Шановні громадяни звертаємо вашу увагу на зміну графіку роботи Центру надання адміністративних послуг м. Мелітополя, за новим графіком ми раді вітати Вас щоденно, крім неділі, без обідньої перерви. Зверніть увагу що послуги з реєстрації бізнесу надаються з понеділка по пятницю.

 

Дні тижня 

Прийом громадян

Робочі години

Понеділок, середа, четвер 

08.00-15.00 08.00-17.00

Вівторок

08.00-20.00 08.00-20.00

П’ятниця

08.00-15.00 08.00-15.45

Субота

08.00-15.00 08.00-15.00

У зв’язку з роз’ясненням міграційної служби про відсутність чіткого механізму реєстрації тимчасового місця перебування переселенців, до прийняття відповідних змін в законодавчих актах, документи на реєстрацію місця перебування прийматися не будуть. Просимо вибачення за тимчасові незручності.

У зв’язку з передачею повноважень стосовно реєстрації та зняття з реєстрації місця проживання особи від Державної міграційної служби України до виконавчого комітету ММР 02.04.2016 року ЦНАП м. Мелітополя не здійснює прийом заяв на вищезазначені послуги. Чекаємо на вас з 04.04.2016 згідно з графіком роботи. Вибачте за тимчасові незручності!

З 1 січня в Україні набув чинності новий порядок реєстрації нерухомого майна. Основним нововведенням цього порядку - виключення такого документа, як свідоцтво про право власності, натомість право на нерухомість буде підтверджуватися через інтернет.

Тепер власникам квартир і земель при реєстрації нерухомості не буде видаватися свідоцтво про право на нерухомість. Факт володіння нерухомістю буде підтверджуватися рішенням реєстратора про реєстрацію права на нерухомість, яке буде оформлятися в електронному вигляді. При цьому момент, з якого право зареєстровано - це момент опублікування такого рішення на веб-порталі Міністерства юстиції України. На руки власник може отримати роздруківку згаданого рішення, але на неї не ставиться ні підпис, ні печатка реєстратора.

У той же час, досить зручним є відкриття доступу до реєстру через інтернет - https://kap.minjust.gov.ua/ . Так, можна не виходячи з дому перевірити інформацію про будь-якої нерухомості на території України (якщо, звичайно, така інформація в реєстрі вказана). Достатньо тільки пройти нескладну реєстрацію на сайті.

Шановні мешканці міста!

Центр надання адміністративних послуг доводить до Вашого відома, що з 11 січня в Україні  розпочалося оформлення паспорта громадянина України у формі картки.

 Відповідно до статті 21 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» оформлення і видача паспорта громадянина України у формі картки здійснюється розпорядником реєстру.

Розпорядник реєстру – центральний орган виконавчої влади, на який в порядку, передбаченому законами та актами Президента, покладено реалізацію державної політики у сферах міграції (імміграції та емміграції), у тому числі протидії нелегальній (незаконній) міграції, громадянства, реєстрації фізичних осіб, біженців та інших визначених законодавством категорій мігрантів.

Заяви на оформлення та видачу паспорта громадянина України у формі картки приймаються територіальними підрозділами міграційної служби за адресою: м. Мелітополь, вул. Крупської, 26

Пунктом 2 Постанови Кабінету Міністрів України від 23.12,2015 «Про внесення змін до Постанови Кабінету Міністрів України від 25.03.2015 № 302» встановлено що паспорт громадянина України у формі картки оформляється вперше після досягнення 16-річного віку

 

 Заяви про оформлення паспорта громадянина України у формі книжечки приймаються через,  як і раніше , Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя.