Найближча зупинка маршрутного транспорту "Університет" або "Пошта" (колишня "Свердлова"), від зупинкі до центру 5 хвилин пішки:

 

Наша адреса: Запорізька обл., 72312 м.Мелітополь, вул.Чернишевського, 26

Реєстрації бізнесу 44-06-36, Оформлення та видачі паспортів 42-42-77

Реєстрації землі, майна, прав та інш. 44-45-44, Начальник ЦНАП 42-42-12,

E-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

 

Сектор Робоче місце Посада Адміністратор Телефон

Кабінет

начальника центру

Начальник,

адміністратор

Альохіна

Наталя Петрівна

42-42-12

А

Реєстрації бізнесу

 1

 Адміністратор,

заступник начальника

Решетова

Оксана Олександрівна

 44-06-36 
 2 Адміністратор

Ротань

Олена Вікторівна

 3 Адміністратор 

Сиромятнікова

Олена Валентинівна

 4 Адміністратор 

Попович

Ірина Вікторівна

B

Реєстрації майна, прав та інш.

5  Адміністратор 

Михайлов

Максим Олександрович

 44-45-44  
6  Адміністратор 

Половінченко

Віолета Олексіївна

7  Адміністратор 

Семенова

Марина Вікторівна

8  Адміністратор 

Плахотіна

Ксенія Гарріївна

9  Адміністратор 

Іванова

Яна Сергіївна

10  Адміністратор 

Криніна

Ксенія Геннадіївна

11  Адміністратор 

Галуцька

Ірина Олександрівна

12  Адміністратор 

Ярмошенко

Олена Петрівна

 С

Реєстрації землі

13  Адміністратор 

Чередниченко

Світлана Валеріївна

  44-45-44 

D

Оформлення та видачі паспортів


  
14    Адміністратор 

 Анєнко

Світлана Леонідівна

  42-42-77  
 Адміністратор 

 Бурдей

Олена Вікторівна

 Адміністратор 

 Сирцова

Мар'яна Олександрівна

 Адміністратор 

 Тесленко

Ірина Вячеславівна

 

Україна

Мелітопольська міська рада

Запорізької області

VIІ скликання

35  сесія

РІШЕННЯ

29.11.2017                                                                   №6/7

Про затвердження переліку адміністративних послуг, у тому числі  дозвільного характеру, виконавчих органів міської ради  та  органів виконавчої влади, які надаються через Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя, та втрату чинності рішення 33 сесії Мелітопольської міської ради Запорізької області  VII скликання від 21.08.2017 № 21

Щоденно, крім суботи та неділі, без обідньої перерви:

 

Дні тижня 

Прийом громадян

Робочі години

Понеділок, середа

08.00-15.00 08.00-17.00

Вівторок, четвер

08.00-20.00 08.00-20.00

П’ятниця

08.00-15.00 08.00-15.45

 

Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя (далі – ЦНАП) утворився з метою забезпечення надання адміністративних послуг і є постійно діючим робочим органом виконавчого комітету Мелітопольської міської ради Запорізької області, створений рішенням Мелітопольської міської ради Запорізької області, в якому надаються адміністративні послуги через адміністратора шляхом його взаємодії з суб’єктами надання адміністративних послуг.

Центр з видачі документів дозвільного характеру, утворений рішенням Мелітопольської міської ради Запорізької області від 26.05.2005 № 145 «Про створення Центру з видачі документів дозвільного характеру відповідно до вимог Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», є складовою частиною ЦНАП. ЦНАП підзвітний і підконтрольний Мелітопольській міській раді Запорізької області, підпорядкований її виконавчому комітету, міському голові.

За рішенням сесії Мелітопольської міської ради Запорізької області діяльність ЦНАПу координує один із заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради. Загальне керівництво та організаційне забезпечення діяльності ЦНАП здійснює відділ адміністративних послуг Мелітопольської міської ради Запорізької області.

Метою створення та функціонування ЦНАПу є забезпечення поліпшення якості адміністративних послуг, які отримують замовники.

Перелік

адміністративних послуг, у тому числі дозвільного характеру,

виконавчих органів міської ради та органів виконавчої влади,

які надаються через Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя

Україна

Мелітопольська міська рада

Запорізької області

VIІ скликання

35 сесія

РІШЕННЯ

29.11.2017                                                                   №7/6

Про затвердження Положення про Центр надання адміністративних послуг  м. Мелітополя та втрату чинності рішення 29 сесії Мелітопольської міської ради Запорізької області VIІ скликання від 24.02.2017 № 6/17 «Про затвердження нової редакції Положення про Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя»

Відповідно до законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про адміністративні послуги», постанов Кабінету Міністрів України від 20.02.2013  № 118 «Про затвердження Примірного положення про центр надання адміністративних послуг», від 01.08.2013 року № 588 «Про затвердження Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг»,

Мелітопольська міська рада Запорізької області

ВИРІШИЛА:

         1. Затвердити Положення про Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя (додається).

         2. Визнати таким, що втратило чинність, рішення 29 сесії Мелітопольської міської ради Запорізької області VIІ скликання від 24.02.2017 № 6/17 «Про затвердження нової редакції Положення про Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя».

        

 3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну депутатську комісію з питань бюджету та соціально-економічного розвитку міста.

Мелітопольський

міський голова                                                                             С.А.  Мінько     

        

Рішення підготував:

Начальник відділу

адміністративних послуг                                                       Н.П. Альохіна

Рішення вносить:

Постійна депутатська комісія з питань

бюджету та соціально-економічного

розвитку міста                                                                           

Голова комісії                                                                            В.В. Сакун                                                                                              

Погоджено:

Секретар Мелітопольської міської ради

Запорізької області                                                                    М.П. Бєльчев

Перший заступник міського голови

з питань діяльності виконавчих органів

ради                                                                                      І.В. Рудакова

Начальник управління

правового забезпечення                                                         М.С. Гринько                                                                                                      

Головний спеціаліст відділу з

регуляторної політики та конкурсних

закупівель                                                                             Т.В. Житник

Головний спеціаліст-коректор                                              Л.С. Захарова

                                                                           

                                                           

                                                                    

          Додаток до

рішення ____ сесії

Мелітопольської міської ради

VII скликання

від _________ № _______                                                                                                                  

ПОЛОЖЕННЯ

про Центр надання адміністративних послуг

м. Мелітополя

I. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1.  Положення про Центр адміністративних послуг м. Мелітополя (далі-Положення) розроблене та затверджене відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від  20.02.2013 № 118 «Про затвердження Примірного положення про центр надання адміністративних послуг».

1.2. Центр надання адміністративних послуг  м. Мелітополя (далі – ЦНАП) є постійно діючим робочим органом виконавчого комітету  Мелітопольської міської ради Запорізької області, створений рішенням Мелітопольської міської ради Запорізької області з метою забезпечення надання адміністративних послуг через адміністратора ЦНАП шляхом його взаємодії з  суб’єктами надання адміністративних послуг.

1.3. ЦНАП підзвітний і підконтрольний Мелітопольській міській раді Запорізької області, підпорядкований її виконавчому комітету, міському голові. Загальне керівництво та організаційне забезпечення діяльності ЦНАП здійснює відділ адміністративних послуг виконавчого комітету  Мелітопольської міської ради Запорізької області.

1.4. Метою створення та функціонування ЦНАП є забезпечення поліпшення якості адміністративних послуг, які отримують замовники.

1.5. ЦНАП у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами  Президента України і Кабінету Міністрів України, рішеннями центральних та місцевих органів виконавчої влади, Мелітопольської міської ради та її виконавчого комітету,  цим Положенням.

1.6. Учасники ЦНАП – адміністратори, суб’єкти надання адміністративних послуг, задіяні за принципом організаційної єдності при організації надання адміністративних послуг.

1.7. Перелік адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП, затверджується рішенням Мелітопольської міської ради Запорізької області та включає адміністративні послуги органів виконавчої влади, перелік яких затверджується Кабінетом Міністрів України.

II. ВИЗНАЧЕННЯ ТЕРМІНІВ

 2.1. У цьому Положенні терміни вживаються в такому значенні.

Адміністративна послуга – результат здійснення владних повноважень суб’єктом надання адміністративних послуг за заявою фізичних або юридичних осіб, спрямований на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов’язків такої особи відповідно до закону.

Суб’єкт надання адміністративної послуги – орган виконавчої влади, інший державний орган, орган місцевого самоврядування, їх посадові особи, державний реєстратор, суб’єкт державної реєстрації, уповноважені відповідно до закону надавати адміністративні послуги.

Адміністратор – посадова особа виконавчого комітету Мелітопольської міської ради Запорізької області, яка забезпечує організацію надання адміністративних послуг шляхом взаємодії з суб’єктами надання адміністративних послуг.

Дозвільна (погоджувальна) процедура – сукупність дій, що здійснюються  суб’єктами господарювання, адміністраторами та дозвільними органами під час проведення погодження (розгляду), оформлення, надання висновків тощо, які  передують отриманню документа дозвільного характеру.

Суб’єкт звернення – фізична чи юридична особа, яка звертається із заявою про отримання адміністративної послуги.

III. ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ЦНАП

         Основними завданнями ЦНАП є:

         3.1. Організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень.

         3.2. Спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання.

         3.3. Надання консультацій та роз’яснень суб’єктам звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через

адміністратора, надання вичерпної інформації щодо необхідного переліку документів для отримання адміністративних послуг.

         3.4. Прийняття документів, їх реєстрація та передача у встановленому порядку до органу, уповноваженого приймати рішення щодо надання адміністративної послуги не пізніше наступного робочого дня після їх отримання.  

          3.5 Видача або забезпечення направлення через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг  (у тому числі рішення про відмову в задоволенні  заяви суб’єкта звернення), повідомлення щодо можливості отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг.

         3.6. Забезпечення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних  послуг   термінів розгляду справ та прийняття рішень. 

IV. ЗАГАЛЬНІ ПРИНЦИПИ РОБОТИ ТА СПІВПРАЦІ УЧАСНИКІВ ЦНАП

4.1. Загальні принципи роботи учасників ЦНАП:

4.1.1. доступність послуг для всіх фізичних та юридичних осіб;

4.1.2. дотримання стандартів надання послуг;

4.1.3. відповідність розміру плати за послуги, пов’язаної з їх наданням;

4.1.4. відкритість та прозорість;

4.1.5. зрозумілість процедур;

4.1.6. оперативність у вирішенні питань;

4.1.7. забезпечення доступу суб'єктів звернень до інформації про стан, хід та результати розгляду їх звернень.

4.2. Принципи співпраці учасників ЦНАПу:

4.2.1. суворе дотримання вимог законодавчих та нормативно-правових актів, які регулюють порядок надання адміністративних послуг;

4.2.2. встановлення єдиних вимог до порядку видачі документів дозвільного характеру на надання інших адміністративних послуг;

4.2.3. забезпечення рівності прав суб'ктів звернень;

4.2.4. дотримання принципу організаційної єдності;

4.2.5. інформування всіх учасників ЦНАП про зміни, які відбулися в законодавчих та інших нормативно-правових актах щодо процедур надання адміністративних послуг;

4.2.6. оперативне реагування та усунення виявлених недоліків, які можуть стати причиною порушення термінів надання адміністративних послуг та погіршувати якість обслуговування відвідувачів;

4.2.7. сприяння налагодженню прозорих і партнерських стосунків у співпраці учасників ЦНАП, адміністративних органів та суб'єктів звернень.

4.3. Кількість робочих місць, задіяних в обслуговуванні відвідувачів, встановлюється виходячи із технічних можливостей ЦНАП та враховуючи необхідність створення комфортних умов для суб'єкта звернень.

4.4 У ЦНАП за рішенням Мелітопольської міської ради також може здійснюватися прийняття звітів, декларацій та скарг, надання консультацій, прийняття та видача документів, не пов'язаних з наданням адміністративних послуг, укладання договорів і угод представниками суб'єктів господарювання, які займають монопольне становище на відповідному ринку послуг, які мають соціальне значення для населення (водо-, тепло-,газо-, електропостачання тощо).

4.5. З метою поліпшення обслуговування суб'єктів звернень, у приміщенні ЦНАП можуть надаватися супутні послуги (виготовлення копій

документів,  ламінування, фотографування, продаж канцелярських товарів, надання банківських послуг тощо) суб'єктами господарювання, добір яких здійснюється органом (посадовою особою), що утворив центр на конкурсній основі за критеріями мінімізації матеріальних витрат та витрат часу суб'єкта звернення, а також з урахуванням вимог законодавства у сфері оренди державного та комунального майна.

Забороняється відносити до супутніх послуг надання консультацій та інформації, пов'язаних з наданням адміністративних послуг, продаж бланків заяв та інших документів, необхідних для звернення щодо надання адміністративних послуг, а також надання допомоги в їх заповненні, формуванні пакета документів.

4.6. ЦНАП  облаштований у місцях прийому суб'єктів звернень інформаційними стендами із зразками відповідних документів та інформацією в обсязі, достатньою для отримання адміністративних послуг без сторонньої допомоги.

За рішенням органу, що утворив ЦНАП створені додаткові умови щодо обслуговування суб'єктів звернення, зокрема можливість  надання суб'єктам звернення консультацій та інформації про хід розгляду їх заяв за допомогою засобів телекомунікаціії (телефону, електронної пошти, веб-сайту центру, інших засобів зв'язку).

Встановленні вимоги щодо якості обслуговування суб'єктів звернення в центрі не повинні погіршувати умов надання адміністративних послуг, визначених законом.

V. ОРГАНІЗАЦІЙНЕ ЗАПЕЗПЕЧЕННЯ РОБОТИ ЦНАП

5.1. Суб’єкт звернення для отримання адміністративної послуги в ЦНАП звертається до адміністратора - посадової особи Мелітопольської міської ради, яка організує надання адміністративних послуг.

Адміністратор призначається на посаду та звільняється з посади міським головою згідно з Законом України «Про службу в органах місцевого самоврядування». Призначення на посаду здійснюється на конкурсній основі, шляхом стажування або з кадрового резерву у відповідність до інших норм чинного законодавства України. Адміністратор має іменну печатку із зазначенням його прізвища, імені та по батькові та найменування центру.

Кількість адміністраторів, які працюють у ЦНАП, визначається Мелітопольською міською радою. Повноваження адміністраторів  визначаються посадовими інструкціями.

Адміністратори Центру забезпечуються корпоративним одягом, опис якого затверджується виконавчим органом Мелітопольської міської ради Запорізької області.

5.2. Основними завданнями адміністратора є:

1) надання суб’єктам звернень вичерпної  інформації та консультацій щодо вимог і порядку надання адміністративних послуг;

2) прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, у деяких випадках заповнення заяв в електронному вигляді,  здійснення їх реєстрації та подання документів (їх копій) відповідним суб'єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання з дотриманням вимог Закону України «Про захист персональних даних»;

3) видача або забезпечення надсилання через засоби поштового зв’язку суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення про можливість отримання  адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг;

4) організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами їх надання;

5) здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг строку розгляду справ та прийняття рішень;

6) надання адміністративних послуг у випадках, передбачених законом;

7) складання протоколів про адміністративні правопорушення у випадках, передбачених законом;

8) розгляд справ про адміністративні правопорушення  та накладання стягнень.

5.3. Час прийому суб'єктів звернень у ЦНАП становить не менш як п’ять днів на тиждень та сім годин на день без перерви на обід і є загальним (єдиним) для всіх адміністративних послуг, що надаються через ЦНАП. ЦНАП два дні на тиждень здійснює прийом суб'єктів звернень до 20:00. За рішенням Мелітопольської міської ради Запорізької області час прийому суб'єктів звернень може бути збільшено.

5.4. Функції з керівництва та організації діяльності ЦНАП покладаються на відділ адміністративних послуг виконавчого комітету Мелітопольської міської ради (далі-відділ).

5.4.1. Очолює ЦНАП та здійснює поточне керівництво його діяльністю начальник відділу, який призначається на посаду та звільняється з посади міським головою.

5.4.2. У разі відсутності начальника ЦНАП, його обов’язки виконує адміністратор - заступник начальника ЦНАП.

5.4.3. Начальник ЦНАП підзвітний та підконтрольний Мелітопольській міській раді Запорізької області, підпорядкований її виконавчому комітету, міському голові, заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, який відповідає за роботу ЦНАП згідно з розподілом обов’язків.

5.4.4. Начальник ЦНАП організовує діяльність, забезпечує взаємодію між учасниками надання адміністративних послуг відповідно до вимог цього Положення .

5.4.5. Начальник ЦНАП:

1) здійснює керівництво роботою ЦНАП, спрямовуючи її на максимально повне врахування інтересів замовників, несе персональну відповідальність за організацію діяльності ЦНАП;

2) координує діяльність учасників ЦНАП, забезпечує взаємодію із суб’єктами надання адміністративних послуг, вживає заходів до підвищення ефективності роботи ЦНАП;

3) координує діяльність адміністраторів, затверджує  навантаження на одного адміністратора та розподіл повноважень між адміністраторами ЦНАП, контролює якість та своєчасність виконання ними обов’язків;

4) організовує інформаційне забезпечення роботи ЦНАП, роботу із засобами масової інформації, визначає зміст та час проведення інформаційних заходів;

5) сприяє створенню належних умов праці у ЦНАП, вносить міському голові пропозиції щодо матеріально-технічного забезпечення ЦНАП;

6) розглядає скарги замовників на діяльність або бездіяльність адміністраторів,  зауваження та пропозиції  щодо діяльності ЦНАП;

7) здійснює контроль за якістю та своєчасністю надання адміністративних послуг;

8) виявляє потреби в підвищенні кваліфікації спеціалістів ЦНАП, організовує їх навчання;

9)  веде статистику документообігу про надання адміністративних послуг та аналізує інформацію щодо статистичних даних;

10) реалізує інші повноваження згідно з актами законодавства, положенням  про ЦНАП та розпорядженнями міського голови.

11) здійснює контроль за діловодством, збереженням документів і справ ЦНАП;

12) несе персональну відповідальність за організацію діяльності ЦНАП.

5.5. ЦНАП під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з центральними та місцевими органами виконавчої влади, іншими державними органами, органами  місцевого самоврядування, підприємствами, установами або організаціями.

5.6 З метою забезпечення створення зручних та доступних умов отримання послуг суб’єктами звернень за рішенням Мелітопольської міської ради, можуть утворюватися територіальні підрозділи ЦНАП та віддалені місця для роботи адміністраторів такого ЦНАП, у яких забезпечується надання адміністративних послуг відповідно до переліку, який визначається рішенням міської ради, яка прийняла рішення про його утворення.

VI. ПРАВА АДМІНІСТРАТОРІВ ЦНАП

6.1. Адміністратори  мають право:

1) безоплатно одержувати від суб’єкта надання адміністративних послуг, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери їх управління, документи та інформацію, пов’язані з наданням таких послуг, у встановленому законом порядку;

2) погоджувати документи (рішення) в інших державних органах, органах місцевого самоврядування, отримувати їх висновки з метою надання адміністративної послуги без залучення суб'єкта звернення;

3) інформувати начальника ЦНАП та суб’єкта надання адміністративних послуг про порушення строку розгляду заяв про надання адміністративної послуги, вимагати вжиття заходів до усунення виявлених порушень;

4) посвідчувати власним підписом та печаткою копії (фотокопії) документів і виписок з них, витягів з реєстрів та баз даних, які необхідні для надання адміністративної послуги;

VII. ІНФОРМУВАННЯ ГРОМАДСЬКОСТІ ПРО   ФУНКЦІОНУВАННЯ ЦНАП ТА ВИВЧЕННЯ ГРОМАДСЬКОЇ ДУМКИ ЩОДО ЙОГО ДІЯЛЬНОСТІ

7.1. Для поліпшення поінформованості відбувається періодичне інформування громадськості про  функціонування ЦНАП.

7.2. Інформування громадськості здійснюється з приводу прийнятих щодо ЦНАП рішень Мелітопольської міської ради Запорізької області та її виконавчого комітету, розпоряджень міського голови, анонсування та

інформування за результатами проведення заходів, підсумків діяльності відділу за звітні періоди роботи тощо.

7.3. Інформування громадськості про функціонування ЦНАП проводиться шляхом підготовки та публікації матеріалів у засобах масової інформації , на веб-сайті Мелітопольської міської ради Запорізької області та веб-сайті ЦНАП.

VIII. ФІНАНСУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ЦНАП

 Фінансування поточної діяльності  ЦНАП здійснюється за рахунок коштів міського бюджету, обласного та державного бюджетів, а також за рахунок інших джерел, не заборонених чинним законодавством України.

ЦНАП звільняється від сплати за підключення (у тому числі обслуговування та використання) до реєстрів, інших інформаційних баз, що використовуються для надання адміністративних послуг.

IX. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ПОРУШЕННЯ ВИМОГ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ

         9.1. Посадові особи, уповноважені відповідно до законодавства надавати адміністративні послуги, адміністратори несуть дисциплінарну, цивільну, адміністративну або кримінальну відповідальність, передбачену законодавством, за порушення вимог у сфері надання адміністративних послуг.

         9.2. Дія або бездіяльність посадових осіб, уповноважених відповідно до законодавства надавати адміністративні послуги, адміністраторів,  можуть бути оскаржені у судовому порядку.

         9.3. Шкода, заподіяна фізичним або юридичним особам посадовими особами, уповноваженими відповідно до законодавства надавати адміністративні послуги, адміністраторами, внаслідок їх неправомірних діянь, відшкодовується у встановленому законом порядку.

X. ЛІКВІДАЦІЯ ТА РЕОРГАНІЗАЦІЯ ЦНАП

10.1. Зміни та доповнення до цього Положення затверджуються Мелітопольською міською радою Запорізької області.

10.2. Рішення щодо  ліквідації або реорганізації ЦНАП приймаються Мелітопольською міською радою Запорізької області.

Начальник відділу

адміністративних послуг                                                         Н.П. Альохіна

Мелітопольський міський голова                                         С.А. Мінько