Сучасний Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя (далі - Центр) – це єдине місце нашого міста де можна отримати велику кількість найнеобхідніших адміністративних послуги у комфортних умовах із зручним графіком роботи. Затверджений перелік послуг, які надаються через Центр є динамічним і постійно актуалізується.



Протягом 1 кварталу 2020 року у Центрі.

 

Надано адміністративних послуг  

Відмовлено

Скористались виїзним

обслуговуванням  

Консультації

11 341 

106

22 9177

 

У порівнянні з іншими періодами, у I кварталі 2020 року цифра прийнятих заяв зменшилась через ситуацію з поширення короновірусу COVID-19 на території країни та міста Мелітополя, що призвело до обмеженого прийому громадян у Центрі.

З січня 2020 року розпочало роботу віддалене робоче місце адміністратора Центру за адресою: м. Мелітополь, вул. Михайла Грушевського, 27. Протягом I кварталу 2020 року через віддалене робоче місце було надано 425 адміністративних послуг.

Для стимулювання підприємницької активності в місті, збільшення конкурентоспроможності малих та середніх підприємств міста з лютого поточного року у приміщенні Центру розташовано та функціонує Центр підтримки підприємництва (далі - ЦПП). Консультанти ЦПП надають безоплатні кваліфіковані консультації підприємцям та усім зацікавленим щодо юридичних, фінансових, організаційних питань започаткування та розвитку бізнесу, налагодження ділових контактів, виходу на зарубіжні ринки. Протягом 1 кварталу поточного року таких консультацій надано – 6.

Фото 1

Центр продовжує надавати адміністративні послуги при виїзному обслуговуванні. Протягом 1 кварталу 2020 року до Центру звернулись відповідні категорії осіб, а саме: 5 осіб з інвалідністю, 13 осіб похилого віку та 4 особи, які опинились у скрутній життєвій ситуації.

Постійне вивчення думки громадян є одним із важливих індикаторів якості роботи Центру та дозволяє забезпечити зворотній зв'язок із громадськістю, показує сильні та слабкі сторони діяльності, та виявляє суспільні очікування щодо роботи виконавчих органів на основі загально прийнятих критеріїв.

Центр підвів підсумки моніторингу громадської думки з оцінки якості надання адміністративних послуг за 1 квартал 2020 року. Протягом звітного періоду Центр відвідало 10 726 осіб, а у оцінці роботи Центру взяло участь лише 2815 відвідувачів, що складає 25 % від загальної кількості прийнятих документів за 1 квартал 2020 року – 11 341. Загалом, позитивно оцінили якість обслуговування та надання послуг 2812 відвідувача, негативно оцінило – 3 відвідувача. Усі негативні відгуки були розглянуті керівництвом Центру та була проведена відповідна робота з удосконалення надання послуг.

На даний час Центр поступово виходе з умов карантину. За для безпеки відвідувачів Центру та його працівників, постійно проводяться заходи з дезінфекції:

  • вологе прибирання з дезінфікуючими засобами;

  • кварцювання;

  • провітрювання.

Вся робота в Центрі спрямована на якісне обслуговування населення за якомога коротший термін без порушення законодавства, удосконалення своєї роботи та розширення спектру послуг.