З метою підвищення обізнаності не тільки громадян України, а й іноземців та осіб без громадянства, що перебувають в Україні на законних підставах щодо державних послуг, які можна отримати в Україні, Міністерство цифрової трансформації України запровадило Гід з державних послуг. Це інформаційний онлайн-портал про всі сервіси, що надаються органами виконавчої влади та місцевого самоврядування.

     Раніше в Україні не було єдиної платформи, де можна було б дізнатися про будь-яку державну послугу у зручній формі. Гід з державних послуг на порталі Дія містить повну та достовірну інформацію щодо 1 000 послуг — про місце, спосіб, строк, вартість, результати отримання послуг, а також необхідні документи та спосіб оскарження їх результатів. Гід доступний у двох форматах відкритих даних: Excel та Json.

     Інформацію у Гіді впорядковано за 36 життєвими подіями. Таку логіку систематизації послуг запозичено у Уряду Канади. Якщо українець, наприклад, хоче придбати авто, планує народження дитини чи переїзд на нове місце проживання, або прагне відкрити специфічний бізнес — усю необхідну інформацію щодо офіційних реєстрацій та отримання необхідних послуг можна легко знайти на порталі.

     Інформацію про послуги розподілено за 17 категоріями залежно від сфери діяльності. Серед найпопулярніших категорій — соціальний захист, громадянство та міграція, діяльність бізнесу та громадських формувань, сфера інтелектуальної діяльності, фінанси та податки.

      Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя  (далі - Центр) працює більше 7 років.

     Центр є моделлю інтегрованого офісу, діяльність якого здійснюється виключно через адміністраторів.  Основним завданням Центру є  – своєчасне, повне і якісне надання адміністративних послуг населенню з дотриманням усіх принципів Верховенства права.

ШАНОВНІ  ВІДВІДУВАЧІ   ЦЕНТРУ!!!

 

З 23.01.2021 у зв’язку із відсутністю фінансування прийом документів на отримання адміністративної послуги «Виплата одноразової матеріальної допомоги особам з інвалідністю та дітям з інвалідністю»   призупиняється та відновиться з  01.06.2021

          Графік роботи Центра надання адміністративних послуг міста Мелітополь у святкові дні на Різдво:

  • середа 06.01.2021 року прийом громадян з 08-00 до 15-00
  • четвер 07.01.2021 року вихідний
  • п’ятниця 08.01.2021 року вихідний
  • субота 09.01.2021 року вихідний
  • неділя 10.01.2021 року вихідний

        З 11.01.2021 року центр працює згідно графіка роботи.

        Заплануйте свій візит вчасно скориставшись попереднім записом за телефонами 42-42-77 (з питань оформлення паспортів громадян України та для виїзду за кордон), 44-45-44, 44-06-36, 067-698-78-78 (по усім іншим адміністративним послугам), 42-50-27 (на отримання адміністративних послуг через віддалене робоче місце).

 

Дякуємо за розуміння та бажаємо усім гарного Різдва!

ШАНОВНІ  ВІДВІДУВАЧІ  ЦЕНТРУ!!!

 у зв’язку з святкуванням новорічних свят графік прийому громадян в Центрі наступний: 31.12.2020 року з 08.00 - 13.00. 

Чекаємо на вас з 04.01.2020 згідно з графіком роботи.

 

ШАНОВНІ  ВІДВІДУВАЧІ   ЦЕНТРУ!!!

    У зв’язку із завершенням фінансування у 2020 році з 14.12.2020 прийом документів від непрацюючих осіб, осіб з інвалідністю та дітей з інвалідністю про надання одноразової матеріальної допомоги - призупиняється та відновиться з 04.01.2021

Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя (надалі – ЦНАП) підвів підсумки моніторингу громадської думки з оцінки якості обслуговування та надання адміністративних послуг за листопад 2020 року.    

        Також  відвідувачі ЦНАП мали можливість оцінити роботу Центру:

  • залишити свій відгук у журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань, який розміщується на видному та доступному місці для кожного відвідувача;
  • за допомогою «Анкети опитування відвідувачів Центра надання адміністративних послуг у місті Мелітополь», яка розміщена на офіційному веб-сайті. ЦНАП також відслідковує залишені відгуки відвідувачами на «Google бізнес» та «Google Maps» у результатах пошукової видачі ЦНАП.

        Загальна кількість відвідувачів ЦНАПу за листопад 2020 року, порівняно із іншими місяцями поточного року зменшилась та становила лише 2997 особи, що пов'язано із погіршенням епідеміологічної ситуації у місті. Загалом за місяць у оцінці роботи ЦНАП взяли участь 5 осіб. Так, протягом місяця  у анкеті на офіційному веб-сайті не залишено відгуків; на «Google Maps»  відвідувачами було залишено 5 позитивних відгуків, негативних відгуків — 0. У журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань протягом листопада 2020 року відгуків не було залишено. Загалом, якість обслуговування та надання послуг у листопаді 2020 року позитивно оцінили 5 відвідувачів, негативно – 0.  

        ЦНАП й надалі проводитиме моніторинг якості обслуговування та надання адміністративних послуг і вживатиме всіх необхідних заходів щодо якісного, оперативного та професійного обслуговування відвідувачів.

 

 В.о. начальника відділу

адміністративних послуг                                                           Оксана РЕШЕТОВА

 

Підготував моніторинг

адміністратор                                                                                Ірина РОМАНОВА

ШАНОВНІ  ВІДВІДУВАЧІ   ЦЕНТРУ!!!

       З  01.12.2020, згідно з п. 2 ст. 26-1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», подання документів у сфері державного архітектурно — будівельного контролю, а саме:

  • «Видача сертифіката про відповідність закінченого будівництвом об’єкта проектній документації та підтвердження його готовності до експлуатації»,
  • «Видача дозволу на виконання будівельних робіт»,  
  • «Реєстрація повідомлення про зміну даних у зареєстрованій декларації про початок виконання підготовчих/будівельних робіт (III та V категорії складності)»

здійснюється виключно в електронній формі через електронний кабінет або іншу державну інформаційну систему, інтегровану з електронним кабінетом.

УВАГА!!

У зв’язку з загостренням ситуації щодо розповсюдження коронавірусної хвороби COVID-19, прийом відвідувачів в Центрі надання адміністративних послуг та його віддаленого робочого місця адміністратора з 23.11.2020 буде здійснюватися виключно за попереднім записом за телефонами:

  • з питань оформлення паспортів громадян України та для виїзду за кордон – 42-42-77;
  • по усім іншим адміністративним послугам – 44-45-44; 44-06-36; 067-698-78-78
  • на отримання адміністративних послуг через віддалене робоче місце – 42-50-27

Звертаємо увагу, що маючи електронний підпис, послуги:

  • довідка щодо реєстрації місця проживання;
  • обстеження зелених насаджень;
  • видалення насаджень зі сплатою відповідної вартості 

 можливість отримати в електронному вигляді. З порядком отримання цих послуг можливо ознайомитися на сайті центру у рубриці «Електронні послуги».

Бережіть себе та своїх рідних!

До уваги мешканців міста. В Центрі надання адміністративних послуг м. Мелітополя з’явилась можливість отримати безкоштовну комплексну послугу «єМалятко». До складу якої входять наступні адміністративні послуги:

До уваги суб’єктів звернення !

   13.11.2020 у зв’язку із проведенням ремонтних робіт та відключенням світла у приміщенні, де знаходиться віддалене робоче місце адміністратора ЦНАП за адресою: м. Мелітополь, вул. М. Грушевського, 27 з 12-00 до 15-00 буде тимчасово призупинено прийом документів з адміністративних послуг.

   Надання послуг відновиться з 16.11.2020

   Приносимо вибачення за тимчасові незручності!