Моніторинг якості обслуговування та надання адміністративних послуг у м. Мелітополь за лютий 2019 року.

       Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя (надалі – ЦНАП) підвів підсумки моніторингу громадської думки з оцінки якості обслуговування та надання адміністративних послуг за лютий 2019 року.

      Для отримання оцінки якості надання послуг і побажань про впровадження нових послуг в ЦНАП у період з 18.02.2019- 22.02.2019 був оголошений тиждень опитування відвідувачів ЦНАП за допомогою анкетування. Анкети знаходились на ресепшені, де кожен відвідувач мав можливість анонімно заповнити анкету і оцінити роботу ЦНАП. Такою можливістю скористались та оцінили роботу ЦНАП 182 мешканця міста. Результати анкетування свідчать, що громадяни задоволені рівнем організації роботи ЦНАП та якістю надання у ньому адміністративних послуг. Всі дані за результатами анкетування були оприлюдненні на офіційному веб-сайті ЦНАП для ознайомлення .
         Також відвідувачі ЦНАП мали можливість оцінити роботу Центру у лютому 2019 року:

-         за допомогою талону електронної черги, який вкидають у дві скриньки «задоволений» або «не задоволений» у зоні інформування;

-         залишити свій відгук у журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань, який розміщується на видному та доступному місці для кожного відвідувача;

-         за допомогою «Анкети опитування відвідувачів Центра надання адміністративних послуг у місті Мелітополь», яка розміщена на офіційному веб-сайті.

         Також Центр відслідковує залишені відгуки відвідувачами на «Google бізнес» та «Google мапах» у результатах пошукової видачі Центру.
       Загалом у лютому 2019 року у голосуванні взяло участь 2416 осіб або 58 % від загальної кількості відвідувачів Центру (4165 осіб), з яких 2231 осіб залишили талон в одній зі скриньок «задоволений», 3 осіб залишили талон в одній зі скриньок «не задоволений» та 182 особи заповнили анкети у ЦНАП. На офіційному веб-сайті у лютому 2019 року відвідувачі не заповнили анкету опитування та не залишили свою оцінку на «Google мапах».

     У журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань протягом лютого 2019 року залишено 2 позитивних відгука.

     В цілому, відвідувачі ЦНАП м. Мелітополь задоволені якістю обслуговування та надання адміністративних послуг.
ЦНАП й надалі проводитиме моніторинг якості обслуговування та надання адміністративних послуг і вживатиме всіх необхідних заходів щодо якісного, оперативного та професійного обслуговування відвідувачів.

pull week      

     Результати проведення тижня опитування відвідувачів Центру надання адміністративних послуг м. Мелітополя щодо оцінки якості надання послуг.

       З метою визначення громадської думки про роботу Центру надання адміністративних послуг (далі- ЦНАП), отримання оцінки якості надання послуг і побажань про впровадження нових послуг в ЦНАП у період з 18.02.2019- 22.02.2019 був оголошений тиждень опитування відвідувачів ЦНАП за допомогою анкетування. Анкети знаходились на ресепшені, де кожен відвідувач мав можливість анонімно заповнити анкету і оцінити роботу ЦНАП.

      У проведенні анкетування прийняли участь 182 мешканця міста. Серед них – за віком: - від 16-35 років 58 (32%) респ.;
                   - від 36-55 років – 95 (52%) респ.;

                  - 55 років і більше29 (16%) респ.

       На питання «Чи знаєте Ви, які адміністративні послуги можна отримати в ЦНАП?» відповіді розподілено таким чином:

-    Так - 144 (80%);

-    Ні - 37 (20%).

Без відповіді дане питання залишив 1 респондент.

«Чи влаштовує Вас режим роботи ЦНАП?» - друге питання анкети отримало наступні відповіді респондентів:

-      Так - 151 (83%);

-     Ні - 31 (17%).

       На третє питання анкети «Чи відвідували Ви сайт ЦНАП?»респонденти відповіли:

-      Так – 67 (37%);

-     Ні - 114 (63%).

Без відповіді дане питання залишив 1 респондент.

       На четверте питання «Чи була інформація на сайті корисною та повною для Вас?» 159 респондентів з 182 відповіли:

-      Так – 70 (44%);

-     Ні - 89 (56%).

Без відповіді дане питання залишили 23 респондента.

         На питання «Чи зручно оплачувати платні послуги через платіжний термінал, що розташований в ЦНАП?» - «Так» відповіли 163 (90%); «Ні» - 19 (10%).

       Менш активно респонденти (12 з 182 респондентів) відгукнулись своїми відповідями на питання «Які послуги Ви хотіли б ще отримувати через ЦНАП?» . Це – «оплата комунальних платежів», «регістрація авто та отримання водійського посвідчення», «РАЦС», «довідка про відсутність судимості», «швидше отримувати довідки про реєстрацію місця проживання».

       Були й такі: «всі», «нотаріальні», «онлайн черга для осіб, які проживають в іншому місті» тощо.

      «Як Ви можете оцінити рівень обслуговування в ЦНАП?» у 180 респондентів це питання отримало такі варіанти відповідей:

-погано- 0; - на 1 бал -0; - на 2 бали -0; -на 3 бали – 6; -на 4 бали – 29;

-на 5 балів – 35; -добре – 40; - відмінно -70.

Без відповіді дане питання залишили 2 респондента.

     Отже, за результатами анонімного опитування можна окреслити загальну картину: більша кількість відвідувачів ЦНАП знає, які послуги можна отримати у ЦНАП та за яким режимом він працює. Нажаль, відвідувачі ЦНАП не відвідували офіційний сайт і не ознайомлені з інформацією, яка розміщена на ньому про що свідчать відповіді на 3 та 4 поставлене питання. Позитивно оцінили якість надання послуг більшість відвідувачів, оцінивши на «добре»- 40 відвідувачів та на «відмінно» -70 відвідувачів, що свідчить про високий професіоналізм та кваліфікацію працівників ЦНАП.

     ЦНАП щиро вдячний учасникам опитування за їх небайдужу громадську позицію та позитивну оцінку роботи працівників ЦНАП. Висловлені Вами пропозиції щодо впровадження нових послуг та результати анкетування будуть обов’язково враховані при плануванні діяльності ЦНАП. Наша мета – забезпечення більшої відкритості для громадян шляхом запровадження широкого інформування громадськості про діяльність ЦНАП.

       Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя (надалі – ЦНАП) підвів підсумки моніторингу громадської думки з оцінки якості обслуговування та надання адміністративних послуг за січень 2019 року.


        
Відвідувачі ЦНАП мали можливість оцінити роботу Центру:

-         за допомогою талону електронної черги, який вкидають у дві скриньки «задоволений» або «не задоволений» у зоні інформування;

-         залишити свій відгук у журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань, який розміщується на видному та доступному місці для кожного відвідувача;

-         за допомогою «Анкети опитування відвідувачів Центра надання адміністративних послуг у місті Мелітополь», яка розміщена на офіційному веб-сайті.

         Також Центр відслідковує залишені відгуки відвідувачами на «Google бізнес» та «Google мапах» у результатах пошукової видачі Центру.


       Загалом у січні 2019 року у голосуванні взяло участь 2361 осіб або 46,9 % від загальної кількості відвідувачів Центру (5029 осіб), з яких 2355 осіб залишили талон в одній зі скриньок «задоволений», 1 особа заповнила анкету опитування на офіційному веб-сайті та 1 особа залишила свою позитивну оцінку на «Google мапах». Позитивно оцінили якість обслуговування та надання послуг 2361 відвідувачів, негативно – 0.

     У журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань протягом січня 2019 року відгуків залишено 4 позитивних відгука.

     В цілому, відвідувачі ЦНАП м. Мелітополь задоволені якістю обслуговування та надання адміністративних послуг.
ЦНАП й надалі проводитиме моніторинг якості обслуговування та надання адміністративних послуг і вживатиме всіх необхідних заходів щодо якісного, оперативного та професійного обслуговування відвідувачів.

       Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя (надалі – ЦНАП) підвів підсумки моніторингу громадської думки з оцінки якості обслуговування та надання адміністративних послуг за грудень 2018 року.


        
Відвідувачі ЦНАП мали можливість оцінити роботу Центру:

-         за допомогою талону електронної черги, який вкидають у дві скриньки «задоволений» або «не задоволений» у зоні інформування;

-         залишити свій відгук у журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань, який розміщується на видному та доступному місці для кожного відвідувача;

-         за допомогою «Анкети опитування відвідувачів Центра надання адміністративних послуг у місті Мелітополь», яка розміщена на офіційному веб-сайті.


       Загалом у грудні 2018 року у голосуванні взяло участь 2315 осіб або    52,41 % від загальної кількості відвідувачів Центру (4417 осіб), з яких 2314 осіб залишили талон в одній зі скриньок «задоволений» та 1 особа заповнила анкету опитування на офіційному веб-сайті. Позитивно оцінили якість обслуговування та надання послуг 2314 відвідувачів, негативно – 1 відвідувач.

     У журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань протягом грудня 2018 року відгуків не залишено.

     В цілому, відвідувачі ЦНАП м. Мелітополь задоволені якістю обслуговування та надання адміністративних послуг.
ЦНАП й надалі проводитиме моніторинг якості обслуговування та надання адміністративних послуг і вживатиме всіх необхідних заходів щодо якісного, оперативного та професійного обслуговування відвідувачів.

Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя (надалі – ЦНАП) підвів підсумки моніторингу громадської думки з оцінки якості обслуговування та надання адміністративних послуг за листопад 2018 року.

Відвідувачі ЦНАП мали можливість оцінити роботу Центру:

  • за допомогою талону електронної черги, який вкидають у дві скриньки «задоволений» або «не задоволений» у зоні інформування;
  • залишити свій відгук у журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань, який розміщується на видному та доступному місці для кожного відвідувача;
  • за допомогою «Анкети опитування відвідувачів Центра надання адміністративних послуг у місті Мелітополь», яка розміщена на офіційному веб-сайті.

       Загалом у листопаді 2018 року у голосуванні взяло участь 2509 осіб або 49,85 % від загальної кількості відвідувачів Центру (5029 осіб), з яких 2507 осіб залишили талон в одній зі скриньок «задоволений» та 2 особи заповнили анкети опитування на офіційному веб-сайті. Позитивно оцінили якість обслуговування та надання послуг 2508 відвідувачів, негативно – 1 відвідувач.

     У журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань протягом листопада 2018 року відгуків не залишено.

     В цілому, відвідувачі ЦНАП м. Мелітополь задоволені якістю обслуговування та надання адміністративних послуг.
ЦНАП й надалі проводитиме моніторинг якості обслуговування та надання адміністративних послуг і вживатиме всіх необхідних заходів щодо якісного, оперативного та професійного обслуговування відвідувачів.