Центр надання адміністративних послуг             м. Мелітополя (надалі – ЦНАП) підвів підсумки моніторингу громадської думки з оцінки якості обслуговування та надання адміністративних послуг за лютий 2021 року.

    

        Також  відвідувачі ЦНАП мали можливість оцінити роботу Центру:

  • залишити свій відгук у журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань, який розміщується на видному та доступному місці для кожного відвідувача;
  • за допомогою «Анкети опитування відвідувачів Центра надання адміністративних послуг у місті Мелітополь», яка розміщена на офіційному веб-сайті. ЦНАП також відслідковує залишені відгуки відвідувачами на  «Google Maps» у результатах пошукової видачі ЦНАП.

        Загальна кількість відвідувачів ЦНАПу за січень 2021 року, порівняно із іншими місяцями поточного року зменшилась та становила лише 3407 особи, що пов'язано із епідеміологічною ситуацією у місті. Загалом за місяць у оцінці роботи ЦНАП взяли участь 3 особи. Так, протягом місяця  у анкеті на офіційному веб-сайті  залишено 1 відгук - 1 позитивний; на «Google Maps»  відвідувачами було залишено 3 позитивних відгука, негативних відгуків — 0. У журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань протягом лютого 2021 року відгуків не було залишено. Загалом, якість обслуговування та надання послуг у лютому 2021 року позитивно оцінили 3  відвідувача, негативно – 0.  

        ЦНАП й надалі проводитиме моніторинг якості обслуговування та надання адміністративних послуг і вживатиме всіх необхідних заходів щодо якісного, оперативного та професійного обслуговування відвідувачів.

 

 

Начальник управління

адміністративних послуг                                                          Ірина КАРПУШИНА

 

 

Підготував моніторинг

адміністратор                                                                                Ірина РОМАНОВА