Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя (далі - Центр) незважаючи на карантин, продовжує свою роботу задля задоволення потреб населення та забезпечує отримання адміністративних послуг для мешканців міста.

Протягом III кварталу 2020 року через Центр було надано 13853 послуг, але через ситуацію з поширення коронавірусу COVID-19 на території країни та міста Мелітополя, менше на 1449 послуг ніж в аналогічному періоді 2019 року. У звітному періоді за платні послуги, з яких стягується адміністративний збір, до місцевого бюджету міста надійшло коштів на суму 673,1 тис. грн., що більше на 368,3 тис. грн., ніж у попередньому кварталі поточного року.

Протягом звітного періоду чисельність звернень громадян до Центру після полегшення карантину поступово збільшується, так протягом 3 кварталу 2020 року в Центрі:

надано адміністраторами Центру консультацій 11434 суб’єктам, які надаються не лише при особистому звернені громадян, а й за допомогою телефону та електронної пошти Центру (такою можливістю скористались – 27 осіб);

надано послуг через віддалене робоче місце адміністратора Центру – 568;

послугою виїзного обслуговування скористалось – 5 осіб;

виконано заявок та видано13201 результат послуги, особам, які звернулись за адміністративною послугою;

встановлено 18 адміністративних правопорушення за проживання без реєстрації, в результаті чого винесено 84 постанови – попередження та направлено до суду 4 протокола у відношенні осіб віком від 16-18 років;

відмовлено в наданні послуг за 176 зверненнями, суб’єктами надання адміністративних послуг, що складає 1,3 % від загальної кількості звернень.

Зменшення кількості відмов свідчить про підвищення якості надання адміністративних послуг та кваліфіковане обслуговування адміністраторами Центру суб’єктів звернень на етапі підготовки та подачі документів. Про можливість отримання негативної відповіді адміністратори Центру попереджають заявника письмово заздалегідь. Безпосередньо заявниками у 3 кварталі 2020 року було анульовано 106 звернення, що складає 0,76% від загальної кількості звернень.

Так, найбільшим попитом у 3 кварталі 2020 року користувались послуги з реєстрації місця проживання особи та видачі довідок про реєстрацію місця проживання (6093) або 44 % від загальної кількості прийнятих заяв, оформлення паспорта громадянина України та для виїзду за кордон, а також вклеювання фотокартки до паспорта по досягненню 25-ти та 45-ти річного віку (2048) -15 %, державна реєстрація речових та майнових прав (2056) – 15 %, державна реєстрація фізичних та юридичних осіб (1353) – 10 %, видача відомостей з Державного земельного кадастру (1075)– 8 % тощо.

У 3 кварталі 2020 року відбулось розширення переліку адміністративних послуг до 156, збільшення їх кількості на 12 послуг, обумовлено, насамперед, збільшенням попиту на адміністративні послуги та зручністю їх отримання у одному місці.

Для можливості отримання мешканцями Мелітопольської територіальної громади адміністративних послуг та на підставі Договору про співробітництво територіальних громад у формі реалізації спільних проектів від 28.09.2018, рішенням 58 сесії Мелітопольської міської ради Запорізької області VII скликання від 30.07.2020 № 9 було створено територіальний підрозділ Центру надання адміністративних послуг м. Мелітополя в Новенській сільській громаді Мелітопольського району Запорізької області.

Також був підписаний договір між виконавчим комітетом Мелітопольської міської ради Запорізької області та Головним управлінням Держпродспоживслужби в Запорізькій області щодо прийому адміністративних послуг у сфері Держпродспоживслужби через адміністраторів Центру. Наразі очікуються затвердженні інформаційні і технологічні карти на вищезазначені адміністративні послуги. Адміністративні послуги у сфері Держпродспоживслужби будуть надаватися через адміністраторів Центру після проходження навчання.

Після підключення адміністраторів Центру до онлайн - сервісу державних послуг «Дія», комплексна адміністративна послуга «єМалятко» розпочне надаватись у Центрі, яка дасть змогу молодим батькам міста отримати зазначену послугу зекономив час. Раніше, щоб отримати необхідні державні послуги пов’язані з народженням дитини, батькам потрібно було відвідати близько 11 установ, зібрати близько 37 документів і витратити на це приблизно 10 днів. Звернувшись до Центру за послугою «єМалятко», батьки отримують такі послуги:

✔ Державна реєстрація народження дитини;

Реєстрація місця проживання народженої дитини;

Призначення допомоги при народженні дитини;

Реєстрація народженої дитини у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків;

✔ Визначення походження народженої дитини, батьки якої не перебувають у шлюбі між собою;

Визначення належності дитини до громадянства України;

Присвоєння дитині унікального номера запису в Єдиному державному демографічному реєстрі (УНЗР);

Призначення допомоги багатодітним сім’ям.

 

Не зважаючи на карантин, адміністратори Центру підвищують свій професіональний рівень за допомогою вебінарів, тренінгів та онлайн-конференцій, які проводить Міністерство цифрової трансформації України за підтримки «U-LEAD з Європою», таких навчань було проведено 20.

Робота в Центрі спрямована на однаково рівне поважне ставлення до всіх суб'єктів звернення. Центр постійно удосконалює свою роботу, розширює спектр послуг, забезпечує комфортне перебування відвідувачів та високу якість обслуговування.

Постійне вивчення думки громадян є одним із важливих індикаторів якості роботи Центру та дозволяє забезпечити зворотній зв'язок із громадськістю, показує сильні та слабкі сторони діяльності, та виявляє суспільні очікування щодо роботи виконавчих органів на основі загально прийнятих критеріїв.

Одже, робота Центру спрямована не лише на прийом пакету документів від суб’єктів звернень, а й на підвищення якості їх надання, підвищення рівня задоволеності заявників під час перебування у Центрі.

Для отримання оцінки якості надання послуг і побажань про впровадження нових послуг в ЦНАП у період з 14.09.2020–20.09.2020 був оголошений тиждень опитування відвідувачів ЦНАП за допомогою анкетування. Анкети знаходились на ресепшені, де кожен відвідувач мав можливість анонімно заповнити анкету і оцінити роботу ЦНАП. Такою можливістю скористались та оцінили роботу ЦНАП 54 мешканця міста. Центр підвів підсумки моніторингу громадської думки з оцінки якості надання адміністративних послуг за 3 квартал 2020 року. Протягом звітного періоду Центр відвідало 12858 осіб, а в оцінці роботи Центру взяло участь лише 78 відвідувачів у т.ч. особи, які анонімно заповнили анкети. Загалом, позитивно оцінили якість обслуговування та надання послуг 66 відвідувачів, негативно оцінило – 12 відвідувачів. Усі негативні відгуки були розглянуті керівництвом Центру та була проведена відповідна робота з удосконалення надання послуг.

Вся робота в Центрі спрямована на якісне обслуговування населення за якомога коротший термін без порушення законодавства.