Моніторинг якості обслуговування та надання адміністративних послуг у м. Мелітополь за вересень 2019 року.
Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя (надалі – ЦНАП) підвів підсумки моніторингу громадської думки з оцінки якості обслуговування та надання адміністративних послуг за вересень 2019 року.
Також відвідувачі ЦНАП мали можливість оцінити роботу Центру:
за допомогою талону електронної черги, який вкидають у дві скриньки «задоволений» або «не задоволений» у зоні інформування;
залишити свій відгук у журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань, який розміщується на видному та доступному місці для кожного відвідувача;
за допомогою «Анкети опитування відвідувачів Центра надання адміністративних послуг у місті Мелітополь», яка розміщена на офіційному веб-сайті.
Також Центр відслідковує залишені відгуки відвідувачами на «Google бізнес» та «Google мапах» у результатах пошукової видачі Центру.
Загалом у вересні 2019 року у оцінці роботи Центру взяло участь 692 особи або лише 14,33 % від загальної кількості відвідувачів Центру (4829 осіб), з яких 687 осіб залишили талон в одній зі скриньок «задоволений», 0 осіб залишили талон в одній зі скриньок «не задоволений»; відвідувачами у вересні поточного року не заповнено анкету на офіційному веб-сайті, на «Google Maps»: залишено 3 позитивних відгуки та 0 негативних. Також, у журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань протягом вересня 2019 року було залишено 2 позитивних відгука.
Загалом якість обслуговування та надання послуг у вересні 2019 року позитивно оцінили 692 відвідувача, негативно – 0.
В цілому, відвідувачі ЦНАП м. Мелітополь задоволені якістю обслуговування та надання адміністративних послуг. ЦНАП й надалі проводитиме моніторинг якості обслуговування та надання адміністративних послуг і вживатиме всіх необхідних заходів щодо якісного, оперативного та професійного обслуговування відвідувачів.
Начальник відділу
адміністративних послуг Наталя АЛЬОХІНА
Підготував моніторинг
спеціаліст 1 категорії Ірина РОМАНОВА