Шановні мешканці міста!


Прагнучи створити якісні умови щодо отримання найбільш затребуваних адміністративних послуг, з 10.06.2019 року через Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя запроваджено надання 4 нових послуг Мелітопольського об’єднаного управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області, а саме:

  1. видача пенсійного посвідчення замість втраченого;
  2. витребування документів, необхідних для підтвердження страхового стажу, заробітної плати для призначення(перерахунку) пенсії;
  3. оформлення, виготовлення та видача документів, що підтверджують призначення особі пенсії (пенсійного посвідчення);
  4. прийом документів для проведення попередньої оцінки права особи на призначення пенсії.

З вичерпаним пакетом документів, які необхідно надати для отримання вищезазначених послуг Ви маєте змогу ознайомитися на сайті Центру: http://cnap.mlt.gov.ua/index.php/posluhy/pensiinyi-fond

Також, нагадуємо що звертаючись за однією з вище перелічених послуг, можна додатково подати пакет документів на комплексну послугу «Майбутній пенсіонер», у яку входять:

  1. попередня оцінка права особи на призначення пенсії, її перерахунок;
    надання архівних довідок про заробітну плату з документів ліквідованих установ, підприємств і організацій м. Мелітополя без правонаступників;
    надання архівних довідок про підтвердження трудового стажу з документів ліквідованих установ, підприємств і організаційм. Мелітополя без правонаступників;
    надання архівних довідок у разі шкідливих умов праці за списком №1 та №2 з документів ліквідованих установ, підприємств і організацій м. Мелітополя без правонаступників: про факт роботи, кількість відпрацьованих днів/годин, архівні копії документів з атестації робочих місць, копії особових карток (типова міжвідомча форма №Т-2)