Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя (далі - Центр) працює вже більше 5 років. Через Центр мешканці міста мають можливість отримати 144 адміністративні послуги різноманітного характеру.

На офіційному веб-сайті Центру надання адміністративних послуг http://cnap.mlt.gov.ua/ можна ознайомитись з інформацією щодо функціонування Центру та з питань отримання адміністративних послуг, які всі розподілені за напрямками діяльності з чітким та доступним для відвідувачів описом кроків та інформаційної карточки. Також у суб'єкта звернення є можливість з веб-сайту роздрукувати та заповнити бланк заяви за наведеним прикладом для кожної адміністративної послуги.

Кількість послуг, які суб’єкти звернення можуть отримати у Центрі, постійно зростає і включає найбільш затребувані суспільством.

 

 

 

Протягом 4 кварталу 2019 року у Центрі.

 

 

 

Надано Відмовлено - 136 Скористались Консультації – 11 269

адміністративних виїзним

послуг – 13 657  обслуговуванням -21 особа

 

Так, найбільшим попитом у 4 кварталі 2019 року користуються послуги з реєстрації місця проживання особи та видачі довідок про реєстрацію місця проживання - 47,73 % від загальної кількості прийнятих заяв, оформлення паспорта громадянина України та для виїзду за кордон, а також вклеювання фотокартки до паспорта по досягненню 25-ти та 45-ти річного віку -16,64 %, державна реєстрація речових та майнових прав – 10,01 %, державна реєстрація фізичних та юридичних осіб - 9,42%, видача відомостей з Державного земельного кадастру – 6,49 % тощо.

Рішенням сесії від 19.11.2019 було прийнято рішення про створення віддаленого робочого місця адміністратора ЦНАП, яке буде розташоване за адресою: м. Мелітополь, вул. Михайла Грушевського, 27. Прийом заяв на отримання послуг через віддалене робоче місце розпочато з січня 2020 року.

Також у звітному періоді, з метою інформування про Центр, його діяльність, переліком послуг, які надаються через Центр, перевагами отримання послуг через нього та для сформування затребуваних суспільством потреб і налагодження спільного діалогу, було продовжено тематичні зустрічі з цільовими групами міста, в яких прийняли участь 55 осіб.

На другому поверсі знаходиться конференц-зал, організація роботи якого закріплена за Центром, у якому протягом 4 кварталу 2019 року відбулося 33 міських захода (засідання комісій, семінарів, тренінгів), в якому прийняли участь 848 осіб.

Постійне вивчення думки громадян є одним із важливих індикаторів якості роботи Центру та дозволяє забезпечити зворотній зв'язок із громадськістю, показує сильні та слабкі сторони діяльності, та виявляє суспільні очікування щодо роботи виконавчих органів на основі загально прийнятих критеріїв.

Центр підвів підсумки моніторингу громадської думки з оцінки якості надання адміністративних послуг за 4 квартал 2019 року. Протягом звітного періоду Центр відвідало 13873 особи, а у оцінці роботи Центру взяло участь лише 5267 відвідувача, що складає 39 % від загальної кількості прийнятих документів за 4 квартал 2019 року – 13657. Загалом, позитивно оцінили якість обслуговування та надання послуг 5255 відвідувача, негативно оцінило – 12 відвідувачів. Усі негативні відгуки були розглянуті керівництвом Центру та була проведена відповідна робота з удосконалення надання послуг.

Протягом 4 кварталу 2019 року встановлено 161 адміністративне правопорушення за проживання без реєстрації, в результаті чого винесено 118 постанов – попередження та направлено до суду 4 протокола у відношенні осіб віком від 16-18 років.

Більшість адміністративних послуг, які надаються через Центр є безкоштовними, тільки з 22 послуг стягується адміністративний збір, за рахунок якого місцевий бюджет за 4 квартал 2019 року поповнився на 664,9 тис. грн.

Працівники ЦНАПу контролюють терміни розгляду справ та надання результатів розгляду. Всі послуги надані вчасно, без порушень, це пояснюється насамперед тим, що суб’єкти надання адмінпослуг мають більше часу на опрацювання пакету документів, оскільки не здійснюють прийом громадян по даних питаннях.

Вся робота в Центрі спрямована на якісне обслуговування населення за якомога коротший термін без порушення законодавства. Центр постійно удосконалює свою роботу, розширює спектр послуг, забезпечує комфортне перебування відвідувачів та високу якість обслуговування.