З метою визначення громадської думки про роботу Центру надання адміністративних послуг (далі- ЦНАП), отримання оцінки якості надання послуг і побажань про впровадження нових послуг в ЦНАП у період з 14.09.2020-20.09.2020 було оголошено 1 тиждень опитування відвідувачів ЦНАП за допомогою анкетування. Відвідувачам ЦНАП пропонувалося заповнити невеличку анкету. Анкети знаходились на ресепшені, де кожен відвідувач мав можливість анонімно заповнити анкету і оцінити роботу ЦНАП. Анкета складалася з питань, які визначають якість надання адміністративних послуг в ЦНАП, зокрема зручності режиму роботи, можливості одержання необхідної та достатньої для отримання адміністративної послуги інформації.

У проведенні анкетування прийняли участь лише 54 мешканця міста. Серед них – за віком: - від 16-35 років 17 (32 %) респ.;
- від 36-55 років – 25 (46 %) респ.;

- 55 років і більше12 (22 %) респ.

На питання «Чи знаєте Ви, які адміністративні послуги можна отримати в ЦНАП?» відповіді розподілено таким чином:

  • Так - 45 (83 %);

  • Ні - 9 (17 %).

«Чи влаштовує Вас режим роботи ЦНАП?» - друге питання анкети отримало наступні відповіді респондентів:

  • Так - 41 (76 %);

  • Ні - 13 (24 %).

На третє питання анкети «Чи відвідували Ви сайт ЦНАП?» респонденти відповіли:

  • Так – 29 (54 %);

  • Ні - 25 (46 %).

На четверте питання «Чи була інформація на сайті корисною та повною для Вас?» респонденти відповіли:

  • Так – 32 (59 %);

  • Ні - 22 (41 %).

На питання «Чи зручно оплачувати платні послуги через платіжний термінал, що розташований в ЦНАП?» - «Так» відповіли 44 (81 %); «Ні» - 9 (19 %).

Без відповіді дане питання залишив 1 респондент.

Менш активно респонденти (3 з 54 респондентів) відгукнулись своїми відповідями на питання «Які послуги Ви хотіли б ще отримувати через ЦНАП?» . Це – «щоб адміністративні послуги були електронні в неті», «всі, що є у місті», «ксерокс».

«Як Ви можете оцінити рівень обслуговування в ЦНАП?» у 54 респондентів це питання отримало такі варіанти відповідей:

-«погано» - 6; -«добре» – 22; - «відмінно» - 26.

Отже, за результатами анонімного опитування можна окреслити загальну картину: більша кількість відвідувачів ЦНАП знає, які послуги можна отримати у ЦНАП та за яким режимом він працює. Нажаль, відвідувачі ЦНАП не відвідували офіційний сайт і не ознайомлені з інформацією, яка розміщена на ньому про що свідчать відповіді на 3 та 4 поставлене питання. Позитивно оцінили якість надання послуг більшість відвідувачів, оцінивши на «добре»- 22 відвідувача та на «відмінно» -26 відвідувачів, що свідчить про високий професіоналізм та кваліфікацію працівників ЦНАП. На превеликий жаль, є й такі відвідувачі, які негативно оцінили якість надання адміністративних послуг у ЦНАП на «погано» - 6 відвідувачів.

ЦНАП щиро вдячний учасникам опитування за їх небайдужу громадську позицію та позитивну оцінку роботи працівників ЦНАП. Висловлені Вами пропозиції щодо впровадження нових послуг та результати анкетування будуть обов’язково враховані при плануванні діяльності ЦНАП. Наша мета – забезпечення більшої відкритості для громадян шляхом запровадження широкого інформування громадськості про діяльність ЦНАП.

ЦНАП постійно удосконалює свою роботу, розширює спектр послуг, забезпечує комфортне перебування відвідувачів та високу якість обслуговування. Тому всі зусилля працівників ЦНАП покладаються на поліпшення своєї роботи, дотримання строків розгляду заяв та видачі результатів суб’єктам звернень.

Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя (надалі – ЦНАП) підвів підсумки моніторингу громадської думки з оцінки якості обслуговування та надання адміністративних послуг за серпень 2020 року.

Також відвідувачі ЦНАП мали можливість оцінити роботу Центру:

  • залишити свій відгук у журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань, який розміщується на видному та доступному місці для кожного відвідувача;

  • за допомогою «Анкети опитування відвідувачів Центра надання адміністративних послуг у місті Мелітополь», яка розміщена на офіційному веб-сайті.

Також Центр відслідковує залишені відгуки відвідувачами на «Google бізнес» та «Google Maps» у результатах пошукової видачі ЦНАП.

Загальна кількість відвідувачів ЦНАПу за серпень 2020 року, порівняно із іншими місяцями поточного року, становила лише 4452 особи. Загалом за місяць у оцінці роботи ЦНАП взяли участь 14 осіб. Так, протягом місяця у анкеті на офіційному веб-сайті залишено 1 негативний відгук; на «Google Maps» відвідувачами було залишено 8 позитивних відгуку, негативних відгуків - 3. У журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань протягом серпня 2020 року було залишено 2 позитивних відгука.

Загалом, якість обслуговування та надання послуг у серпні 2020 року позитивно оцінили 10 відвідувачів, негативно – 4.

ЦНАП й надалі проводитиме моніторинг якості обслуговування та надання адміністративних послуг і вживатиме всіх необхідних заходів щодо якісного, оперативного та професійного обслуговування відвідувачів.

 

 

Начальник відділу

адміністративних послуг Наталя АЛЬОХІНА

 

 

Підготував моніторинг

адміністратор Ірина РОМАНОВА

Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя (надалі – ЦНАП) підвів підсумки моніторингу громадської думки з оцінки якості обслуговування та надання адміністративних послуг за липень 2020 року.

Також відвідувачі ЦНАП мали можливість оцінити роботу Центру:

  • залишити свій відгук у журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань, який розміщується на видному та доступному місці для кожного відвідувача;

  • за допомогою «Анкети опитування відвідувачів Центра надання адміністративних послуг у місті Мелітополь», яка розміщена на офіційному веб-сайті.

Також Центр відслідковує залишені відгуки відвідувачами на «Google бізнес» та «Google Maps» у результатах пошукової видачі ЦНАП.

Загальна кількість відвідувачів ЦНАПу за липень 2020 року, порівняно із іншими місяцями поточного року, становила лише 4284 особи. Загалом за місяць у оцінці роботи ЦНАП взяли участь 5 осіб. Так, протягом місяця відгуків у анкеті на офіційному веб-сайті не залишено; на «Google Maps» відвідувачами було залишено 4 позитивних відгука, негативних відгуків не залишено. У журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань протягом липня 2020 року було залишено 1 позитивний відгук.

Загалом, якість обслуговування та надання послуг у липні 2020 року позитивно оцінили 5 відвідувачів, негативно – 0.

ЦНАП й надалі проводитиме моніторинг якості обслуговування та надання адміністративних послуг і вживатиме всіх необхідних заходів щодо якісного, оперативного та професійного обслуговування відвідувачів.

 

 

Начальник відділу

адміністративних послуг Наталя АЛЬОХІНА

 

 

Підготував моніторинг

адміністратор Ірина РОМАНОВА

Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя (надалі – ЦНАП) підвів підсумки моніторингу громадської думки з оцінки якості обслуговування та надання адміністративних послуг за червень 2020 року.

Також відвідувачі ЦНАП мали можливість оцінити роботу Центру:

  • залишити свій відгук у журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань, який розміщується на видному та доступному місці для кожного відвідувача;

  • за допомогою «Анкети опитування відвідувачів Центра надання адміністративних послуг у місті Мелітополь», яка розміщена на офіційному веб-сайті.

Також Центр відслідковує залишені відгуки відвідувачами на «Google бізнес» та «Google мапах» у результатах пошукової видачі ЦНАП.

Загальна кількість відвідувачів ЦНАПу за червень 2020 року, порівняно із іншими місяцями поточного року, становила лише 3612 особу. Загалом за місяць у оцінці роботи ЦНАП взяли участь 8 осіб, 0 осіб залишили талон в одній зі скриньок «не задоволений»; анкету на офіційному веб-сайті протягом місяця заповнили 2 особи та залишили 1 позитивний відгук та 1 негативний; на «Google Maps» відвідувачами було залишено 1 негативний відгук та 4 позитивних відгуків. У журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань протягом червня 2020 року було залишено 1 позитивний відгук.

Загалом якість обслуговування та надання послуг у червні 2020 року позитивно оцінили 6 відвідувача, негативно – 2.

ЦНАП й надалі проводитиме моніторинг якості обслуговування та надання адміністративних послуг і вживатиме всіх необхідних заходів щодо якісного, оперативного та професійного обслуговування відвідувачів.

 

 

Начальник відділу

адміністративних послуг Наталя АЛЬОХІНА

 

 

Підготував моніторинг

адміністратор Ірина РОМАНОВА

     Відповідно до Закону України 822-ІХ "Про внесення змін до Закону України "Про Державний бюджет України на 2020 рік" з 1 вересня 2020 року передбачено збільшення розміру мінімальної заробітної плати з 4723 грн до 5000 (на 277 грн).

     Основною метою Центру надання адміністративних послуг м. Мелітополя (далі - Центр) є – формування клієнтоорієнтованої системи надання адміністративних послуг для мешканців міста, основними принципами якої є: єдиний відкритий простір, ввічливе ставлення персоналу, зрозумілі процедури, стислі та чітко визначені строки, комфортні умови для клієнтів, максимальна результативність.

     Адміністративні послуги для мешканців міста доступні і в період карантину. Незважаючи на обмежений режим прийому громадян, Центр й надалі продовжує свою роботу задля задоволення потреб населення. Протягом II кварталу 2020 року через Центр було надано 7040 послуг, але через ситуацію з поширення коронавірусу COVID-19 на території країни та міста Мелітополя, менше на 5560 послуг ніж в аналогічному періоді 2019 року. У звітному періоді за платні послуги, з яких  стягується адміністративний збір, до місцевого бюджету міста надійшло коштів на суму 304,89 тис. грн. 

До уваги відвідувачів Центру!


З 20.07.2020 р. у заявників Центру з’явилась можливість перевірити стан виконання адміністративної послуги на своє звернення за допомогою офіційного сайту (http://cnap.mlt.gov.ua) у розділі «Перевірка стану розгляду послуги».

   До уваги відвідувачів Центру!

 

   Відповідно до Наказу Міністерства юстиції України від 14 липня 2020 року № 2409/5 «Про деякі питання впровадження оновленого програмного забезпечення Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» в Україні з 17 серпня 2020 року запрацює оновлений Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.

   Враховуючи складність процесу впровадження оновленого програмного забезпечення ЄДР, з 5 серпня до 16 серпня 2020 року буде повне відключення цього реєстру, а останній день прийому документів в Центрі надання адміністративних послуг м. Мелітополя щодо фізичних осіб-підприємців та юридичних осіб – 3 серпня 2020 (враховуючи обробку документів державним реєстратором протягом 24 години).

   Також, у зазначені дні робота інших реєстрів може бути нестабільною у зв’язку з великим навантаженням на IT-інфраструктуру ДП «НАІС».

 

   Заздалегідь вибачаємося за тимчасові незручності.

ШАНОВНІ ВІДВІДУВАЧІ ЦЕНТРУ!!!

З 21.07.2020 Центр повертається до звичайного графіку роботи та прийому громадян, з дотриманням всіх рекомендацій Міністерства охорони здоров’я України щодо зменшення впливу та передачі вірусної інфекції та за умови дотримання санітарних та протиепідемічних заходів (наявність у відвідувачів засобів індивідуального захисту (маска, перчатки), з двома перервами для проведення обробки приміщення Центру у понеділок, середу, п’ятницю з 10-00 до 10-30; з 12-00 до 12-30 та у вівторок, четвер: з 12-00 до 12-30; з 15-00 до 15-30:

  1. Вологе прибирання приміщення з дезінфікуючими засобами;
  2. Кварцювання приміщення;
  3. Провітрювання.

Шановні відвідувачі Центру!

 

 Відповідно до рішення місцевої комісії з питань техногенної безпеки та надзвичайних ситуацій № 28 від 02.07.2020 встановлено:

 

Прийом громадян у Центрі:

З понеділка по п’ятницю з 08-00 до 15-00 з двома перервами для обробки приміщення:

з 10-00 по 10-30 та з 12-00 по 12-30

 

Субота, неділя-вихідні дні.

  

      Прийом відвідувачів здійснюється виключно за умови дотримання санітарних та протиепідемічних заходів — наявність у відвідувачів засобів індивідуального захисту, зокрема респіраторів або захисних масок, що закривають ніс та рот, у тому числі виготовлених самостійно.

ШАНОВНІ ВІДВІДУВАЧІ ЦЕНТРУ!!!

01.07.2020 у зв’язку із плановим відключенням електроенергії будівлі Центру з 13-00 до 15-00, прийом відвідувачів буде здійснюватися до 13-00 та після 15-00.

Приносимо вибачення за тимчасові незручності!