image 2019 05 02 09 12 50Ц ентр надання адміністративних послуг м.Мелітополя (далі - Центр) працює вже більше 5 років. Центр є моделлю інтегрованого офісу, діяльність якого здійснюється за принципом «єдиного вікна» виключно через адміністраторів. Основне завдання Центру надання адміністративних послуг - своєчасне, повне і якісне надання адміністративних послуг населенню.

 

 

Протягом 3 кварталу 2019 року в Центрі:

1.Надано адміністративних послуг у т.ч.:

15302

-Оформлено паспортів громадян України та для виїзду за кордон, вклеювання фотокартки до паспорта громадянина України по досягненню 25-ти та 45- ти річного віку

2585

-оформлено довідок про реєстрацію місця проживання

3700

2. Надано консультацій адміністраторами Центру

12450

3. Кількість відвідувачів Центру

14664

4. Оцінили якість надання адміністративних послуг :

4476

-позитивно

4464

-негативно

11

-не визначились з відповіддю

1

5. Послугою виїзного обслуговування скористалось

32 мешканця міста

6. Проведено міських заходів конференц-залі

29

    За 9 місяців 2019 року через Центр надано 41 810 адміністративних послуг, що на 431 послугу більше, ніж за аналогічний період 2018 року. Тенденція збільшення послуг, які надаються через Центр постійно прослідковується з моменту його створення. За III квартал 2019 року надано 15302 адміністративні послуги, що більше на 2702 послуги, порівняно із II кварталом 2019 року, це свідчить про збільшення попиту на найпоширеніші послуги.

Між виконавчим комітетом Мелітопольської міської ради Запорізької області та Головним управлінням Держпродспоживслужби в м. Запоріжжі було підписано угоду про співпрацю, за результатом якої спеціалісти Держпродспоживслужби з 10 вересня 2019 року розпочали надавати адміністративні послуги з реєстрації сільськогосподарської техніки та видачі посвідчень тракториста-машиніста безпосередньо в приміщенні Центру. Вже було прийнято 2 вхідних пакета документів для отримання послуг з реєстрації сільськогосподарської техніки та отримано результати з виконанням послуги.

     Протягом 3 кварталу 2019 року Центр продовжив роботу з цільовими групами міста - з молоддю міста (студентами вузів, учнями шкіл), з метою інформування про Центр, з перевагами отримання послуг через нього та для сформування затребуваних суспільством потреб і налагодження спільного діалогу.

1

Фото 1.

2

Фото 2.

     Загалом у Центрі надання адміністративних послуг створенні доступні і зручні умови для швидкого вирішення будь-яких проблем громадян, фізичних осіб-підприємців та юридичних осіб, забезпечення прозорості та відкритості розгляду звернень, запровадження сучасних форм надання послуг, що сприяє підвищенню рівня якості життя, унеможливлює будь - які корупційні діяння з боку посадових осіб адміністративних органів.

     Робота в Центрі спрямована на однаково рівне поважне ставлення до всіх суб'єктів звернення. Центр постійно удосконалює свою роботу, розширює спектр послуг, забезпечує комфортне перебування відвідувачів та високу якість обслуговування. Так для людей похилого віку та для батьків з дітьми до 3 років було запроваджено надання талонів електронної черги на першочергове обслуговування, що скорочує час очікування до мінімуму. Вся робота в Центрі спрямована на якісне обслуговування населення за якомога коротший термін без порушення законодавства.