Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя (надалі – ЦНАП) підвів підсумки моніторингу громадської думки з оцінки якості обслуговування та надання адміністративних послуг за червень 2019 року.
Відвідувачі ЦНАП мали можливість оцінити роботу Центру:
- за допомогою талону електронної черги, який вкидають у дві скриньки «задоволений» або «не задоволений» у зоні інформування;
- залишити свій відгук у журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань, який розміщується на видному та доступному місці для кожного відвідувача;
- за допомогою «Анкети опитування відвідувачів Центра надання адміністративних послуг у місті Мелітополь», яка розміщена на офіційному веб-сайті.
Також Центр відслідковує залишені відгуки відвідувачами на «Google бізнес» та «Google мапах» у результатах пошукової видачі Центру.
Загалом у червні 2019 року у голосуванні взяло участь 1692 особи або 44,6 % від загальної кількості відвідувачів Центру (3793 осіб), з яких 1686 осіб залишили талон в одній зі скриньок «задоволений», 0 осіб залишили талон в одній зі скриньок «не задоволений», 1 особа заповнила анкету на офіційному веб-сайті та було залишено 1 негативний відгук, на «Google мапах»: залишили свою позитивну оцінку 2 особи, негативну – 1 особа. Також, у журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань протягом червня 2019 року було залишено 1 позитивний відгук та 1 негативний відгук.
Загалом якість обслуговування та надання послуг у червні 2019 року позитивно оцінили 1689 відвідувача, негативно – 3.
В цілому, відвідувачі ЦНАП м. Мелітополь задоволені якістю обслуговування та надання адміністративних послуг.
ЦНАП й надалі проводитиме моніторинг якості обслуговування та надання адміністративних послуг і вживатиме всіх необхідних заходів щодо якісного, оперативного та професійного обслуговування відвідувачів.
Начальник відділу
адміністративних послуг Н.АЛЬОХІНА
Підготував моніторинг
спеціаліст 1 категорії І. РОМАНОВА