотній зв'язок із громадськістю, показує сильні та слабкі сторони діяльності, та виявляє суспільні очікування щодо роботи виконавчих органів на основі загально прийнятих критеріїв.

       Центр підвів підсумки моніторингу громадської думки з оцінки якості надання адміністративних послуг за 2 квартал 2019 року. Протягом 2 кварталу 2019 року у оцінці роботи Центру взяло участь 5486 відвідувача, що складає 43,5 % від загальної кількості прийнятих документів за 2 квартал 2019 року – 12 600 або лише 43 % від загальної кількості відвідувачів Центру, яка за 2 квартал 2019 року склала 12 782 особи.

       Загалом позитивно оцінили якість обслуговування та надання послуг 5481 відвідувача, а саме: залишили талон в одній зі скриньок «задоволений» - 5465 особи, 1 особа заповнила анкету опитування на офіційному веб-сайті, 8 відвідувачів залишили відгуки на «Google мапах» та у журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань протягом 2 кварталу 2019 року було залишено відвідувачами 7 позитивних відгуків про роботу Центру та роботу адміністраторів, що свідчить - громадяни задоволені рівнем організації роботи Центру та якістю надання у ньому адміністративних послуг. Негативно оцінило – 5 відвідувачів (3 особи залишили негативну оцінку роботі Центру у анкеті опитування на офіційному веб-сайті, 1 особа залишила негативний відгук на «Google мапах» та 1 особа залишила негативний відгук у журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань). Усі негативні відгуки були розглянуті керівництвом Центру та була проведена відповідна робота з удосконалення надання послуг.

Центр продовжує співпрацювати з іноземними інвесторами. За результатами ІІІ раунду Програми «U-LEAD з Європою» виконавчий комітет Мелітопольської міської ради став учасником проекту на підставі підписаного договору про співробітництво між Мелітопольським міським головою, Новенським та Семенівським сільськими головами. Мета проекту – модернізація існуючого Центру надання адміністративних послуг                            м. Мелітополя та створення 2 територіальних підрозділів Центру у Новенській та Семенівській територіальних громадах. Вже підписано технічне завдання та здійснено ремонт у виділеному приміщенні вищезазначених територіальних громад.

На другому поверсі знаходиться конференц-зал, у якому протягом          2 кварталу 2019 року відбулося 23 міських заходів (засідання комісій, семінарів, тренінгів), що більше на 3 заходи, порівняно з аналогічним періодом 2018 року.

З метою інформування про Центр, його діяльність, переліком послуг, які надаються через Центр, перевагами отримання послуг через нього та для сформування затребуваних суспільством потреб і налагодження спільного діалогу, протягом 2 кварталу 2019 року проводились тематичні зустрічі з цільовими групами міста:

-        з молоддю міста (студентами вузів, учнями шкіл);

1Фото 1. 2Фото 2.

3

Фото 3.

-         з бізнесом м. Мелітополя;

-         з громадськими організаціями;

4Фото 4. 5Фото 5.

         Центр й надалі планує проводити подібні зустрічі та долучати інші цільові групи населення нашого міста.

       Центр постійно удосконалює свою роботу, розширює спектр послуг, забезпечує комфортне перебування відвідувачів та високу якість обслуговування. Вся робота в Центрі спрямована на якісне обслуговування населення за якомога коротший термін без порушення законодавства.