Шановні відвідувачі віддаленого робочого місця адміністратора Центру надання адміністративних послуг м. Мелітополя!

  Відповідно до постанови кабінету Міністрів України № 500 від 17.06.2020 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 20.05.2020 №392» встановлено:

  1. Продовжено карантин до 31.07.2020.
  2. На період дії карантину робота  віддаленого робочого місця адміністратора Центру надання адміністративних послуг м. Мелітополя розпочинається о 10-00 годині.

 

Прийом громадян віддаленого робочого місця адміністратора Центру : 

  • З понеділка по четвер з 10-00 до 17-00, перерва з 12-00 по 12-45.
  • П’ятниця з 10-00 до 15-00, перерва з  12-00 по 12-45.
  • Субота, неділя-вихідні дні.

      Прийом відвідувачів здійснювати виключно за умови дотримання санітарних та протиепідемічних заходів — наявність у відвідувачів засобів індивідуального захисту, зокрема респіраторів або захисних масок, що закривають ніс та рот, у тому числі виготовлених самостійно.

ШАНОВНІ ВІДВІДУВАЧІ ЦЕНТРУ!!! 

     У зв’язку з відпусткою працівника трудового архівного відділу виконавчого комітету Мелітопольської міської ради, прийом документів на отримання послуг трудового архіву  - призупиняється з 22.06.2020 та відновиться з 03.08.2020.

ШАНОВНІ ВІДВІДУВАЧІ ЦЕНТРУ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ м. МЕЛІТОПОЛЯ !!!

З метою спрощення реєстраційної процедури, полегшення та прискорення процесу заповнення відповідних документів Міністерством юстиції України було затверджено нові форми заяв, що подаються для державної реєстрації – вони вже діють з 1 червня 2020 року (наказ Міністерства юстиції України від 19 травня 2020 року № 1716/5 «Про оновлення форм заяв у сфері державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 20 травня 2020 року за № 454/34737).

Так, на зміну двадцяти чотирьох форм заяв запроваджується лише дев’ять – вони згруповані переважно за видом особи, щодо якої проводяться реєстраційні дії.

Перелік нових форм:

 

заява щодо державної реєстрації фізичної особи – підприємця (форма 1);

заява щодо державної реєстрації юридичної особи (крім громадських формувань та органів влади) (форма 2);

заява щодо державної реєстрації юридичної особи – органу влади (форма 3);

заява щодо державної реєстрації юридичної особи – громадського формування (форма 4);

заява щодо державної реєстрації відокремленого підрозділу юридичної особи (форма 5);

заява щодо підтвердження відомостей про кінцевого бенефіціарного власника (форма 6);

заява щодо державної реєстрації громадського формування без статусу юридичної особи (форма 7);

заява щодо державної реєстрації символіки громадського формування (форма 8);

заява щодо державної реєстрації всеукраїнського статусу громадського об’єднання (форма 9).

Звертаємо Вашу увагу, що відомості про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи чи засновника юридичної особи подають та в подальшому оновлюють усі юридичні особи, крім політичних партій, структурних утворень політичних партій, професійних спілок, їх об’єднань, організацій профспілок, передбачених статутом профспілок та їх об’єднань, творчих спілок, місцевих осередків творчих спілок, організацій роботодавців, їх об’єднань, адвокатських об’єднань, торгово-промислових палат, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, релігійних організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, їх асоціацій, державних та комунальних підприємств, установ, організацій.

Подання заяв, в частині обрання спрощеної системи оподаткування та/або добровільної реєстрації, як платника податку на додану вартість та/або включення до Реєстру неприбуткових установ та організацій здійснюється з дня розміщення на вебайті Міністерства юстиції України відповідного оголошення про можливість обрання спрощеної системи оподаткування та/або добровільної реєстрації як платника податку на додану вартість та/або включення до Реєстру неприбуткових установ та організацій шляхом заповнення відповідних сторінок заяв. Іншими словами, з 1 червня 2020 року заяви у зазначеній частині «не працюватимуть» – потрібно дочекатися спеціального оголошення Мін'юсту. До появи такого оголошення, як і раніше, у разі виявлення заявником бажання, обрати спрощену систему оподаткування та/або зареєструватися платником податку на додану вартість та/або включитися до Реєстру неприбуткових установ та організацій, слід подавати окрему реєстраційну заяву.

Внесення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань відомостей про номер телефону та/або адресу електронної пошти засновника/учасника, керівника чи члена керівного органу юридичної особи буде здійснюватися після доопрацювання програмних засобів цього реєстру.

Ознайомитись із зазначеними зразками, а також завантажити форми заяв можна на офіційному вебайті Центру надання адміністративних послуг м. Мелітополя.

ШАНОВНІ ВІДВІДУВАЧІ ЦЕНТРУ!!!

 

Відповідно до ст. 67 КЗпП України

понеділок 08.06.2020 - вихідний.

 

 

 

Приносимо вибачення за тимчасові незручності!

Послуга ID-14 2в1 вже доступна у Центрі надання адміністративних послуг у м. Мелітополя!????
Від 2️8️ травня 2️0️2️0️ року через ЦНАП надається послуга ID-14 2-в-1: оформлення паспорта громадянина України при досягненні особою 14-річного віку з одночасним присвоєнням реєстраційного номера облікової картки платника податків.
На сьогоднішній день такою можливістю вже скористалися троє молодих містян.

Впровадження даної послуги дозволяє зменшити кількість візитів до державних органів та з користю використати заощаджений час у своє задоволення.

Послуга надається безкоштовно.

Основними умовами отримання послуги є:
• вік заявника 14-18 років;
• реєстрація місця проживання в місті Мелітополі;
• бажання заявника одночасно з оформленням паспорта громадянина України зареєструватися в Державному реєстрі платників податків