Основною метою Центру надання адміністративних послуг м. Мелітополя (далі - Центр) є – формування клієнтоорієнтованої системи надання адміністративних послуг для мешканців міста, основними принципами якої є: єдиний відкритий простір, ввічливе ставлення персоналу, зрозумілі процедури, стислі та чітко визначені строки, комфортні умови для клієнтів, максимальна результативність.

     Адміністративні послуги для мешканців міста доступні і в період карантину. Незважаючи на обмежений режим прийому громадян, Центр й надалі продовжує свою роботу задля задоволення потреб населення. Протягом II кварталу 2020 року через Центр було надано 7040 послуг, але через ситуацію з поширення коронавірусу COVID-19 на території країни та міста Мелітополя, менше на 5560 послуг ніж в аналогічному періоді 2019 року. У звітному періоді за платні послуги, з яких  стягується адміністративний збір, до місцевого бюджету міста надійшло коштів на суму 304,89 тис. грн. 

      Протягом  звітного періоду чисельність звернень громадян до Центру після полегшення карантину поступово збільшується, так протягом 2 кварталу 2020 року в Центрі:

 надано адміністраторами Центру консультацій 5390 суб’єктам, які надаються не лише при особистому звернені громадян, а й за допомогою телефону та електронної пошти Центру (такою можливістю скористались – 41 особа);

надано  послуг через віддалене робоче місце адміністратора Центру – 455;

надано послуг в електронному вигляді через Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.. - 2;

виконано заявок та видано – 6877 результатів послуг, особам, які звернулись за адміністративною послугою;

встановлено 18 адміністративних правопорушення за проживання без реєстрації, в результаті чого винесено 17 постанов – попередження та направлено до суду 1 протокол у відношенні осіб віком від 16-18 років;

відмовлено в наданні послуг за 40 зверненнями, суб’єктами надання адміністративних послуг, що складає 0,57 % від загальної кількості звернень. 

      Зменшення кількості відмов свідчить про підвищення якості надання адміністративних послуг та кваліфіковане обслуговування адміністраторами Центру суб’єктів звернень на етапі підготовки та подачі документів. Про можливість отримання негативної відповіді адміністратори Центру попереджають заявника письмово заздалегідь. Безпосередньо заявниками у 2 кварталі 2020 року було анульовано 61 звернення, що складає 0,86% від загальної кількості звернень.

     З 21.07.2020 Центр повернувся до звичайного графіку роботи, з дотриманням всіх рекомендацій Міністерства охорони здоров’я України щодо зменшення впливу та передачі вірусної інфекції та за умови дотримання санітарних та протиепідемічних заходів (наявність у відвідувачів засобів індивідуального захисту (маска, рукавички), з двома перервами для проведення обробки приміщення Центру. 

      Міністерство цифрової трансформації України постійно працює над спрощенням процедури отримання адміністративних послуг, у тому числі пов’язаних із народженням дитини. У 2020 році в Україні стартував експериментальний проєкт під назвою «єМалятко», який дозволяє родинам уникнути бюрократії і швидко отримати необхідні послуги, тому для запровадження цієї комплексної послуги для батьків новонароджених міста Мелітополя між  виконавчим комітетом Мелітопольської міської ради Запорізької області та Південно-Східним міжрегіональним управлінням Міністерства юстиції (м. Дніпро) 01.06.2020 було підписано узгоджене рішення про надання цієї послуги. Адміністратори Центру пройшли відповідне навчання  та отримають доступи до електронної системи «єМалятко». Найближчим часом молоді батьки міста матимуть змогу отримати комплексну адміністративну  послугу «єМалятко» у Центрі.

        Не зважаючи на карантин, адміністратори Центру підвищують свій професіональний рівень за допомогою вебінарів та онлайн-конференцій, які проводить Міністерство цифрової трансформації України за підтримки «U‑LEAD з Європою», таких навчань було проведено 17.

        Постійне вивчення думки громадян є одним із важливих індикаторів якості роботи Центру та дозволяє забезпечити зворотній зв'язок із громадськістю, показує сильні та слабкі сторони діяльності, та виявляє суспільні очікування щодо роботи виконавчих органів на основі загально прийнятих критеріїв.

       Одже, робота Центру спрямована не лише на прийом пакету документів від суб’єктів звернень, а й на підвищення якості їх надання, підвищення рівня задоволеності заявників під час перебування у Центрі.

    Центр підвів підсумки моніторингу громадської думки з оцінки якості надання адміністративних послуг за 2 квартал 2020 року. Протягом звітного періоду Центр відвідало 6181 особа, а в оцінці роботи Центру взяло участь лише 11 відвідувачів. Загалом, позитивно оцінили якість обслуговування та надання послуг 8 відвідувачів, негативно оцінило – 3 відвідувача. Усі негативні відгуки були розглянуті керівництвом Центру та була проведена відповідна робота з удосконалення надання послуг.