Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя (надалі – ЦНАП) підвів підсумки моніторингу громадської думки з оцінки якості обслуговування та надання адміністративних послуг за червень 2020 року.

Також відвідувачі ЦНАП мали можливість оцінити роботу Центру:

  • залишити свій відгук у журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань, який розміщується на видному та доступному місці для кожного відвідувача;

  • за допомогою «Анкети опитування відвідувачів Центра надання адміністративних послуг у місті Мелітополь», яка розміщена на офіційному веб-сайті.

Також Центр відслідковує залишені відгуки відвідувачами на «Google бізнес» та «Google мапах» у результатах пошукової видачі ЦНАП.

Загальна кількість відвідувачів ЦНАПу за червень 2020 року, порівняно із іншими місяцями поточного року, становила лише 3612 особу. Загалом за місяць у оцінці роботи ЦНАП взяли участь 8 осіб, 0 осіб залишили талон в одній зі скриньок «не задоволений»; анкету на офіційному веб-сайті протягом місяця заповнили 2 особи та залишили 1 позитивний відгук та 1 негативний; на «Google Maps» відвідувачами було залишено 1 негативний відгук та 4 позитивних відгуків. У журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань протягом червня 2020 року було залишено 1 позитивний відгук.

Загалом якість обслуговування та надання послуг у червні 2020 року позитивно оцінили 6 відвідувача, негативно – 2.

ЦНАП й надалі проводитиме моніторинг якості обслуговування та надання адміністративних послуг і вживатиме всіх необхідних заходів щодо якісного, оперативного та професійного обслуговування відвідувачів.

 

 

Начальник відділу

адміністративних послуг Наталя АЛЬОХІНА

 

 

Підготував моніторинг

адміністратор Ірина РОМАНОВА