Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя (надалі – ЦНАП) підвів підсумки моніторингу громадської думки з оцінки якості обслуговування та надання адміністративних послуг за квітень 2019 року.
Відвідувачі ЦНАП мали можливість оцінити роботу Центру:
- за допомогою талону електронної черги, який вкидають у дві скриньки «задоволений» або «не задоволений» у зоні інформування;
- залишити свій відгук у журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань, який розміщується на видному та доступному місці для кожного відвідувача;
- за допомогою «Анкети опитування відвідувачів Центра надання адміністративних послуг у місті Мелітополь», яка розміщена на офіційному веб-сайті.
Також Центр відслідковує залишені відгуки відвідувачами на «Google бізнес» та «Google мапах» у результатах пошукової видачі Центру.
Загалом у квітні 2019 року у голосуванні взяло участь 1533 особи або 35 % від загальної кількості відвідувачів Центру (4373 осіб), з яких 1524 осіб залишили талон в одній зі скриньок «задоволений», 0 осіб залишили талон в одній зі скриньок «не задоволений», 1 особа заповнила анкету на офіційному веб-сайті та залишила 1 негативний відгук, на «Google мапах» залишили свою позитивну оцінку 4 особи. Також, у журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань протягом квітня 2019 року було залишено 4 позитивних відгука.
Загалом якість обслуговування та надання послуг у квітні 2019 року позитивно оцінили 1532 відвідувача, негативно – 1.
В цілому, відвідувачі ЦНАП м. Мелітополь задоволені якістю обслуговування та надання адміністративних послуг.
ЦНАП й надалі проводитиме моніторинг якості обслуговування та надання адміністративних послуг і вживатиме всіх необхідних заходів щодо якісного, оперативного та професійного обслуговування відвідувачів.
Начальник відділу
адміністративних послуг Н.АЛЬОХІНА
Підготував моніторинг
спеціаліст 1 категорії І. РОМАНОВА