Робота Центру надання адміністративних послуг м. Мелітополя (далі - Центр) спрямована на реалізацію таких напрямків: спрощення процедури отримання адміністративних послуг, впровадження нових та прогресивних законодавчих ініціатив, забезпечення високого рівня сервісу обслуговування, шляхом дотримання високих стандартів надання адміністративних послуг, зменшення часових витрат на отримання послуг, створення комфортних зон для очікування, в тому числі для осіб з дітьми.

Протягом I півріччя 2018 року Центром надано 25 120 адміністративні послуги, що більше на 182 послуги, порівняно із аналогічним періодом 2017 року (2017 рік– 24 938).

 

 

Протягом 2 кварталу 2018 року було надано 12667 послуг. У нижче наведеній діаграмі № 1 відображені дані по кількості наданих адміністративних послуг за 2 квартал 2017 року та 2 квартал 2018 року.

 

Діаграма 1.

Кількість послуг, які суб’єкти звернення можуть отримати у Центрі, зросла і включає найбільш затребувані суспільством – видачу паспорта громадянина України та для виїзду за кордон, реєстрацію місця проживання особи, фізичних та юридичних осіб, речових та майнових прав, видача відомостей з Державного земельного кадастру тощо.

Найбільша кількість заяв в абсолютному значенні у 2 кварталі 2018 року незмінно припадає на надання муніципальних послуг – 9364 або 73,92 %. На другому місці по кількості прийнятих заяв – послуги УДМС – 2413 або 19,05 %, третє місце – є заяви щодо отримання послуг у сфері Держгеокадастру – 890 або 7,03 %.

У зв'язку з передачею повноважень у сфері архітектурно-будівельного контролю органу місцевого самоврядування, з 01.01.2018 мешканці міста отримали можливість скористатись послугами у вищезазначеній сфері через Центр. Попит на послуги у сфері архітектурно-будівельного контролю поступово зростає, якщо у 1 кварталі 2018 року осіб, які звернулись за цією послугою – 62 особи, то у 2 кварталі - 95 осіб. Загалом, такою можливістю протягом січня-червня 2018 року вже скористалось 157 осіб.

У Центрі були впроваджені нові послуги у соціальній сфері, а саме:

-         Призначення щомісячної компенсаційної виплати непрацюючій особі, яка здійснює догляд за особою з інвалідністю І групи або за особою, яка досягла 80-річного віку (у 2 кварталі вже звернулось 32 особи),

-         надання державної допомоги при усиновленні дитини;

-         призначення компенсації при придбанні твердого палива та скрапленого балонного газу (у 2 кварталі вже звернулось 5 осіб);

-         встановлення статусу учасника війни деяким особам.

Найбільш актуальними послугами серед мешканців міста у 2018 році беззмінно залишаються послуги надані через Центр відділом реєстрації виконавчого комітету Мелітопольської міської ради Запорізької області та Мелітопольським міським відділом УДМС України Запорізької області, що можна побачити у діаграмі № 2 та № 3 відповідно.

 

Діаграма 2.

Залишається користуватись підвищеним попитом послуга оформлення закордонних паспортів та оформлення паспорту у вигляді ID-картки. За період з 01.08.2017 по 01.07.2018 такою можливістю скористалось 6275 особи.

У нижче наведені діаграмі № 3 можна побачити кількість наданих послуг з оформлення паспортів Мелітопольським міським відділом УДМС України Запорізької області через Центр протягом 2 кварталу 2018 року, що складає 2413 або 19,05 % від загальної кількості наданих послуг протягом квітня-червня 2018 року.

 

Діаграма 3.

Загальна кількість відвідувачів центру складає 220-240 відвідувачів в день, лише за квітень-червень 2018 року до Центру звернулося більше 13 тисяч осіб з різних питань. За 2 квартал 2018 року адміністраторами надано 9522 консультації (або 75,1 % від загальної кількості наданих послуг за квітень-червень 2018 року, який склав – 12 667). Також адміністраторами надаються консультації у режимі он-лайн через офіційний веб-сайт Центру надання адміністративних послуг http://cnap.mlt.gov.ua/, але, нажаль, така послуга не користується попитом. Так, 2 квартал 2018 року за такою консультацією звернулось 22 особи, з початку року – 34.

Для комфортного перебування молодих батьків з дітьми на час отримання батьками адміністративних послуг у Центрі надання адміністративних послуг м. Мелітополь у липні 2018 року відкрито дитячий сектор.

Центр підвів підсумки моніторингу громадської думки з оцінки якості надання адміністративних послуг за 2 квартал 2018 року. Відвідувачі оцінюють роботу Центру за допомогою талону електронної черги, який потім залишають в одній зі скриньок «задоволений» або «не задоволений» у зоні інформування та у книзі відгуків і пропозицій, яка розміщується на видному та доступному місці.

Загалом за 2 квартал 2018 року у голосуванні взяло участь 4670 відвідувачів Центру, що складає 36,9 % від загальної кількості прийнятих документів за 2 квартал 2018 року – 12 667 або лише 35 % від загальної кількості відвідувачів Центру, яка за 2 квартал 2018 року склала 13 348 осіб. Позитивно оцінило якість надання послуг 4670 відвідувача, не залишили відгуків – 8678 осіб. У книзі відгуків і пропозицій протягом 2 кварталу відвідувачі залишили 2 позитивних відгуків про роботу Центру та роботу адміністраторів. Керівництвом Центру вживаються всі необхідні заходи щодо підвищення якості надання адміністративних послуг суб’єктам звернення.

Суб’єктами надання адміністративних послуг, для підвищення якості надання адміністративних послуг з адміністраторами Центру, проводяться методично - навчальні наради щодо ознайомлення їх з законодавством у відповідних сферах. Згідно плану - графіку проведення практичних навчань адміністраторів, протягом 2 кварталу 2018 року було проведено 12 навчань.

Також, приділяється належна увага підвищенню кваліфікації адміністраторів Центру шляхом участі у нарадах та семінарах з питань надання адміністративних послуг, постійно працюють над удосконаленням своєї роботи, забезпечують комфортне перебування відвідувачів у Центрі та високу якість обслуговування.

На другому поверсі Центру знаходиться конференц-зал, у якому протягом 2 кварталу 2018 року відбулося 19 міських заходів (засідання комісій, семінарів, тренінгів), серед яких також: засідання Дорадчого комітету з реалізації шведсько-українського проекту «Місцеве самоврядування та верховенство права в Україні» (15.05.2018), презентація проекту «Місцеве самоврядування та верховенство права в Україні» (19.06.2018).

Метою забезпечення діяльності ЦНАП м. Мелітополь є впровадження нових та прогресивних законодавчих ініціатив, втілення пілотних проектів, що дозволяє суттєво спростити процес отримання адміністративної послуги, надання можливості будь-якій особі звернутися до ЦНАПу за отриманням комплексної адміністративної послуги в повному обсязі.

         Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя постійно удосконалює свою роботу, розширює спектр послуг, забезпечує комфортне перебування відвідувачів та високу якість обслуговування. Вся робота в Центрі спрямована на якісне обслуговування населення за якомога коротший термін без порушення законодавства.