Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя (надалі – ЦНАП) підвів підсумки моніторингу громадської думки з оцінки якості обслуговування та надання адміністративних послуг за листопад 2019 року.

Також відвідувачі ЦНАП мали можливість оцінити роботу Центру:

  • за допомогою талону електронної черги, який вкидають у дві скриньки «задоволений» або «не задоволений» у зоні інформування;

  • залишити свій відгук у журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань, який розміщується на видному та доступному місці для кожного відвідувача;

  • за допомогою «Анкети опитування відвідувачів Центра надання адміністративних послуг у місті Мелітополь», яка розміщена на офіційному веб-сайті.

Також Центр відслідковує залишені відгуки відвідувачами на «Google бізнес» та «Google мапах» у результатах пошукової видачі Центру.

Загалом у жовтні 2019 року у оцінці роботи Центру взяло участь 1497 осіб або лише 37,9 % від загальної кількості відвідувачів Центру за місяць (3947 осіб), з яких 1496 осіб залишили талон в одній зі скриньок «задоволений», 0 осіб залишили талон в одній зі скриньок «не задоволений»; 0 осіб заповнили анкету на офіційному веб-сайті, на «Google Maps» не залишено відгуків. Також, у журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань протягом листопада 2019 року було залишено 1 негативний відгук.

Загалом якість обслуговування та надання послуг у листопаді 2019 року позитивно оцінили 1496 відвідувача, негативно – 1 або лише 0,06 % від загальної кількості відвідувачів Центру, які прийняли участь у оцінці роботи Центру.

В цілому, відвідувачі ЦНАП м. Мелітополь задоволені якістю обслуговування та надання адміністративних послуг. ЦНАП й надалі проводитиме моніторинг якості обслуговування та надання адміністративних послуг і вживатиме всіх необхідних заходів щодо якісного, оперативного та професійного обслуговування відвідувачів.

 

 

Начальник відділу

адміністративних послуг Наталя АЛЬОХІНА

 

 

Підготував моніторинг

адміністратор Ірина РОМАНОВА