На період карантину прийом відвідувачів адміністраторами Центру надання адміністративних послуг м. Мелітополя здійснюється у кількості 5 осіб та адміністратором віддаленого робочого місця.
Прийом відвідувачів проводиться два рази на тиждень (середа, п`ятниця) відповідно до встановленого режиму роботи центру з трьома перервами для проведення обробки приміщення: з 10-00 по 10-30; з 12-00 по 12-30; з 15-00 по 15-30.
Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя у період карантину забезпечує надання адміністративних послуг згідно з переліком:
- оформлення та видача паспорта громадянина України;
- оформлення та видача паспорта громадянина України в разі обміну замість пошкодженого, втраченого або викраденого;
- вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні громадянином 25- і 45-річного віку;
- державна реєстрація актів цивільного стану;
- державна реєстрація народження фізичної особи та її походження;
- державна реєстрація смерті;
- надання пільги на придбання твердого та рідкого пічного палива і скрапленого газу;
- реєстрація місця проживання;
- зняття з реєстрації місця проживання;
- видача довідки про реєстрацію місця проживання;
- видача дозволу на порушення об’єктів благоустрою.
У разі нагальної потреби, адміністратор віддаленого робочого місця може здійснювати прийом заяв на отримання адміністративних послуг, як невідкладних, згідно з діючим переліком послуг, який затверджений сесією Мелітопольської міської ради Запорізької області.
Прийом відвідувачів здійснюється виключно за умови дотримання санітарних та протиепідемічних заходів — наявності у відвідувачів засобів індивідуального захисту (маска, перчатки).