ШАНОВНІ  ВІДВІДУВАЧІ  ЦЕНТРУ!!!

 у зв’язку з святкуванням новорічних свят графік прийому громадян в Центрі наступний: 31.12.2020 року з 08.00 - 13.00. 

Чекаємо на вас з 04.01.2020 згідно з графіком роботи.

 

ШАНОВНІ  ВІДВІДУВАЧІ   ЦЕНТРУ!!!

    У зв’язку із завершенням фінансування у 2020 році з 14.12.2020 прийом документів від непрацюючих осіб, осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю про надання одноразової матеріальної допомоги - призупиняється та відновиться з 04.01.2021

Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя (надалі – ЦНАП) підвів підсумки моніторингу громадської думки з оцінки якості обслуговування та надання адміністративних послуг за листопад 2020 року.    

        Також  відвідувачі ЦНАП мали можливість оцінити роботу Центру:

  • залишити свій відгук у журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань, який розміщується на видному та доступному місці для кожного відвідувача;
  • за допомогою «Анкети опитування відвідувачів Центра надання адміністративних послуг у місті Мелітополь», яка розміщена на офіційному веб-сайті. ЦНАП також відслідковує залишені відгуки відвідувачами на «Google бізнес» та «Google Maps» у результатах пошукової видачі ЦНАП.

        Загальна кількість відвідувачів ЦНАПу за листопад 2020 року, порівняно із іншими місяцями поточного року зменшилась та становила лише 2997 особи, що пов'язано із погіршенням епідеміологічної ситуації у місті. Загалом за місяць у оцінці роботи ЦНАП взяли участь 5 осіб. Так, протягом місяця  у анкеті на офіційному веб-сайті не залишено відгуків; на «Google Maps»  відвідувачами було залишено 5 позитивних відгуків, негативних відгуків — 0. У журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань протягом листопада 2020 року відгуків не було залишено. Загалом, якість обслуговування та надання послуг у листопаді 2020 року позитивно оцінили 5 відвідувачів, негативно – 0.  

        ЦНАП й надалі проводитиме моніторинг якості обслуговування та надання адміністративних послуг і вживатиме всіх необхідних заходів щодо якісного, оперативного та професійного обслуговування відвідувачів.

 

 В.о. начальника відділу

адміністративних послуг                                                           Оксана РЕШЕТОВА

 

Підготував моніторинг

адміністратор                                                                                Ірина РОМАНОВА

ШАНОВНІ  ВІДВІДУВАЧІ   ЦЕНТРУ!!!

       З  01.12.2020, згідно з п. 2 ст. 26-1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», подання документів у сфері державного архітектурно — будівельного контролю, а саме:

  • «Видача сертифіката про відповідність закінченого будівництвом об’єкта проектній документації та підтвердження його готовності до експлуатації»,
  • «Видача дозволу на виконання будівельних робіт»,  
  • «Реєстрація повідомлення про зміну даних у зареєстрованій декларації про початок виконання підготовчих/будівельних робіт (III та V категорії складності)»

здійснюється виключно в електронній формі через електронний кабінет або іншу державну інформаційну систему, інтегровану з електронним кабінетом.

УВАГА!!

У зв’язку з загостренням ситуації щодо розповсюдження коронавірусної хвороби COVID-19, прийом відвідувачів в Центрі надання адміністративних послуг та його віддаленого робочого місця адміністратора з 23.11.2020 буде здійснюватися виключно за попереднім записом за телефонами:

  • з питань оформлення паспортів громадян України та для виїзду за кордон – 42-42-77;
  • по усім іншим адміністративним послугам – 44-45-44; 44-06-36; 067-698-78-78
  • на отримання адміністративних послуг через віддалене робоче місце – 42-50-27

Звертаємо увагу, що маючи електронний підпис, послуги:

  • довідка щодо реєстрації місця проживання;
  • обстеження зелених насаджень;
  • видалення насаджень зі сплатою відповідної вартості 

 можливість отримати в електронному вигляді. З порядком отримання цих послуг можливо ознайомитися на сайті центру у рубриці «Електронні послуги».

Бережіть себе та своїх рідних!

До уваги мешканців міста. В Центрі надання адміністративних послуг м. Мелітополя з’явилась можливість отримати безкоштовну комплексну послугу «єМалятко». До складу якої входять наступні адміністративні послуги:

До уваги суб’єктів звернення !

   13.11.2020 у зв’язку із проведенням ремонтних робіт та відключенням світла у приміщенні, де знаходиться віддалене робоче місце адміністратора ЦНАП за адресою: м. Мелітополь, вул. М. Грушевського, 27 з 12-00 до 15-00 буде тимчасово призупинено прийом документів з адміністративних послуг.

   Надання послуг відновиться з 16.11.2020

   Приносимо вибачення за тимчасові незручності!

 

 Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя (надалі – ЦНАП) підвів підсумки моніторингу громадської думки з оцінки якості обслуговування та надання адміністративних послуг за жовтень 2020 року.

        Також  відвідувачі ЦНАП мали можливість оцінити роботу Центру:

  • залишити свій відгук у журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань, який розміщується на видному та доступному місці для кожного відвідувача;
  • за допомогою «Анкети опитування відвідувачів Центра надання адміністративних послуг у місті Мелітополь», яка розміщена на офіційному веб-сайті. ЦНАП також відслідковує залишені відгуки відвідувачами на «Google бізнес» та «Google Maps» у результатах пошукової видачі ЦНАП.

        Загальна кількість відвідувачів ЦНАПу за жовтень 2020 року, порівняно із іншими місяцями поточного року зменшилась та становила лише 3293 особи, що пов'язано із погіршенням епідеміологічної ситуації у місті. Загалом за місяць у оцінці роботи ЦНАП взяли участь 6 осіб. Так, протягом місяця  у анкеті на офіційному веб-сайті  залишено 1 позитивний відгук; на «Google Maps»  відвідувачами було залишено 4 позитивних відгука, негативних відгуків — 1. У журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань протягом жовтня 2020 року відгуків не було залишено. Загалом, якість обслуговування та надання послуг у жовтні 2020 року позитивно оцінили 5 відвідувачів, негативно – 1.  

        ЦНАП й надалі проводитиме моніторинг якості обслуговування та надання адміністративних послуг і вживатиме всіх необхідних заходів щодо якісного, оперативного та професійного обслуговування відвідувачів.

  

Начальник відділу

адміністративних послуг                                                             Наталя АЛЬОХІНА

 

Підготував моніторинг

адміністратор                                                                                Ірина РОМАНОВА

 

Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя (далі - Центр) незважаючи на карантин, продовжує свою роботу задля задоволення потреб населення та забезпечує отримання адміністративних послуг для мешканців міста.

Протягом III кварталу 2020 року через Центр було надано 13853 послуг, але через ситуацію з поширення коронавірусу COVID-19 на території країни та міста Мелітополя, менше на 1449 послуг ніж в аналогічному періоді 2019 року. У звітному періоді за платні послуги, з яких стягується адміністративний збір, до місцевого бюджету міста надійшло коштів на суму 673,1 тис. грн., що більше на 368,3 тис. грн., ніж у попередньому кварталі поточного року.

Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя (надалі – ЦНАП) підвів підсумки моніторингу громадської думки з оцінки якості обслуговування та надання адміністративних послуг за вересень 2020 року.

Для отримання оцінки якості надання послуг і побажань про впровадження нових послуг в ЦНАП у період з 14.09.2020–20.09.2020 був оголошений тиждень опитування відвідувачів ЦНАП за допомогою анкетування. Анкети знаходились на ресепшені, де кожен відвідувач мав можливість анонімно заповнити анкету і оцінити роботу ЦНАП. Такою можливістю скористались та оцінили роботу ЦНАП 54 мешканця міста. Результати анкетування свідчать, що громадяни задоволені рівнем організації роботи ЦНАП та якістю надання у ньому адміністративних послуг. Всі дані за результатами анкетування були оприлюдненні на офіційному веб-сайті ЦНАП для ознайомлення.

Також відвідувачі ЦНАП мали можливість оцінити роботу Центру:

  • залишити свій відгук у журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань, який розміщується на видному та доступному місці для кожного відвідувача;

  • за допомогою «Анкети опитування відвідувачів Центра надання адміністративних послуг у місті Мелітополь», яка розміщена на офіційному веб-сайті. ЦНАП також відслідковує залишені відгуки відвідувачами на «Google бізнес» та «Google Maps» у результатах пошукової видачі ЦНАП.

Загальна кількість відвідувачів ЦНАПу за вересень 2020 року, порівняно із іншими місяцями поточного року, становила лише 4122 особи. Загалом за місяць у оцінці роботи ЦНАП взяли участь 59 осіб. Так, протягом місяця у анкеті на офіційному веб-сайті не залишено відгуків; на «Google Maps» відвідувачами було залишено 2 позитивних відгука, негативних відгуків - 2 та 54 особи анонімно заповнили анкети у ЦНАП. У журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань протягом вересня 2020 року було залишено 1 позитивний відгук. Загалом, якість обслуговування та надання послуг у вересні 2020 року позитивно оцінили 51 відвідувач, негативно – 8.

ЦНАП й надалі проводитиме моніторинг якості обслуговування та надання адміністративних послуг і вживатиме всіх необхідних заходів щодо якісного, оперативного та професійного обслуговування відвідувачів.

 

Начальник відділу

адміністративних послуг Наталя АЛЬОХІНА

 

Підготував моніторинг

адміністратор Ірина РОМАНОВА

ШАНОВНІ ВІДВІДУВАЧІ ЦЕНТРУ!!!

 

у зв’язку з відпусткою працівника трудового архівного відділу виконавчого комітету Мелітопольської міської ради,

прийом документів на отримання послуг трудового архіву - призупиняється з 01.10.2020 та відновиться

з 02.11.2020.