Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя (надалі – ЦНАП) підвів підсумки моніторингу громадської думки з оцінки якості обслуговування та надання адміністративних послуг за квітень 2020 року.

Також відвідувачі ЦНАП мали можливість оцінити роботу Центру:

  • залишити свій відгук у журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань, який розміщується на видному та доступному місці для кожного відвідувача;

  • за допомогою «Анкети опитування відвідувачів Центра надання адміністративних послуг у місті Мелітополь», яка розміщена на офіційному веб-сайті.

Також Центр відслідковує залишені відгуки відвідувачами на «Google бізнес» та «Google мапах» у результатах пошукової видачі Центру.

У зв’язку із продовженим карантином до 22.05.2020, загальна кількість відвідувачів Центру за квітень, порівняно із іншими місяцями, значно зменшилась та становила 518 осіб, які не залишили відгуки про роботу Центру ні на офіційному веб-сайті, ні на «Google Maps» та у журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань.

Незважаючи на карантин, ЦНАП й надалі проводитиме моніторинг якості обслуговування та надання адміністративних послуг і вживатиме всіх необхідних заходів щодо якісного, оперативного та професійного обслуговування відвідувачів.

 

 

Начальник відділу

адміністративних послуг Наталя АЛЬОХІНА

 

Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя (надалі – ЦНАП) підвів підсумки моніторингу громадської думки з оцінки якості обслуговування та надання адміністративних послуг за березень 2020 року.

Також відвідувачі ЦНАП мали можливість оцінити роботу Центру:

  • за допомогою талону електронної черги, який вкидають у дві скриньки «задоволений» або «не задоволений» у зоні інформування;

  • залишити свій відгук у журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань, який розміщується на видному та доступному місці для кожного відвідувача;

  • за допомогою «Анкети опитування відвідувачів Центра надання адміністративних послуг у місті Мелітополь», яка розміщена на офіційному веб-сайті.

Також Центр відслідковує залишені відгуки відвідувачами на «Google бізнес» та «Google мапах» у результатах пошукової видачі Центру.

Загалом у березні 2020 року у оцінці роботи Центру взяло участь 488 осіб або лише 21 % від загальної кількості відвідувачів Центру за місяць (2360 осіб), з яких 488 осіб залишили талон в одній зі скриньок «задоволений», 0 осіб залишили талон в одній зі скриньок «не задоволений»; 1 особа заповнила анкету на офіційному веб-сайті та залишила негативний відгук; на «Google Maps» відвідувачами було залишено 3 позитивних відгука. У журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань протягом березня 2020 року відгуків не залишено.

Загалом якість обслуговування та надання послуг у березні 2020 року позитивно оцінили 491 відвідувач, негативно – 1.

В цілому, відвідувачі ЦНАП м. Мелітополь задоволені якістю обслуговування та надання адміністративних послуг. ЦНАП й надалі проводитиме моніторинг якості обслуговування та надання адміністративних послуг і вживатиме всіх необхідних заходів щодо якісного, оперативного та професійного обслуговування відвідувачів.

 

 

Начальник відділу

адміністративних послуг Наталя АЛЬОХІНА

 

 

 

 

Підготував моніторинг

адміністратор Ірина РОМАНОВА

Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя (надалі – ЦНАП) підвів підсумки моніторингу громадської думки з оцінки якості обслуговування та надання адміністративних послуг за лютий 2020 року.

Також відвідувачі ЦНАП мали можливість оцінити роботу Центру:

  • за допомогою талону електронної черги, який вкидають у дві скриньки «задоволений» або «не задоволений» у зоні інформування;

  • залишити свій відгук у журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань, який розміщується на видному та доступному місці для кожного відвідувача;

  • за допомогою «Анкети опитування відвідувачів Центра надання адміністративних послуг у місті Мелітополь», яка розміщена на офіційному веб-сайті.

Також Центр відслідковує залишені відгуки відвідувачами на «Google бізнес» та «Google мапах» у результатах пошукової видачі Центру.

Загалом у лютому 2020 року у оцінці роботи Центру взяло участь 753 особи або лише 20 % від загальної кількості відвідувачів Центру за місяць (3774 осіб), з яких 745 осіб залишили талон в одній зі скриньок «задоволений», 0 осіб залишили талон в одній зі скриньок «не задоволений»; 1 особа заповнила анкету на офіційному веб-сайті; на «Google Maps» відвідувачами було залишено 5 позитивних відгука та 1 негативний відгук. У журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань протягом лютого 2020 року було залишено 1 позитивний відгук.

Загалом якість обслуговування та надання послуг у лютому 2020 року позитивно оцінили 752 відвідувача, негативно – 1.

В цілому, відвідувачі ЦНАП м. Мелітополь задоволені якістю обслуговування та надання адміністративних послуг. ЦНАП й надалі проводитиме моніторинг якості обслуговування та надання адміністративних послуг і вживатиме всіх необхідних заходів щодо якісного, оперативного та професійного обслуговування відвідувачів.

 

 

Начальник відділу

адміністративних послуг Наталя АЛЬОХІНА

 

 

 

 

Підготував моніторинг

адміністратор Ірина РОМАНОВА

Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя (надалі – ЦНАП) підвів підсумки моніторингу громадської думки з оцінки якості обслуговування та надання адміністративних послуг за січень 2020 року.

Також відвідувачі ЦНАП мали можливість оцінити роботу Центру:

  • за допомогою талону електронної черги, який вкидають у дві скриньки «задоволений» або «не задоволений» у зоні інформування;

  • залишити свій відгук у журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань, який розміщується на видному та доступному місці для кожного відвідувача;

  • за допомогою «Анкети опитування відвідувачів Центра надання адміністративних послуг у місті Мелітополь», яка розміщена на офіційному веб-сайті.

Також Центр відслідковує залишені відгуки відвідувачами на «Google бізнес» та «Google мапах» у результатах пошукової видачі Центру.

Загалом у січні 2020 року у оцінці роботи Центру взяло участь 1570 осіб або лише 34 % від загальної кількості відвідувачів Центру за місяць (4592 осіб), з яких 1561 особа залишила талон в одній зі скриньок «задоволений», 0 осіб залишили талон в одній зі скриньок «не задоволений»; 2 особи заповнили анкету на офіційному веб-сайті; на «Google Maps» відвідувачами було залишено 4 позитивних відгука та 1 негативний відгук. У журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань протягом січня 2020 року було залишено 2 позитивних відгука.

Загалом якість обслуговування та надання послуг у січні 2020 року позитивно оцінили 1569 відвідувача, негативно – 1.

В цілому, відвідувачі ЦНАП м. Мелітополь задоволені якістю обслуговування та надання адміністративних послуг. ЦНАП й надалі проводитиме моніторинг якості обслуговування та надання адміністративних послуг і вживатиме всіх необхідних заходів щодо якісного, оперативного та професійного обслуговування відвідувачів.

 

 

Начальник відділу

адміністративних послуг Наталя АЛЬОХІНА

 

 

 

Підготував моніторинг

адміністратор Ірина РОМАНОВА

Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя (надалі – ЦНАП) підвів підсумки моніторингу громадської думки з оцінки якості обслуговування та надання адміністративних послуг за грудень 2019 року.

Також відвідувачі ЦНАП мали можливість оцінити роботу Центру:

  • за допомогою талону електронної черги, який вкидають у дві скриньки «задоволений» або «не задоволений» у зоні інформування;

  • залишити свій відгук у журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань, який розміщується на видному та доступному місці для кожного відвідувача;

  • за допомогою «Анкети опитування відвідувачів Центра надання адміністративних послуг у місті Мелітополь», яка розміщена на офіційному веб-сайті.

Також Центр відслідковує залишені відгуки відвідувачами на «Google бізнес» та «Google мапах» у результатах пошукової видачі Центру.

Загалом у грудні 2019 року у оцінці роботи Центру взяло участь 1602 особи або лише 39 % від загальної кількості відвідувачів Центру за місяць (4093 осіб), з яких 1599 осіб залишили талон в одній зі скриньок «задоволений», 0 осіб залишили талон в одній зі скриньок «не задоволений»; 3 осіб заповнили анкету на офіційному веб-сайті, на «Google Maps» не залишено відгуків. У журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань протягом грудня 2019 року не було залишено відгуків.

Загалом якість обслуговування та надання послуг у грудні 2019 року позитивно оцінили 1602 відвідувача, негативно – 0.

В цілому, відвідувачі ЦНАП м. Мелітополь задоволені якістю обслуговування та надання адміністративних послуг. ЦНАП й надалі проводитиме моніторинг якості обслуговування та надання адміністративних послуг і вживатиме всіх необхідних заходів щодо якісного, оперативного та професійного обслуговування відвідувачів.

 

 

Начальник відділу

адміністративних послуг Наталя АЛЬОХІНА

 

 

Підготував моніторинг

адміністратор Ірина РОМАНОВА