Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя (надалі – ЦНАП) підвів підсумки моніторингу громадської думки з оцінки якості обслуговування та надання адміністративних послуг за вересень 2020 року.

Для отримання оцінки якості надання послуг і побажань про впровадження нових послуг в ЦНАП у період з 14.09.2020–20.09.2020 був оголошений тиждень опитування відвідувачів ЦНАП за допомогою анкетування. Анкети знаходились на ресепшені, де кожен відвідувач мав можливість анонімно заповнити анкету і оцінити роботу ЦНАП. Такою можливістю скористались та оцінили роботу ЦНАП 54 мешканця міста. Результати анкетування свідчать, що громадяни задоволені рівнем організації роботи ЦНАП та якістю надання у ньому адміністративних послуг. Всі дані за результатами анкетування були оприлюдненні на офіційному веб-сайті ЦНАП для ознайомлення.

Також відвідувачі ЦНАП мали можливість оцінити роботу Центру:

  • залишити свій відгук у журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань, який розміщується на видному та доступному місці для кожного відвідувача;

  • за допомогою «Анкети опитування відвідувачів Центра надання адміністративних послуг у місті Мелітополь», яка розміщена на офіційному веб-сайті. ЦНАП також відслідковує залишені відгуки відвідувачами на «Google бізнес» та «Google Maps» у результатах пошукової видачі ЦНАП.

Загальна кількість відвідувачів ЦНАПу за вересень 2020 року, порівняно із іншими місяцями поточного року, становила лише 4122 особи. Загалом за місяць у оцінці роботи ЦНАП взяли участь 59 осіб. Так, протягом місяця у анкеті на офіційному веб-сайті не залишено відгуків; на «Google Maps» відвідувачами було залишено 2 позитивних відгука, негативних відгуків - 2 та 54 особи анонімно заповнили анкети у ЦНАП. У журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань протягом вересня 2020 року було залишено 1 позитивний відгук. Загалом, якість обслуговування та надання послуг у вересні 2020 року позитивно оцінили 51 відвідувач, негативно – 8.

ЦНАП й надалі проводитиме моніторинг якості обслуговування та надання адміністративних послуг і вживатиме всіх необхідних заходів щодо якісного, оперативного та професійного обслуговування відвідувачів.

 

Начальник відділу

адміністративних послуг Наталя АЛЬОХІНА

 

Підготував моніторинг

адміністратор Ірина РОМАНОВА

Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя (надалі – ЦНАП) підвів підсумки моніторингу громадської думки з оцінки якості обслуговування та надання адміністративних послуг за серпень 2020 року.

Також відвідувачі ЦНАП мали можливість оцінити роботу Центру:

  • залишити свій відгук у журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань, який розміщується на видному та доступному місці для кожного відвідувача;

  • за допомогою «Анкети опитування відвідувачів Центра надання адміністративних послуг у місті Мелітополь», яка розміщена на офіційному веб-сайті.

Також Центр відслідковує залишені відгуки відвідувачами на «Google бізнес» та «Google Maps» у результатах пошукової видачі ЦНАП.

Загальна кількість відвідувачів ЦНАПу за серпень 2020 року, порівняно із іншими місяцями поточного року, становила лише 4452 особи. Загалом за місяць у оцінці роботи ЦНАП взяли участь 14 осіб. Так, протягом місяця у анкеті на офіційному веб-сайті залишено 1 негативний відгук; на «Google Maps» відвідувачами було залишено 8 позитивних відгуку, негативних відгуків - 3. У журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань протягом серпня 2020 року було залишено 2 позитивних відгука.

Загалом, якість обслуговування та надання послуг у серпні 2020 року позитивно оцінили 10 відвідувачів, негативно – 4.

ЦНАП й надалі проводитиме моніторинг якості обслуговування та надання адміністративних послуг і вживатиме всіх необхідних заходів щодо якісного, оперативного та професійного обслуговування відвідувачів.

 

 

Начальник відділу

адміністративних послуг Наталя АЛЬОХІНА

 

 

Підготував моніторинг

адміністратор Ірина РОМАНОВА

Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя (надалі – ЦНАП) підвів підсумки моніторингу громадської думки з оцінки якості обслуговування та надання адміністративних послуг за липень 2020 року.

Також відвідувачі ЦНАП мали можливість оцінити роботу Центру:

  • залишити свій відгук у журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань, який розміщується на видному та доступному місці для кожного відвідувача;

  • за допомогою «Анкети опитування відвідувачів Центра надання адміністративних послуг у місті Мелітополь», яка розміщена на офіційному веб-сайті.

Також Центр відслідковує залишені відгуки відвідувачами на «Google бізнес» та «Google Maps» у результатах пошукової видачі ЦНАП.

Загальна кількість відвідувачів ЦНАПу за липень 2020 року, порівняно із іншими місяцями поточного року, становила лише 4284 особи. Загалом за місяць у оцінці роботи ЦНАП взяли участь 5 осіб. Так, протягом місяця відгуків у анкеті на офіційному веб-сайті не залишено; на «Google Maps» відвідувачами було залишено 4 позитивних відгука, негативних відгуків не залишено. У журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань протягом липня 2020 року було залишено 1 позитивний відгук.

Загалом, якість обслуговування та надання послуг у липні 2020 року позитивно оцінили 5 відвідувачів, негативно – 0.

ЦНАП й надалі проводитиме моніторинг якості обслуговування та надання адміністративних послуг і вживатиме всіх необхідних заходів щодо якісного, оперативного та професійного обслуговування відвідувачів.

 

 

Начальник відділу

адміністративних послуг Наталя АЛЬОХІНА

 

 

Підготував моніторинг

адміністратор Ірина РОМАНОВА

Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя (надалі – ЦНАП) підвів підсумки моніторингу громадської думки з оцінки якості обслуговування та надання адміністративних послуг за червень 2020 року.

Також відвідувачі ЦНАП мали можливість оцінити роботу Центру:

  • залишити свій відгук у журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань, який розміщується на видному та доступному місці для кожного відвідувача;

  • за допомогою «Анкети опитування відвідувачів Центра надання адміністративних послуг у місті Мелітополь», яка розміщена на офіційному веб-сайті.

Також Центр відслідковує залишені відгуки відвідувачами на «Google бізнес» та «Google мапах» у результатах пошукової видачі ЦНАП.

Загальна кількість відвідувачів ЦНАПу за червень 2020 року, порівняно із іншими місяцями поточного року, становила лише 3612 особу. Загалом за місяць у оцінці роботи ЦНАП взяли участь 8 осіб, 0 осіб залишили талон в одній зі скриньок «не задоволений»; анкету на офіційному веб-сайті протягом місяця заповнили 2 особи та залишили 1 позитивний відгук та 1 негативний; на «Google Maps» відвідувачами було залишено 1 негативний відгук та 4 позитивних відгуків. У журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань протягом червня 2020 року було залишено 1 позитивний відгук.

Загалом якість обслуговування та надання послуг у червні 2020 року позитивно оцінили 6 відвідувача, негативно – 2.

ЦНАП й надалі проводитиме моніторинг якості обслуговування та надання адміністративних послуг і вживатиме всіх необхідних заходів щодо якісного, оперативного та професійного обслуговування відвідувачів.

 

 

Начальник відділу

адміністративних послуг Наталя АЛЬОХІНА

 

 

Підготував моніторинг

адміністратор Ірина РОМАНОВА

Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя (надалі – ЦНАП) підвів підсумки моніторингу громадської думки з оцінки якості обслуговування та надання адміністративних послуг за травень 2020 року.

Також відвідувачі ЦНАП мали можливість оцінити роботу Центру:

  • залишити свій відгук у журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань, який розміщується на видному та доступному місці для кожного відвідувача;

  • за допомогою «Анкети опитування відвідувачів Центра надання адміністративних послуг у місті Мелітополь», яка розміщена на офіційному веб-сайті.

Також Центр відслідковує залишені відгуки відвідувачами на «Google бізнес» та «Google мапах» у результатах пошукової видачі ЦНАП.

Незважаючи на пом’якшений карантин, загальна кількість відвідувачів ЦНАПу за травень 2020 року, порівняно із іншими місяцями поточного року, становила лише 2051 особу. Загалом за місяць у оцінці роботи ЦНАП взяло участь 4 особи, 0 осіб залишили талон в одній зі скриньок «не задоволений»; анкету на офіційному веб-сайті протягом місяця відвідувачі не заповнювали; на «Google Maps» відвідувачами було залишено 1 негативний відгук та 1 позитивний відгук. У журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань протягом травня 2020 року було залишено 1 позитивний відгук та 1 негативний, який не стосувався роботи Центру.

Загалом якість обслуговування та надання послуг у травні 2020 року позитивно оцінили 2 відвідувача, негативно – 1.

ЦНАП й надалі проводитиме моніторинг якості обслуговування та надання адміністративних послуг і вживатиме всіх необхідних заходів щодо якісного, оперативного та професійного обслуговування відвідувачів.

 

 

Начальник відділу

адміністративних послуг Наталя АЛЬОХІНА

 

 

Підготував моніторинг

адміністратор Ірина РОМАНОВА