Файли для завантаження |
|
Умови отримання адміністративної послуги | |
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
1) Документ, що посвідчує особу заявника (пред’являється). Уразі подання заяви уповноваженою на те особою така особа також пред’являє документ, що підтверджує її повноваження діяти від імені іншої особи. Обсяг повноважень особи, уповноваженої діяти від імені юридичної особи, перевіряється на підставі відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань за допомогою порталу електронних сервісів. 2) Документ про сплату адміністративного збору (крім випадків, коли особа звільнена від сплати адміністративного збору); 3) Документи, необхідні для відповідної державної реєстрації на нерухоме майно, передбачені статтею 27 Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» , пунктами 71-74 Порядку державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.2015 № 1127 |
Термін виконання |
Державна реєстрація обтяжень, іпотек речових прав проводиться у строк, що не перевищує двох робочих днів з дня реєстрації відповідної заяви в Державному |
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги |
Особисто (або уповноваженою особою) шляхом звернення до центру надання адміністративних послуг (фронт-офіс) |
Платність послуги | Адміністративна послуга надається платно, крім випадків коли особа відповідно до законодавства звільняється від оплати. Звільняються від сплати адміністративного збору під час проведення державної реєстрації речових прав:
1) фізичні та юридичні особи - під час проведення державної реєстрації прав, які виникли та оформлені до проведення державної реєстрації прав у порядку, |