Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя (далі – ЦНАП) утворився з метою забезпечення надання адміністративних послуг і є постійно діючим робочим органом виконавчого комітету Мелітопольської міської ради Запорізької області, створений рішенням Мелітопольської міської ради Запорізької області, в якому надаються адміністративні послуги через адміністратора шляхом його взаємодії з суб’єктами надання адміністративних послуг.

Центр з видачі документів дозвільного характеру, утворений рішенням Мелітопольської міської ради Запорізької області від 26.05.2005 № 145 «Про створення Центру з видачі документів дозвільного характеру відповідно до вимог Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», є складовою частиною ЦНАП. ЦНАП підзвітний і підконтрольний Мелітопольській міській раді Запорізької області, підпорядкований її виконавчому комітету, міському голові.

За рішенням сесії Мелітопольської міської ради Запорізької області діяльність ЦНАПу координує один із заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради. Загальне керівництво та організаційне забезпечення діяльності ЦНАП здійснює відділ адміністративних послуг Мелітопольської міської ради Запорізької області.

Метою створення та функціонування ЦНАПу є забезпечення поліпшення якості адміністративних послуг, які отримують замовники.