Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя (далі - Центр) працює вже більше 5 років. Через Центр мешканці міста мають можливість отримати 144 адміністративні послуги різноманітного характеру.

На офіційному веб-сайті Центру надання адміністративних послуг http://cnap.mlt.gov.ua/ можна ознайомитись з інформацією щодо функціонування Центру та з питань отримання адміністративних послуг, які всі розподілені за напрямками діяльності з чітким та доступним для відвідувачів описом кроків та інформаційної карточки. Також у суб'єкта звернення є можливість з веб-сайту роздрукувати та заповнити бланк заяви за наведеним прикладом для кожної адміністративної послуги.

image 2019 05 02 09 12 50Ц ентр надання адміністративних послуг м.Мелітополя (далі - Центр) працює вже більше 5 років. Центр є моделлю інтегрованого офісу, діяльність якого здійснюється за принципом «єдиного вікна» виключно через адміністраторів. Основне завдання Центру надання адміністративних послуг - своєчасне, повне і якісне надання адміністративних послуг населенню.

 

0.jpg

Одним із вагомих факторів, які визначають рівень забезпечення державою належних умов життя своїх громадян, є якість надання адміністративних послуг, тому робота Центру надання адміністративних послуг        м. Мелітополя (далі – Центр) направлена на постійне удосконалення своєї роботи, а також збільшення кількості адміністративних послуг, які користуються попитом у населення, через Центр.

image_2019-01-21_14-17-56.png

Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя (далі - Центр) є моделлю інтегрованого офісу, тобто працює за принципом «єдиного вікна».

Переваги інтегрованого надання адміністративних послуг полягають в тому, що для споживачів послуг (громадян і бізнесу) це можливість одночасного замовлення різних послуг, які можуть випливати з одного факту або життєвої ситуації. Тобто найважливіша перевага Центру - це ліквідація потреби особи звертатися до різних адміністративних органів, розпорошених територіально та за різними прийомними годинами. А також – це суттєве покращення якості послуг, оперативність їх надання, дотримання термінів надання послуг, велика інформованість про послуги та мінімізація кількості звернень людини за отриманням послуг.