Основною метою Центру надання адміністративних послуг м. Мелітополя (далі - Центр) є – формування клієнтоорієнтованої системи надання адміністративних послуг для мешканців міста, основними принципами якої є: єдиний відкритий простір, ввічливе ставлення персоналу, зрозумілі процедури, стислі та чітко визначені строки, комфортні умови для клієнтів, максимальна результативність.

         Протягом I кварталу 2021 року через Центр було надано 10960 послуг, але через ситуацію з поширення коронавірусу COVID-19 на території країни та міста Мелітополя, менше на 381 послугу ніж в аналогічному періоді 2020 року.

Кількість наданих послуг

         Розуміючи потребу громадян в адміністративних послугах навіть в умовах карантину Центр продовжує працювати з максимальною дезінфекцією, з дотриманням усіх можливих антивірусних процедур та обслуговує фізично близько 100-140 громадян у день.

 Протягом 1 кварталу 2021 року в Центрі:

  •  надано адміністраторами Центру консультацій 9341 суб’єктам, які               надаються не лише при особистому звернені громадян, а й за допомогою телефону та електронної пошти Центру (такою можливістю скористались – 20 осіб), з питань оформлення зміни газопостачальника – 536 осіб. Найчастіше консультування ведеться з питань реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання, з питань оформлення паспорту громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм, оформлення паспорту громадянина України з безконтактним електронним носієм у формі ID-картки, реєстрації нерухомого майна (земельних ділянок, квартир, будинків);
  • надано послуг в електронному вигляді через Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.. - 22;
  • надано послуг через віддалене робоче місце адміністратора – 563;
  • виконано заявок та видано – 9367 результатів послуг, особам, які звернулись за адміністративною послугою;
  • встановлено 18 адміністративних правопорушення за проживання без реєстрації, в результаті чого винесено 42 постанови – попередження та направлено до суду 2 протокола у відношенні осіб віком від 16-18 років;
  • відмовлено в наданні послуг за 161 зверненнями, суб’єктами надання адміністративних послуг, що складає 1,5 % від загальної кількості звернень. 

          Зменшення кількості відмов свідчить про підвищення якості надання адміністративних послуг та кваліфіковане обслуговування адміністраторами Центру суб’єктів звернень на етапі підготовки та подачі документів. Про можливість отримання негативної відповіді адміністратори Центру попереджають заявника письмово заздалегідь. Безпосередньо заявниками у 1 кварталі 2021 року було анульовано 73 звернення, що складає 0,66 % від загальної кількості звернень. Працівники Центру контролюють терміни розгляду справ та надання результатів розгляду. Всі послуги надані вчасно, без порушень, це пояснюється насамперед тим, що суб’єкти надання адмінпослуг мають більше часу на опрацювання пакету документів, оскільки не здійснюють прийом громадян по даних питаннях.

        У звітному періоді за платні послуги, з яких  стягується адміністративний збір, до місцевого бюджету міста надійшло коштів на суму 751,6 тис. грн.

         Найбільшим попитом серед населення нашого міста  у 1 кварталі 2021 року користувались послуги з реєстрації місця проживання особи та видачі довідок про реєстрацію місця проживання – 3620 послуг або 33 %  від загальної кількості прийнятих заяв, державної реєстрації речових та майнових прав надано 2200 послуг  або 20 %, з оформлення паспорта громадянина України та для виїзду за кордон, а також вклеювання фотокартки до паспорта по досягненню 25-ти та 45-ти річного віку -1929 або 17,60 %, державної реєстрації фізичних та юридичних осіб – 1095 або 10 %, видачі відомостей з Державного земельного кадастру – 1150 або 10,5 % тощо.

         Постійно ведеться активна робота над запровадженням можливості надавати через Центр максимальної кількості адмінпослуг і в першу чергу послуг соціального характеру. Рішенням сесії Мелітопольської міської ради у березні 2021 року було збільшено перелік послуг, які будуть надаватись через Центр з 158 до 231. До переліку послуг в основному додались послуги соціального характеру (більше 60), які будуть надаватись населенню міста після проходженнями спеціалістами стажування. Також до переліку додались 7 послуг з питань нерухомого майна, які будуть надаватися після затвердження вартості адміністративного збору. У 2 кварталі 2021 року планується через Центр надавати послуги  Регіонального сервісного центру Головного сервісного центру Міністерства внутрішніх справ в  Запорізькій області, а саме: обмін посвідчення водія (без складання іспитів); видача нового посвідчення водія замість втраченого або викраденого; державна реєстрація нового транспортного засобу (без огляду); перереєстрація транспортного засобу у зв’язку із зміною найменування та адреси юридичних осіб, прізвища, імені чи по батькові, місця проживання фізичних осіб, які є власниками транспортних засобів, установлення газобалонного обладнання. Таке делегування деяких послуг сервісного центру МВС -  Центру передбачено діючим законодавстом України  та результатом об’єднання зусиль, що покликане підвищити рівень якості обслуговування громадян та зробити державні послуги доступнішими.

         З метою комфортного та максимально простого отримання послуг, пов’язаних з народженням дитини, і за мінімальну кількість часу з кінця 2020 року Центр почав реалізацію комплексної послуги «єМалятко», але тільки з 1 кварталу 2021 року послуга почала користуватись попитом серед населення міста, за такою послугою вже звернулось 7 осіб.

        Після закінчення карантину планується відновити мобільний сервіс (виїзне обслуговування)  надання адміністративних послуг, за допомогою якого, особи з інвалідністю мають рівну можливість на ряду з іншими мешканцями міста  отримати всі адміністративні послуги.

         Центр послідовно змінює підхід до обслуговування громадян міста, тому для зручності отримання адміністративних послуг мешканцями  віддаленого району міста Мелітополя у т.ч. людям з інвалідністю та інших представників маломобільних груп населення (людей з тимчасовим порушенням здоров'я, вагітних жінок, людей похилого віку, людей з дитячими візками тощо) планується у 2 кварталі 2021 року відкрити територіальний підрозділ Центру надання адміністративних послуг м. Мелітополя за адресою:  вул. Гризодубової, буд. 44, м. Мелітополь та створення 3 віддалених робочих місць адміністраторів Центру в інших районах міста Мелітополя.

        Не зважаючи на карантин, адміністратори Центру підвищують свій професіональний рівень за допомогою вебінарів та онлайн-конференцій, які проводить Міністерство цифрової трансформації України за підтримки                            «U-LEAD з Європою».  Щотижня проводяться навчання з підвищення професійної кваліфікації та ознайомлення адміністраторів із останніми змінами в законодавстві, актуальними питаннями у різних сферах надання адміністративних послуг, таких навчань  було проведено 29.

        Постійне вивчення думки громадян є одним із важливих індикаторів якості роботи Центру та дозволяє забезпечити зворотній зв'язок із громадськістю, показує сильні та слабкі сторони діяльності, та виявляє суспільні очікування щодо роботи виконавчих органів на основі загально прийнятих критеріїв.

       Одже, робота Центру спрямована не лише на прийом пакету документів від суб’єктів звернень, а й на підвищення якості їх надання, підвищення рівня задоволеності заявників під час перебування у Центрі.

       Центр підвів підсумки моніторингу громадської думки з оцінки якості надання адміністративних послуг за 1 квартал 2021 року. Протягом звітного періоду Центр відвідало 9976 осіб, а в оцінці роботи Центру взяло участь лише 15 відвідувачів. Загалом, позитивно оцінили якість обслуговування та надання послуг 11 відвідувачів, негативно оцінило – 4 відвідувача. Усі негативні відгуки були розглянуті керівництвом Центру та була проведена відповідна робота з удосконалення надання послуг.

       Вся робота в Центрі спрямована на якісне обслуговування населення за якомога коротший термін без порушення законодавства. Центр постійно удосконалює свою роботу, розширює спектр послуг, забезпечує комфортне перебування відвідувачів та високу якість обслуговування.

 

      Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя  (далі - Центр) працює більше 7 років.

     Центр є моделлю інтегрованого офісу, діяльність якого здійснюється виключно через адміністраторів.  Основним завданням Центру є  – своєчасне, повне і якісне надання адміністративних послуг населенню з дотриманням усіх принципів Верховенства права.

 

Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя (далі - Центр) незважаючи на карантин, продовжує свою роботу задля задоволення потреб населення та забезпечує отримання адміністративних послуг для мешканців міста.

Протягом III кварталу 2020 року через Центр було надано 13853 послуг, але через ситуацію з поширення коронавірусу COVID-19 на території країни та міста Мелітополя, менше на 1449 послуг ніж в аналогічному періоді 2019 року. У звітному періоді за платні послуги, з яких стягується адміністративний збір, до місцевого бюджету міста надійшло коштів на суму 673,1 тис. грн., що більше на 368,3 тис. грн., ніж у попередньому кварталі поточного року.

З метою визначення громадської думки про роботу Центру надання адміністративних послуг (далі- ЦНАП), отримання оцінки якості надання послуг і побажань про впровадження нових послуг в ЦНАП у період з 14.09.2020-20.09.2020 було оголошено 1 тиждень опитування відвідувачів ЦНАП за допомогою анкетування. Відвідувачам ЦНАП пропонувалося заповнити невеличку анкету. Анкети знаходились на ресепшені, де кожен відвідувач мав можливість анонімно заповнити анкету і оцінити роботу ЦНАП. Анкета складалася з питань, які визначають якість надання адміністративних послуг в ЦНАП, зокрема зручності режиму роботи, можливості одержання необхідної та достатньої для отримання адміністративної послуги інформації.

У проведенні анкетування прийняли участь лише 54 мешканця міста. Серед них – за віком: - від 16-35 років 17 (32 %) респ.;
- від 36-55 років – 25 (46 %) респ.;

- 55 років і більше12 (22 %) респ.

На питання «Чи знаєте Ви, які адміністративні послуги можна отримати в ЦНАП?» відповіді розподілено таким чином:

  • Так - 45 (83 %);

  • Ні - 9 (17 %).

«Чи влаштовує Вас режим роботи ЦНАП?» - друге питання анкети отримало наступні відповіді респондентів:

  • Так - 41 (76 %);

  • Ні - 13 (24 %).

На третє питання анкети «Чи відвідували Ви сайт ЦНАП?» респонденти відповіли:

  • Так – 29 (54 %);

  • Ні - 25 (46 %).

На четверте питання «Чи була інформація на сайті корисною та повною для Вас?» респонденти відповіли:

  • Так – 32 (59 %);

  • Ні - 22 (41 %).

На питання «Чи зручно оплачувати платні послуги через платіжний термінал, що розташований в ЦНАП?» - «Так» відповіли 44 (81 %); «Ні» - 9 (19 %).

Без відповіді дане питання залишив 1 респондент.

Менш активно респонденти (3 з 54 респондентів) відгукнулись своїми відповідями на питання «Які послуги Ви хотіли б ще отримувати через ЦНАП?» . Це – «щоб адміністративні послуги були електронні в неті», «всі, що є у місті», «ксерокс».

«Як Ви можете оцінити рівень обслуговування в ЦНАП?» у 54 респондентів це питання отримало такі варіанти відповідей:

-«погано» - 6; -«добре» – 22; - «відмінно» - 26.

Отже, за результатами анонімного опитування можна окреслити загальну картину: більша кількість відвідувачів ЦНАП знає, які послуги можна отримати у ЦНАП та за яким режимом він працює. Нажаль, відвідувачі ЦНАП не відвідували офіційний сайт і не ознайомлені з інформацією, яка розміщена на ньому про що свідчать відповіді на 3 та 4 поставлене питання. Позитивно оцінили якість надання послуг більшість відвідувачів, оцінивши на «добре»- 22 відвідувача та на «відмінно» -26 відвідувачів, що свідчить про високий професіоналізм та кваліфікацію працівників ЦНАП. На превеликий жаль, є й такі відвідувачі, які негативно оцінили якість надання адміністративних послуг у ЦНАП на «погано» - 6 відвідувачів.

ЦНАП щиро вдячний учасникам опитування за їх небайдужу громадську позицію та позитивну оцінку роботи працівників ЦНАП. Висловлені Вами пропозиції щодо впровадження нових послуг та результати анкетування будуть обов’язково враховані при плануванні діяльності ЦНАП. Наша мета – забезпечення більшої відкритості для громадян шляхом запровадження широкого інформування громадськості про діяльність ЦНАП.

ЦНАП постійно удосконалює свою роботу, розширює спектр послуг, забезпечує комфортне перебування відвідувачів та високу якість обслуговування. Тому всі зусилля працівників ЦНАП покладаються на поліпшення своєї роботи, дотримання строків розгляду заяв та видачі результатів суб’єктам звернень.

     Основною метою Центру надання адміністративних послуг м. Мелітополя (далі - Центр) є – формування клієнтоорієнтованої системи надання адміністративних послуг для мешканців міста, основними принципами якої є: єдиний відкритий простір, ввічливе ставлення персоналу, зрозумілі процедури, стислі та чітко визначені строки, комфортні умови для клієнтів, максимальна результативність.

     Адміністративні послуги для мешканців міста доступні і в період карантину. Незважаючи на обмежений режим прийому громадян, Центр й надалі продовжує свою роботу задля задоволення потреб населення. Протягом II кварталу 2020 року через Центр було надано 7040 послуг, але через ситуацію з поширення коронавірусу COVID-19 на території країни та міста Мелітополя, менше на 5560 послуг ніж в аналогічному періоді 2019 року. У звітному періоді за платні послуги, з яких  стягується адміністративний збір, до місцевого бюджету міста надійшло коштів на суму 304,89 тис. грн.