Центр надання адміністративних послуг Мелітопольської міської ради здійснює свою діяльність за принципом «єдиного вікна», тобто прийом документів та видача результатів послуг здійснюється виключно через адміністраторів Центру.
З прийняттям Законів України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо розширення повноважень органів місцевого самоврядування та оптимізації надання адміністративних послуг» від 10.12.2015р. № 888,
«Про внесення змін до Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень від 26.11.2015 № 834», «Про внесення змін до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» від 26.11.2015 № 835 передані повноваження з надання адміністративних послуг у відповідних сферах органам місцевого самоврядування.
Послуги надаються відділом реєстрації виконавчого комітету Мелітопольської міської ради через Центр надання адміністративних послуг:
- з 04.04.2016 у сфері реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання фізичних осіб;
- з 11.04.2016 у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців.
На офіційному веб-сайті Центру надання адміністративних послуг http://cnap.mlt.gov.ua/ можна ознайомитись з інформацією щодо функціонування Центру та з питань отримання адміністративних послуг. В розділі пошук заявки є можливість дізнатися про стан виконання адміністративної послуги за номером опису, що є зручно для користувачів.
З питання отримання консультацій до Центру за 1 квартал 2016 року звернулось 6220 осіб. Консультації надаються не лише при особистому звернені громадян, а й за допомогою телефону.
Протягом звітного періоду Центром:
- надано 4784 адміністративних послуг, у т. ч.:
Обсяг послуг, які надані через ЦНАП м. Мелітополя за І квартал 2016:
Найменування суб’єкта надання адміністративної послуги |
І квартал 2016 |
Управління Держгеокадастру у Мелітопольському районі ЗО |
637 |
Мелітопольський міський відділ УДМС України ЗО |
3631 |
Реєстраційна служба мелітопольського міськрайонного Управління юстиції ЗО |
378 |
Виконавчі органи Мелітопольської міської ради ЗО |
104 |
Дозвільні органи м. Мелітополя |
34 |
Всього |
478 |
Надано адміністративних послуг Мелітопольського міського відділу УДМС України ЗО :
«Реєстрація місця проживання особи» - 1370;
«Вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні громадянином 25- і 45-річного віку» - 902;
«Зняття з реєстрації місця проживання особи» - 801;
« Оформлення та видача паспорта громадянина України у разі обміну замість пошкодженого, втраченого або викраденого» - 243;
«Оформлення та видача паспорта громадянина України» - 212;
« Оформлення та видача довідки про реєстрацію місця проживання або місця перебування особи» - 97;
« Реєстрація місця перебування особи» - 6.
Надано адміністративних послуг Управління Держгеокадастру у Мелітопольському районі ЗО:
«Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки» - 277;
«Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу про землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць, земельну ділянку» - 162;
«Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру» - 78;
«Видача довідок про наявність у Державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення (використання)» - 26;
« Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу» - 23;
« Видача довідки про наявність та розмір земельної частки (паю)» - 17;
«Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою» - 17;
« Видача довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями» - 17;
«Надання довідки про наявність у фізичної особи земельних ділянок та її форми» - 15;
«Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території) – 3;
« Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку» - 2.
Надано адміністративних послуг Реєстраційною службою Мелітопольського міськрайонного Управління юстиції ЗО :
«Державна реєстрація права власності на нерухоме майно» - 293;
«Видача інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно» - 85.
Надання адміністративних послуг
Порівняльна таблиця обсягу послуг, які надані через ЦНАП м. Мелітополя за І квартали 2016 та 2015 років:
Проведений аналіз наданих Центром послуг за 1 квартал 2016 року свідчить про збільшений попит громадян на адміністративні послуги у сфері реєстрації місця проживання, земельній сфері, сфері реєстрації майна.
Зменшення надання послуг Мелітопольським міським відділом УДМС через ЦНАП порівняно з 2015 роком (на 587) пов’язано з тим, що адміністративна послуга з видачі паспорту громадянина України особам, які досягли 16-річного віку у формі ID-картки з 2016 року надається безпосередньо Мелітопольським міським відділом УДМС.
Зменшення на даний час обсягу адміністративних послуг дозвільного характеру які надаються через ЦНАП пов’язано з реорганізацією територіальних органів Державної ветеринарної та фітосанітарної служби.
Робота в Центрі спрямована на попередження фактів порушення законодавства, тому за весь період не зафіксовано порушень строків розгляду та видачі адміністративних послуг. З цією ж метою постійно проводиться методична та роз’яснювальна робота з представниками суб’єктів надання адміністративних послуг.
Центр надання адміністративних послуг постійно удосконалює свою роботу, розширює спектр послуг, забезпечує комфортне перебування відвідувачів у Центрі та високу якість обслуговування.