ШАНОВНІ  ВІДВІДУВАЧІ   ЦЕНТРУ!!!

 У зв'язку із травневими святами 08.05.2021 прийом громадян здійснюється до 14:30.

 09.05.2021 та 10.05.2021 — вихідні дні.

Чекаємо на Вас з 11.05.2021 згідно з графіком роботи.               

Веселих свят!!!

 

 

ШАНОВНІ  ВІДВІДУВАЧІ   ЦЕНТРУ!!!

 У зв'язку із травневими святами 30.04.2021 прийом громадян здійснюється до 14-30.  З 01.05.2021 по 04.05.2021 — вихідні дні.

 Чекаємо на вас з 05.05.2021 згідно з графіком роботи.

 Веселих свят!!!

 ШАНОВНІ  ВІДВІДУВАЧІ   ЦЕНТРУ!!!

       У зв’язку з відпусткою працівника трудового архівного відділу виконавчого комітету Мелітопольської міської ради, прийом документів на отримання послуг трудового архіву - призупиняється з 12.04.2021 року та відновиться з  05.05.2021 року

Основною метою Центру надання адміністративних послуг м. Мелітополя (далі - Центр) є – формування клієнтоорієнтованої системи надання адміністративних послуг для мешканців міста, основними принципами якої є: єдиний відкритий простір, ввічливе ставлення персоналу, зрозумілі процедури, стислі та чітко визначені строки, комфортні умови для клієнтів, максимальна результативність.

         Протягом I кварталу 2021 року через Центр було надано 10960 послуг, але через ситуацію з поширення коронавірусу COVID-19 на території країни та міста Мелітополя, менше на 381 послугу ніж в аналогічному періоді 2020 року.

Кількість наданих послуг

         Розуміючи потребу громадян в адміністративних послугах навіть в умовах карантину Центр продовжує працювати з максимальною дезінфекцією, з дотриманням усіх можливих антивірусних процедур та обслуговує фізично близько 100-140 громадян у день.

 Протягом 1 кварталу 2021 року в Центрі:

  •  надано адміністраторами Центру консультацій 9341 суб’єктам, які               надаються не лише при особистому звернені громадян, а й за допомогою телефону та електронної пошти Центру (такою можливістю скористались – 20 осіб), з питань оформлення зміни газопостачальника – 536 осіб. Найчастіше консультування ведеться з питань реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання, з питань оформлення паспорту громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм, оформлення паспорту громадянина України з безконтактним електронним носієм у формі ID-картки, реєстрації нерухомого майна (земельних ділянок, квартир, будинків);
  • надано послуг в електронному вигляді через Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.. - 22;
  • надано послуг через віддалене робоче місце адміністратора – 563;
  • виконано заявок та видано – 9367 результатів послуг, особам, які звернулись за адміністративною послугою;
  • встановлено 18 адміністративних правопорушення за проживання без реєстрації, в результаті чого винесено 42 постанови – попередження та направлено до суду 2 протокола у відношенні осіб віком від 16-18 років;
  • відмовлено в наданні послуг за 161 зверненнями, суб’єктами надання адміністративних послуг, що складає 1,5 % від загальної кількості звернень. 

          Зменшення кількості відмов свідчить про підвищення якості надання адміністративних послуг та кваліфіковане обслуговування адміністраторами Центру суб’єктів звернень на етапі підготовки та подачі документів. Про можливість отримання негативної відповіді адміністратори Центру попереджають заявника письмово заздалегідь. Безпосередньо заявниками у 1 кварталі 2021 року було анульовано 73 звернення, що складає 0,66 % від загальної кількості звернень. Працівники Центру контролюють терміни розгляду справ та надання результатів розгляду. Всі послуги надані вчасно, без порушень, це пояснюється насамперед тим, що суб’єкти надання адмінпослуг мають більше часу на опрацювання пакету документів, оскільки не здійснюють прийом громадян по даних питаннях.

        У звітному періоді за платні послуги, з яких  стягується адміністративний збір, до місцевого бюджету міста надійшло коштів на суму 751,6 тис. грн.

         Найбільшим попитом серед населення нашого міста  у 1 кварталі 2021 року користувались послуги з реєстрації місця проживання особи та видачі довідок про реєстрацію місця проживання – 3620 послуг або 33 %  від загальної кількості прийнятих заяв, державної реєстрації речових та майнових прав надано 2200 послуг  або 20 %, з оформлення паспорта громадянина України та для виїзду за кордон, а також вклеювання фотокартки до паспорта по досягненню 25-ти та 45-ти річного віку -1929 або 17,60 %, державної реєстрації фізичних та юридичних осіб – 1095 або 10 %, видачі відомостей з Державного земельного кадастру – 1150 або 10,5 % тощо.

         Постійно ведеться активна робота над запровадженням можливості надавати через Центр максимальної кількості адмінпослуг і в першу чергу послуг соціального характеру. Рішенням сесії Мелітопольської міської ради у березні 2021 року було збільшено перелік послуг, які будуть надаватись через Центр з 158 до 231. До переліку послуг в основному додались послуги соціального характеру (більше 60), які будуть надаватись населенню міста після проходженнями спеціалістами стажування. Також до переліку додались 7 послуг з питань нерухомого майна, які будуть надаватися після затвердження вартості адміністративного збору. У 2 кварталі 2021 року планується через Центр надавати послуги  Регіонального сервісного центру Головного сервісного центру Міністерства внутрішніх справ в  Запорізькій області, а саме: обмін посвідчення водія (без складання іспитів); видача нового посвідчення водія замість втраченого або викраденого; державна реєстрація нового транспортного засобу (без огляду); перереєстрація транспортного засобу у зв’язку із зміною найменування та адреси юридичних осіб, прізвища, імені чи по батькові, місця проживання фізичних осіб, які є власниками транспортних засобів, установлення газобалонного обладнання. Таке делегування деяких послуг сервісного центру МВС -  Центру передбачено діючим законодавстом України  та результатом об’єднання зусиль, що покликане підвищити рівень якості обслуговування громадян та зробити державні послуги доступнішими.

         З метою комфортного та максимально простого отримання послуг, пов’язаних з народженням дитини, і за мінімальну кількість часу з кінця 2020 року Центр почав реалізацію комплексної послуги «єМалятко», але тільки з 1 кварталу 2021 року послуга почала користуватись попитом серед населення міста, за такою послугою вже звернулось 7 осіб.

        Після закінчення карантину планується відновити мобільний сервіс (виїзне обслуговування)  надання адміністративних послуг, за допомогою якого, особи з інвалідністю мають рівну можливість на ряду з іншими мешканцями міста  отримати всі адміністративні послуги.

         Центр послідовно змінює підхід до обслуговування громадян міста, тому для зручності отримання адміністративних послуг мешканцями  віддаленого району міста Мелітополя у т.ч. людям з інвалідністю та інших представників маломобільних груп населення (людей з тимчасовим порушенням здоров'я, вагітних жінок, людей похилого віку, людей з дитячими візками тощо) планується у 2 кварталі 2021 року відкрити територіальний підрозділ Центру надання адміністративних послуг м. Мелітополя за адресою:  вул. Гризодубової, буд. 44, м. Мелітополь та створення 3 віддалених робочих місць адміністраторів Центру в інших районах міста Мелітополя.

        Не зважаючи на карантин, адміністратори Центру підвищують свій професіональний рівень за допомогою вебінарів та онлайн-конференцій, які проводить Міністерство цифрової трансформації України за підтримки                            «U-LEAD з Європою».  Щотижня проводяться навчання з підвищення професійної кваліфікації та ознайомлення адміністраторів із останніми змінами в законодавстві, актуальними питаннями у різних сферах надання адміністративних послуг, таких навчань  було проведено 29.

        Постійне вивчення думки громадян є одним із важливих індикаторів якості роботи Центру та дозволяє забезпечити зворотній зв'язок із громадськістю, показує сильні та слабкі сторони діяльності, та виявляє суспільні очікування щодо роботи виконавчих органів на основі загально прийнятих критеріїв.

       Одже, робота Центру спрямована не лише на прийом пакету документів від суб’єктів звернень, а й на підвищення якості їх надання, підвищення рівня задоволеності заявників під час перебування у Центрі.

       Центр підвів підсумки моніторингу громадської думки з оцінки якості надання адміністративних послуг за 1 квартал 2021 року. Протягом звітного періоду Центр відвідало 9976 осіб, а в оцінці роботи Центру взяло участь лише 15 відвідувачів. Загалом, позитивно оцінили якість обслуговування та надання послуг 11 відвідувачів, негативно оцінило – 4 відвідувача. Усі негативні відгуки були розглянуті керівництвом Центру та була проведена відповідна робота з удосконалення надання послуг.

       Вся робота в Центрі спрямована на якісне обслуговування населення за якомога коротший термін без порушення законодавства. Центр постійно удосконалює свою роботу, розширює спектр послуг, забезпечує комфортне перебування відвідувачів та високу якість обслуговування.

 

ШАНОВНІ  ВІДВІДУВАЧІ   ЦЕНТРУ!!!

      У зв’язку з загостренням епідеміологічної ситуації з  07.04.2021 року  прийом відвідувачів здійснюється за умови дотримання санітарних та протиепідемічних заходів (наявність у відвідувачів засобів індивідуального захисту (маска, перчатки) за наступним графіком:     

 

Прийом громадян

Перерва на обід

Робочі години

Понеділок

09.00-16.00

Без перерви на обід

08.00-17.00

Вівторок

09.00-20.00

08.00-20.00

Середа

09.00-16.00

08.00-17.00

Четвер

09.00-16.00

08.00-17.00

П’ятниця

08.30-15.30

08.00-15.45

Субота

08.30-15.30

08.00-15.45

Неділя

вихідний день

        Згідно з розпорядженням виконавчого комітету Мелітопольської міської ради № 125-р від 06.04.2020 року центр надання адміністративних послуг працює з двома перервами для проведення обробки приміщення Центру у понеділок, середу, четвер, п’ятницю та суботу 

                         з 10-00 до 10-30;

                         з  12-00 до 12-30

та у вівторок:  з 12-00 до 12-30;

                         з 15-00 до 15-30:

  1. Вологе прибирання приміщення з дезінфікуючими засобами;
  2. Кварцювання приміщення;
  3. Провітрювання.

Шановні чарівні жінки!

Сердечно вітаємо Вас із найпрекраснішим святом весни – Міжнародним жіночим днем 8 Березня!
Бажаємо, щоб кожен Ваш день був сонячним і радісним, а довкола Вас панували любов і гармонія. Будьте завжди усміхнені, сповнені надій та оптимізму.
Бажаємо Вам щастя й вдачі, міцного здоров’я, здійснення всіх мрій та бажань. Хай у Ваших оселях завжди панують мир, злагода і добробут, а Ваші серця будуть зігріті теплом та повагою рідних і близьких.

Хай же весна завжди сяє в ваших очах! Зі святом вас, любі жінки!

      З метою підвищення обізнаності не тільки громадян України, а й іноземців та осіб без громадянства, що перебувають в Україні на законних підставах щодо державних послуг, які можна отримати в Україні, Міністерство цифрової трансформації України запровадило Гід з державних послуг. Це інформаційний онлайн-портал про всі сервіси, що надаються органами виконавчої влади та місцевого самоврядування.

     Раніше в Україні не було єдиної платформи, де можна було б дізнатися про будь-яку державну послугу у зручній формі. Гід з державних послуг на порталі Дія містить повну та достовірну інформацію щодо 1 000 послуг — про місце, спосіб, строк, вартість, результати отримання послуг, а також необхідні документи та спосіб оскарження їх результатів. Гід доступний у двох форматах відкритих даних: Excel та Json.

     Інформацію у Гіді впорядковано за 36 життєвими подіями. Таку логіку систематизації послуг запозичено у Уряду Канади. Якщо українець, наприклад, хоче придбати авто, планує народження дитини чи переїзд на нове місце проживання, або прагне відкрити специфічний бізнес — усю необхідну інформацію щодо офіційних реєстрацій та отримання необхідних послуг можна легко знайти на порталі.

     Інформацію про послуги розподілено за 17 категоріями залежно від сфери діяльності. Серед найпопулярніших категорій — соціальний захист, громадянство та міграція, діяльність бізнесу та громадських формувань, сфера інтелектуальної діяльності, фінанси та податки.

      Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя  (далі - Центр) працює більше 7 років.

     Центр є моделлю інтегрованого офісу, діяльність якого здійснюється виключно через адміністраторів.  Основним завданням Центру є  – своєчасне, повне і якісне надання адміністративних послуг населенню з дотриманням усіх принципів Верховенства права.

ШАНОВНІ  ВІДВІДУВАЧІ   ЦЕНТРУ!!!

 

З 23.01.2021 у зв’язку із відсутністю фінансування прийом документів на отримання адміністративної послуги «Виплата одноразової матеріальної допомоги особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю»   призупиняється та відновиться з  01.06.2021

          Графік роботи Центра надання адміністративних послуг міста Мелітополь у святкові дні на Різдво:

  • середа 06.01.2021 року прийом громадян з 08-00 до 15-00
  • четвер 07.01.2021 року вихідний
  • п’ятниця 08.01.2021 року вихідний
  • субота 09.01.2021 року вихідний
  • неділя 10.01.2021 року вихідний

        З 11.01.2021 року центр працює згідно графіка роботи.

        Заплануйте свій візит вчасно скориставшись попереднім записом за телефонами 42-42-77 (з питань оформлення паспортів громадян України та для виїзду за кордон), 44-45-44, 44-06-36, 067-698-78-78 (по усім іншим адміністративним послугам), 42-50-27 (на отримання адміністративних послуг через віддалене робоче місце).

 

Дякуємо за розуміння та бажаємо усім гарного Різдва!

ШАНОВНІ  ВІДВІДУВАЧІ  ЦЕНТРУ!!!

 у зв’язку з святкуванням новорічних свят графік прийому громадян в Центрі наступний: 31.12.2020 року з 08.00 - 13.00. 

Чекаємо на вас з 04.01.2020 згідно з графіком роботи.