Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя (надалі – ЦНАП) підвів підсумки моніторингу громадської думки з оцінки якості обслуговування та надання адміністративних послуг за лютий 2021 року.
Також відвідувачі ЦНАП мали можливість оцінити роботу Центру:
- залишити свій відгук у журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань, який розміщується на видному та доступному місці для кожного відвідувача;
- за допомогою «Анкети опитування відвідувачів Центра надання адміністративних послуг у місті Мелітополь», яка розміщена на офіційному веб-сайті. ЦНАП також відслідковує залишені відгуки відвідувачами на «Google Maps» у результатах пошукової видачі ЦНАП.
Загальна кількість відвідувачів ЦНАПу за січень 2021 року, порівняно із іншими місяцями поточного року зменшилась та становила лише 3407 особи, що пов'язано із епідеміологічною ситуацією у місті. Загалом за місяць у оцінці роботи ЦНАП взяли участь 3 особи. Так, протягом місяця у анкеті на офіційному веб-сайті залишено 1 відгук - 1 позитивний; на «Google Maps» відвідувачами було залишено 3 позитивних відгука, негативних відгуків — 0. У журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань протягом лютого 2021 року відгуків не було залишено. Загалом, якість обслуговування та надання послуг у лютому 2021 року позитивно оцінили 3 відвідувача, негативно – 0.
ЦНАП й надалі проводитиме моніторинг якості обслуговування та надання адміністративних послуг і вживатиме всіх необхідних заходів щодо якісного, оперативного та професійного обслуговування відвідувачів.
Начальник управління
адміністративних послуг Ірина КАРПУШИНА
Підготував моніторинг
адміністратор Ірина РОМАНОВА