Центр надання адміністративних послуг Мелітопольської міської ради  здійснює свою діяльність за принципом «єдиного вікна», тобто прийом документів та видача результатів послуг здійснюється виключно через адміністраторів Центру.

З прийняттям Законів України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг»  від 10.12.2015р. № 888,

«Про внесення змін до Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень від 26.11.2015 № 834», «Про внесення змін до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» від 26.11.2015 № 835 передані повноваження з надання адміністративних послуг у відповідних сферах органам місцевого самоврядування. 

Послуги надаються відділом реєстрації виконавчого комітету Мелітопольської міської ради через Центр надання адміністративних послуг:

 - з 04.04.2016 у сфері реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання фізичних осіб;

- з 11.04.2016 у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.

На офіційному веб-сайті Центру надання адміністративних послуг http://cnap.mlt.gov.ua/  можна ознайомитись з інформацією щодо функціонування Центру та з питань отримання адміністративних послуг. В розділі пошук заявки є можливість дізнатися про стан виконання адміністративної послуги за номером опису, що є зручно для користувачів.

З питання отримання консультацій до Центру за 1 квартал 2016 року звернулось 6220 осіб. Консультації надаються не лише при особистому звернені громадян, а й за допомогою телефону.  

Протягом звітного періоду Центром:

- надано  4784 адміністративних послуг, у т. ч.: 

Обсяг послуг, які надані через ЦНАП м. Мелітополя за І квартал 2016:

 

Найменування суб’єкта надання адміністративної послуги

І квартал 2016

Управління Держгеокадастру у  Мелітопольському районі ЗО

637

Мелітопольський міський відділ УДМС України ЗО

3631

Реєстраційна служба мелітопольського міськрайонного Управління юстиції ЗО

378

Виконавчі органи Мелітопольської міської ради ЗО

104

Дозвільні органи м. Мелітополя

34

Всього

478 

Надано  адміністративних послуг Мелітопольського міського відділу УДМС України ЗО :

«Реєстрація місця проживання особи» - 1370;

«Вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні громадянином 25- і 45-річного віку» - 902;

«Зняття з реєстрації місця проживання особи» - 801;

« Оформлення та видача паспорта громадянина України у разі обміну замість пошкодженого, втраченого або викраденого» - 243;

«Оформлення та видача паспорта громадянина України» - 212;

« Оформлення та видача довідки про реєстрацію місця проживання або місця перебування особи» - 97;

« Реєстрація місця перебування особи» - 6.

 

Надано  адміністративних послуг Управління Держгеокадастру у  Мелітопольському районі ЗО:

«Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки» - 277;

«Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу про землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць, земельну ділянку» - 162;

«Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру» - 78;

«Видача довідок про наявність у Державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення (використання)» - 26;

« Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу» - 23;

« Видача довідки про наявність та розмір земельної частки (паю)» - 17;

«Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою» - 17;

« Видача довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями» - 17;

«Надання довідки про наявність у фізичної особи земельних ділянок та її форми» - 15;

«Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території) – 3;

« Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку» - 2.

 

Надано  адміністративних послуг Реєстраційною службою Мелітопольського міськрайонного Управління юстиції ЗО :

«Державна реєстрація права власності на нерухоме майно» - 293;

«Видача інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно» - 85. 

Надання адміністративних послуг

  

Порівняльна таблиця обсягу послуг, які надані через ЦНАП м. Мелітополя за І квартали 2016 та 2015 років:  

 

Проведений аналіз наданих Центром послуг за 1 квартал 2016 року свідчить про збільшений попит громадян на адміністративні послуги у сфері реєстрації місця проживання, земельній сфері, сфері реєстрації майна.

Зменшення надання послуг Мелітопольським міським відділом УДМС через ЦНАП порівняно з 2015 роком (на 587) пов’язано з тим, що адміністративна послуга з видачі паспорту громадянина України особам, які досягли 16-річного віку у формі ID-картки з 2016 року надається безпосередньо Мелітопольським міським відділом УДМС.

Зменшення на даний час обсягу адміністративних послуг дозвільного характеру які надаються через ЦНАП пов’язано з реорганізацією територіальних органів Державної ветеринарної та фітосанітарної служби.

Робота в Центрі спрямована на попередження фактів порушення законодавства, тому за весь період не зафіксовано порушень строків розгляду та видачі адміністративних послуг. З цією ж метою постійно проводиться методична та роз’яснювальна робота з представниками суб’єктів надання адміністративних послуг. 

Центр надання адміністративних послуг постійно удосконалює свою роботу, розширює спектр послуг, забезпечує комфортне перебування відвідувачів у Центрі та високу якість обслуговування.