Основною метою Центру надання адміністративних послуг м. Мелітополя (далі - Центр) є – формування клієнтоорієнтованої системи надання адміністративних послуг для мешканців міста, основними принципами якої є: єдиний відкритий простір, ввічливе ставлення персоналу, зрозумілі процедури, стислі та чітко визначені строки, комфортні умови для клієнтів, максимальна результативність.

         Протягом I кварталу 2021 року через Центр було надано 10960 послуг, але через ситуацію з поширення коронавірусу COVID-19 на території країни та міста Мелітополя, менше на 381 послугу ніж в аналогічному періоді 2020 року.

Кількість наданих послуг

         Розуміючи потребу громадян в адміністративних послугах навіть в умовах карантину Центр продовжує працювати з максимальною дезінфекцією, з дотриманням усіх можливих антивірусних процедур та обслуговує фізично близько 100-140 громадян у день.

 Протягом 1 кварталу 2021 року в Центрі:

  •  надано адміністраторами Центру консультацій 9341 суб’єктам, які               надаються не лише при особистому звернені громадян, а й за допомогою телефону та електронної пошти Центру (такою можливістю скористались – 20 осіб), з питань оформлення зміни газопостачальника – 536 осіб. Найчастіше консультування ведеться з питань реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання, з питань оформлення паспорту громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм, оформлення паспорту громадянина України з безконтактним електронним носієм у формі ID-картки, реєстрації нерухомого майна (земельних ділянок, квартир, будинків);
  • надано послуг в електронному вигляді через Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.. - 22;
  • надано послуг через віддалене робоче місце адміністратора – 563;
  • виконано заявок та видано – 9367 результатів послуг, особам, які звернулись за адміністративною послугою;
  • встановлено 18 адміністративних правопорушення за проживання без реєстрації, в результаті чого винесено 42 постанови – попередження та направлено до суду 2 протокола у відношенні осіб віком від 16-18 років;
  • відмовлено в наданні послуг за 161 зверненнями, суб’єктами надання адміністративних послуг, що складає 1,5 % від загальної кількості звернень. 

          Зменшення кількості відмов свідчить про підвищення якості надання адміністративних послуг та кваліфіковане обслуговування адміністраторами Центру суб’єктів звернень на етапі підготовки та подачі документів. Про можливість отримання негативної відповіді адміністратори Центру попереджають заявника письмово заздалегідь. Безпосередньо заявниками у 1 кварталі 2021 року було анульовано 73 звернення, що складає 0,66 % від загальної кількості звернень. Працівники Центру контролюють терміни розгляду справ та надання результатів розгляду. Всі послуги надані вчасно, без порушень, це пояснюється насамперед тим, що суб’єкти надання адмінпослуг мають більше часу на опрацювання пакету документів, оскільки не здійснюють прийом громадян по даних питаннях.

        У звітному періоді за платні послуги, з яких  стягується адміністративний збір, до місцевого бюджету міста надійшло коштів на суму 751,6 тис. грн.

         Найбільшим попитом серед населення нашого міста  у 1 кварталі 2021 року користувались послуги з реєстрації місця проживання особи та видачі довідок про реєстрацію місця проживання – 3620 послуг або 33 %  від загальної кількості прийнятих заяв, державної реєстрації речових та майнових прав надано 2200 послуг  або 20 %, з оформлення паспорта громадянина України та для виїзду за кордон, а також вклеювання фотокартки до паспорта по досягненню 25-ти та 45-ти річного віку -1929 або 17,60 %, державної реєстрації фізичних та юридичних осіб – 1095 або 10 %, видачі відомостей з Державного земельного кадастру – 1150 або 10,5 % тощо.

         Постійно ведеться активна робота над запровадженням можливості надавати через Центр максимальної кількості адмінпослуг і в першу чергу послуг соціального характеру. Рішенням сесії Мелітопольської міської ради у березні 2021 року було збільшено перелік послуг, які будуть надаватись через Центр з 158 до 231. До переліку послуг в основному додались послуги соціального характеру (більше 60), які будуть надаватись населенню міста після проходженнями спеціалістами стажування. Також до переліку додались 7 послуг з питань нерухомого майна, які будуть надаватися після затвердження вартості адміністративного збору. У 2 кварталі 2021 року планується через Центр надавати послуги  Регіонального сервісного центру Головного сервісного центру Міністерства внутрішніх справ в  Запорізькій області, а саме: обмін посвідчення водія (без складання іспитів); видача нового посвідчення водія замість втраченого або викраденого; державна реєстрація нового транспортного засобу (без огляду); перереєстрація транспортного засобу у зв’язку із зміною найменування та адреси юридичних осіб, прізвища, імені чи по батькові, місця проживання фізичних осіб, які є власниками транспортних засобів, установлення газобалонного обладнання. Таке делегування деяких послуг сервісного центру МВС -  Центру передбачено діючим законодавстом України  та результатом об’єднання зусиль, що покликане підвищити рівень якості обслуговування громадян та зробити державні послуги доступнішими.

         З метою комфортного та максимально простого отримання послуг, пов’язаних з народженням дитини, і за мінімальну кількість часу з кінця 2020 року Центр почав реалізацію комплексної послуги «єМалятко», але тільки з 1 кварталу 2021 року послуга почала користуватись попитом серед населення міста, за такою послугою вже звернулось 7 осіб.

        Після закінчення карантину планується відновити мобільний сервіс (виїзне обслуговування)  надання адміністративних послуг, за допомогою якого, особи з інвалідністю мають рівну можливість на ряду з іншими мешканцями міста  отримати всі адміністративні послуги.

         Центр послідовно змінює підхід до обслуговування громадян міста, тому для зручності отримання адміністративних послуг мешканцями  віддаленого району міста Мелітополя у т.ч. людям з інвалідністю та інших представників маломобільних груп населення (людей з тимчасовим порушенням здоров'я, вагітних жінок, людей похилого віку, людей з дитячими візками тощо) планується у 2 кварталі 2021 року відкрити територіальний підрозділ Центру надання адміністративних послуг м. Мелітополя за адресою:  вул. Гризодубової, буд. 44, м. Мелітополь та створення 3 віддалених робочих місць адміністраторів Центру в інших районах міста Мелітополя.

        Не зважаючи на карантин, адміністратори Центру підвищують свій професіональний рівень за допомогою вебінарів та онлайн-конференцій, які проводить Міністерство цифрової трансформації України за підтримки                            «U-LEAD з Європою».  Щотижня проводяться навчання з підвищення професійної кваліфікації та ознайомлення адміністраторів із останніми змінами в законодавстві, актуальними питаннями у різних сферах надання адміністративних послуг, таких навчань  було проведено 29.

        Постійне вивчення думки громадян є одним із важливих індикаторів якості роботи Центру та дозволяє забезпечити зворотній зв'язок із громадськістю, показує сильні та слабкі сторони діяльності, та виявляє суспільні очікування щодо роботи виконавчих органів на основі загально прийнятих критеріїв.

       Одже, робота Центру спрямована не лише на прийом пакету документів від суб’єктів звернень, а й на підвищення якості їх надання, підвищення рівня задоволеності заявників під час перебування у Центрі.

       Центр підвів підсумки моніторингу громадської думки з оцінки якості надання адміністративних послуг за 1 квартал 2021 року. Протягом звітного періоду Центр відвідало 9976 осіб, а в оцінці роботи Центру взяло участь лише 15 відвідувачів. Загалом, позитивно оцінили якість обслуговування та надання послуг 11 відвідувачів, негативно оцінило – 4 відвідувача. Усі негативні відгуки були розглянуті керівництвом Центру та була проведена відповідна робота з удосконалення надання послуг.

       Вся робота в Центрі спрямована на якісне обслуговування населення за якомога коротший термін без порушення законодавства. Центр постійно удосконалює свою роботу, розширює спектр послуг, забезпечує комфортне перебування відвідувачів та високу якість обслуговування.