УВАГА!!

У зв’язку з загостренням ситуації щодо розповсюдження коронавірусної хвороби COVID-19, прийом відвідувачів в Центрі надання адміністративних послуг та його віддаленого робочого місця адміністратора з 23.11.2020 буде здійснюватися виключно за попереднім записом за телефонами:

  • з питань оформлення паспортів громадян України та для виїзду за кордон – 42-42-77;
  • по усім іншим адміністративним послугам – 44-45-44; 44-06-36; 067-698-78-78
  • на отримання адміністративних послуг через віддалене робоче місце – 42-50-27

Звертаємо увагу, що маючи електронний підпис, послуги:

  • довідка щодо реєстрації місця проживання;
  • обстеження зелених насаджень;
  • видалення насаджень зі сплатою відповідної вартості 

 можливість отримати в електронному вигляді. З порядком отримання цих послуг можливо ознайомитися на сайті центру у рубриці «Електронні послуги».

Бережіть себе та своїх рідних!

До уваги мешканців міста. В Центрі надання адміністративних послуг м. Мелітополя з’явилась можливість отримати безкоштовну комплексну послугу «єМалятко». До складу якої входять наступні адміністративні послуги:

До уваги суб’єктів звернення !

   13.11.2020 у зв’язку із проведенням ремонтних робіт та відключенням світла у приміщенні, де знаходиться віддалене робоче місце адміністратора ЦНАП за адресою: м. Мелітополь, вул. М. Грушевського, 27 з 12-00 до 15-00 буде тимчасово призупинено прийом документів з адміністративних послуг.

   Надання послуг відновиться з 16.11.2020

   Приносимо вибачення за тимчасові незручності!

 

 Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя (надалі – ЦНАП) підвів підсумки моніторингу громадської думки з оцінки якості обслуговування та надання адміністративних послуг за жовтень 2020 року.

        Також  відвідувачі ЦНАП мали можливість оцінити роботу Центру:

  • залишити свій відгук у журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань, який розміщується на видному та доступному місці для кожного відвідувача;
  • за допомогою «Анкети опитування відвідувачів Центра надання адміністративних послуг у місті Мелітополь», яка розміщена на офіційному веб-сайті. ЦНАП також відслідковує залишені відгуки відвідувачами на «Google бізнес» та «Google Maps» у результатах пошукової видачі ЦНАП.

        Загальна кількість відвідувачів ЦНАПу за жовтень 2020 року, порівняно із іншими місяцями поточного року зменшилась та становила лише 3293 особи, що пов'язано із погіршенням епідеміологічної ситуації у місті. Загалом за місяць у оцінці роботи ЦНАП взяли участь 6 осіб. Так, протягом місяця  у анкеті на офіційному веб-сайті  залишено 1 позитивний відгук; на «Google Maps»  відвідувачами було залишено 4 позитивних відгука, негативних відгуків — 1. У журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань протягом жовтня 2020 року відгуків не було залишено. Загалом, якість обслуговування та надання послуг у жовтні 2020 року позитивно оцінили 5 відвідувачів, негативно – 1.  

        ЦНАП й надалі проводитиме моніторинг якості обслуговування та надання адміністративних послуг і вживатиме всіх необхідних заходів щодо якісного, оперативного та професійного обслуговування відвідувачів.

  

Начальник відділу

адміністративних послуг                                                             Наталя АЛЬОХІНА

 

Підготував моніторинг

адміністратор                                                                                Ірина РОМАНОВА

 

Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя (далі - Центр) незважаючи на карантин, продовжує свою роботу задля задоволення потреб населення та забезпечує отримання адміністративних послуг для мешканців міста.

Протягом III кварталу 2020 року через Центр було надано 13853 послуг, але через ситуацію з поширення коронавірусу COVID-19 на території країни та міста Мелітополя, менше на 1449 послуг ніж в аналогічному періоді 2019 року. У звітному періоді за платні послуги, з яких стягується адміністративний збір, до місцевого бюджету міста надійшло коштів на суму 673,1 тис. грн., що більше на 368,3 тис. грн., ніж у попередньому кварталі поточного року.

Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя (надалі – ЦНАП) підвів підсумки моніторингу громадської думки з оцінки якості обслуговування та надання адміністративних послуг за вересень 2020 року.

Для отримання оцінки якості надання послуг і побажань про впровадження нових послуг в ЦНАП у період з 14.09.2020–20.09.2020 був оголошений тиждень опитування відвідувачів ЦНАП за допомогою анкетування. Анкети знаходились на ресепшені, де кожен відвідувач мав можливість анонімно заповнити анкету і оцінити роботу ЦНАП. Такою можливістю скористались та оцінили роботу ЦНАП 54 мешканця міста. Результати анкетування свідчать, що громадяни задоволені рівнем організації роботи ЦНАП та якістю надання у ньому адміністративних послуг. Всі дані за результатами анкетування були оприлюдненні на офіційному веб-сайті ЦНАП для ознайомлення.

Також відвідувачі ЦНАП мали можливість оцінити роботу Центру:

  • залишити свій відгук у журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань, який розміщується на видному та доступному місці для кожного відвідувача;

  • за допомогою «Анкети опитування відвідувачів Центра надання адміністративних послуг у місті Мелітополь», яка розміщена на офіційному веб-сайті. ЦНАП також відслідковує залишені відгуки відвідувачами на «Google бізнес» та «Google Maps» у результатах пошукової видачі ЦНАП.

Загальна кількість відвідувачів ЦНАПу за вересень 2020 року, порівняно із іншими місяцями поточного року, становила лише 4122 особи. Загалом за місяць у оцінці роботи ЦНАП взяли участь 59 осіб. Так, протягом місяця у анкеті на офіційному веб-сайті не залишено відгуків; на «Google Maps» відвідувачами було залишено 2 позитивних відгука, негативних відгуків - 2 та 54 особи анонімно заповнили анкети у ЦНАП. У журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань протягом вересня 2020 року було залишено 1 позитивний відгук. Загалом, якість обслуговування та надання послуг у вересні 2020 року позитивно оцінили 51 відвідувач, негативно – 8.

ЦНАП й надалі проводитиме моніторинг якості обслуговування та надання адміністративних послуг і вживатиме всіх необхідних заходів щодо якісного, оперативного та професійного обслуговування відвідувачів.

 

Начальник відділу

адміністративних послуг Наталя АЛЬОХІНА

 

Підготував моніторинг

адміністратор Ірина РОМАНОВА

ШАНОВНІ ВІДВІДУВАЧІ ЦЕНТРУ!!!

 

у зв’язку з відпусткою працівника трудового архівного відділу виконавчого комітету Мелітопольської міської ради,

прийом документів на отримання послуг трудового архіву - призупиняється з 01.10.2020 та відновиться

з 02.11.2020.

З метою визначення громадської думки про роботу Центру надання адміністративних послуг (далі- ЦНАП), отримання оцінки якості надання послуг і побажань про впровадження нових послуг в ЦНАП у період з 14.09.2020-20.09.2020 було оголошено 1 тиждень опитування відвідувачів ЦНАП за допомогою анкетування. Відвідувачам ЦНАП пропонувалося заповнити невеличку анкету. Анкети знаходились на ресепшені, де кожен відвідувач мав можливість анонімно заповнити анкету і оцінити роботу ЦНАП. Анкета складалася з питань, які визначають якість надання адміністративних послуг в ЦНАП, зокрема зручності режиму роботи, можливості одержання необхідної та достатньої для отримання адміністративної послуги інформації.

У проведенні анкетування прийняли участь лише 54 мешканця міста. Серед них – за віком: - від 16-35 років 17 (32 %) респ.;
- від 36-55 років – 25 (46 %) респ.;

- 55 років і більше12 (22 %) респ.

На питання «Чи знаєте Ви, які адміністративні послуги можна отримати в ЦНАП?» відповіді розподілено таким чином:

  • Так - 45 (83 %);

  • Ні - 9 (17 %).

«Чи влаштовує Вас режим роботи ЦНАП?» - друге питання анкети отримало наступні відповіді респондентів:

  • Так - 41 (76 %);

  • Ні - 13 (24 %).

На третє питання анкети «Чи відвідували Ви сайт ЦНАП?» респонденти відповіли:

  • Так – 29 (54 %);

  • Ні - 25 (46 %).

На четверте питання «Чи була інформація на сайті корисною та повною для Вас?» респонденти відповіли:

  • Так – 32 (59 %);

  • Ні - 22 (41 %).

На питання «Чи зручно оплачувати платні послуги через платіжний термінал, що розташований в ЦНАП?» - «Так» відповіли 44 (81 %); «Ні» - 9 (19 %).

Без відповіді дане питання залишив 1 респондент.

Менш активно респонденти (3 з 54 респондентів) відгукнулись своїми відповідями на питання «Які послуги Ви хотіли б ще отримувати через ЦНАП?» . Це – «щоб адміністративні послуги були електронні в неті», «всі, що є у місті», «ксерокс».

«Як Ви можете оцінити рівень обслуговування в ЦНАП?» у 54 респондентів це питання отримало такі варіанти відповідей:

-«погано» - 6; -«добре» – 22; - «відмінно» - 26.

Отже, за результатами анонімного опитування можна окреслити загальну картину: більша кількість відвідувачів ЦНАП знає, які послуги можна отримати у ЦНАП та за яким режимом він працює. Нажаль, відвідувачі ЦНАП не відвідували офіційний сайт і не ознайомлені з інформацією, яка розміщена на ньому про що свідчать відповіді на 3 та 4 поставлене питання. Позитивно оцінили якість надання послуг більшість відвідувачів, оцінивши на «добре»- 22 відвідувача та на «відмінно» -26 відвідувачів, що свідчить про високий професіоналізм та кваліфікацію працівників ЦНАП. На превеликий жаль, є й такі відвідувачі, які негативно оцінили якість надання адміністративних послуг у ЦНАП на «погано» - 6 відвідувачів.

ЦНАП щиро вдячний учасникам опитування за їх небайдужу громадську позицію та позитивну оцінку роботи працівників ЦНАП. Висловлені Вами пропозиції щодо впровадження нових послуг та результати анкетування будуть обов’язково враховані при плануванні діяльності ЦНАП. Наша мета – забезпечення більшої відкритості для громадян шляхом запровадження широкого інформування громадськості про діяльність ЦНАП.

ЦНАП постійно удосконалює свою роботу, розширює спектр послуг, забезпечує комфортне перебування відвідувачів та високу якість обслуговування. Тому всі зусилля працівників ЦНАП покладаються на поліпшення своєї роботи, дотримання строків розгляду заяв та видачі результатів суб’єктам звернень.

Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя (надалі – ЦНАП) підвів підсумки моніторингу громадської думки з оцінки якості обслуговування та надання адміністративних послуг за серпень 2020 року.

Також відвідувачі ЦНАП мали можливість оцінити роботу Центру:

  • залишити свій відгук у журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань, який розміщується на видному та доступному місці для кожного відвідувача;

  • за допомогою «Анкети опитування відвідувачів Центра надання адміністративних послуг у місті Мелітополь», яка розміщена на офіційному веб-сайті.

Також Центр відслідковує залишені відгуки відвідувачами на «Google бізнес» та «Google Maps» у результатах пошукової видачі ЦНАП.

Загальна кількість відвідувачів ЦНАПу за серпень 2020 року, порівняно із іншими місяцями поточного року, становила лише 4452 особи. Загалом за місяць у оцінці роботи ЦНАП взяли участь 14 осіб. Так, протягом місяця у анкеті на офіційному веб-сайті залишено 1 негативний відгук; на «Google Maps» відвідувачами було залишено 8 позитивних відгуку, негативних відгуків - 3. У журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань протягом серпня 2020 року було залишено 2 позитивних відгука.

Загалом, якість обслуговування та надання послуг у серпні 2020 року позитивно оцінили 10 відвідувачів, негативно – 4.

ЦНАП й надалі проводитиме моніторинг якості обслуговування та надання адміністративних послуг і вживатиме всіх необхідних заходів щодо якісного, оперативного та професійного обслуговування відвідувачів.

 

 

Начальник відділу

адміністративних послуг Наталя АЛЬОХІНА

 

 

Підготував моніторинг

адміністратор Ірина РОМАНОВА

Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя (надалі – ЦНАП) підвів підсумки моніторингу громадської думки з оцінки якості обслуговування та надання адміністративних послуг за липень 2020 року.

Також відвідувачі ЦНАП мали можливість оцінити роботу Центру:

  • залишити свій відгук у журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань, який розміщується на видному та доступному місці для кожного відвідувача;

  • за допомогою «Анкети опитування відвідувачів Центра надання адміністративних послуг у місті Мелітополь», яка розміщена на офіційному веб-сайті.

Також Центр відслідковує залишені відгуки відвідувачами на «Google бізнес» та «Google Maps» у результатах пошукової видачі ЦНАП.

Загальна кількість відвідувачів ЦНАПу за липень 2020 року, порівняно із іншими місяцями поточного року, становила лише 4284 особи. Загалом за місяць у оцінці роботи ЦНАП взяли участь 5 осіб. Так, протягом місяця відгуків у анкеті на офіційному веб-сайті не залишено; на «Google Maps» відвідувачами було залишено 4 позитивних відгука, негативних відгуків не залишено. У журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань протягом липня 2020 року було залишено 1 позитивний відгук.

Загалом, якість обслуговування та надання послуг у липні 2020 року позитивно оцінили 5 відвідувачів, негативно – 0.

ЦНАП й надалі проводитиме моніторинг якості обслуговування та надання адміністративних послуг і вживатиме всіх необхідних заходів щодо якісного, оперативного та професійного обслуговування відвідувачів.

 

 

Начальник відділу

адміністративних послуг Наталя АЛЬОХІНА

 

 

Підготував моніторинг

адміністратор Ірина РОМАНОВА

Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя (надалі – ЦНАП) підвів підсумки моніторингу громадської думки з оцінки якості обслуговування та надання адміністративних послуг за червень 2020 року.

Також відвідувачі ЦНАП мали можливість оцінити роботу Центру:

  • залишити свій відгук у журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань, який розміщується на видному та доступному місці для кожного відвідувача;

  • за допомогою «Анкети опитування відвідувачів Центра надання адміністративних послуг у місті Мелітополь», яка розміщена на офіційному веб-сайті.

Також Центр відслідковує залишені відгуки відвідувачами на «Google бізнес» та «Google мапах» у результатах пошукової видачі ЦНАП.

Загальна кількість відвідувачів ЦНАПу за червень 2020 року, порівняно із іншими місяцями поточного року, становила лише 3612 особу. Загалом за місяць у оцінці роботи ЦНАП взяли участь 8 осіб, 0 осіб залишили талон в одній зі скриньок «не задоволений»; анкету на офіційному веб-сайті протягом місяця заповнили 2 особи та залишили 1 позитивний відгук та 1 негативний; на «Google Maps» відвідувачами було залишено 1 негативний відгук та 4 позитивних відгуків. У журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань протягом червня 2020 року було залишено 1 позитивний відгук.

Загалом якість обслуговування та надання послуг у червні 2020 року позитивно оцінили 6 відвідувача, негативно – 2.

ЦНАП й надалі проводитиме моніторинг якості обслуговування та надання адміністративних послуг і вживатиме всіх необхідних заходів щодо якісного, оперативного та професійного обслуговування відвідувачів.

 

 

Начальник відділу

адміністративних послуг Наталя АЛЬОХІНА

 

 

Підготував моніторинг

адміністратор Ірина РОМАНОВА