Файли для завантаження |
|
Умови отримання адміністративної послуги |
Підстава для одержання адміністративної послуги |
Заява про надання відомостей з Державного земельного кадастру |
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
- Заява про надання відомостей з Державного земельного кадастру за формою, встановленою Порядком ведення Державного земельного кадастру, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2012 р. № 1051 (форма заяви додається)*
- Документ, що підтверджує оплату послуг з надання витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку
- Документ, який підтверджує повноваження діяти від імені заявника (у разі подання заяви уповноваженою заявником особою)
|
Термін виконання |
В день реєстрації відповідної заяви у територіальному органі Держгеокадастру |
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Заява про надання відомостей з Державного земельного кадастру у паперовій формі з доданими документами подається до центру надання адміністративних послуг заявником або уповноваженою ним особою особисто або надсилається рекомендованим листом з описом вкладення та повідомленням про вручення або в електронній формі за власним електронним цифровим підписом (печаткою) заявника надсилається через Єдиний державний портал адміністративних послуг, у тому числі через інтегровану з ним інформаційну систему Держгеокадастру. У разі подання заяви органом державної влади, органом місцевого самоврядування у заяві зазначаються підстави надання відповідної інформації з посиланням на норму закону, яка передбачає право відповідного органу запитувати таку інформацію, а також реквізити справи, у зв'язку з якою виникла потреба в отриманні інформації. Така заява розглядається у позачерговому порядку.
|
Платність послуги |
Послуга платна (у випадку звернення органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування – безоплатна)
|