Робота Центру надання адміністративних послуг м. Мелітополя (далі - Центр) спрямована на реалізацію таких напрямків: спрощення процедури отримання адміністративних послуг, впровадження нових та прогресивних законодавчих ініціатив, забезпечення високого рівня сервісу обслуговування, шляхом дотримання високих стандартів надання адміністративних послуг, зменшення часових витрат на отримання послуг, створення комфортних зон для очікування, в тому числі для осіб з дітьми.

 

       У Центрі мешканці міста можуть отримати послуги з питань регулювання земельних відносин, будівництва, архітектури, підприємництва, реклами, соціального захисту, щодо здійснення правочинів із нерухомим майном, реєстрації бізнесу, можна отримати витяг з Державного земельного кадастру, здійснити реєстрацію місця проживання, отримати довідку про реєстрацію місця проживання особи, виготовити паспорт громадянина України для виїзду за кордон та ІD паспорт тощо.

       У 4 кварталі 2018 року через Центр вже надавалось 140 послуг, збільшення кількості видів адміністративних послуг відбулось за рахунок включення послуг, що найбільш затребувані жителями міста, а саме: 9 архівних послуг і ще 1 послуги архітектурно - будівельного контролю, а також впровадження 2 комплексних адміністративних послуг за "Життєвими ситуаціями" -"Народження дитини" та "Майбутній пенсіонер" (при одному зверненні за якими, жителі міста мають можливість отримати цілий комплекс послуг).

       Протягом 4 кварталу 2018 року Центром надано 15 243 адміністративні послуги, що більше на 2734 послуги або 21,8 %, порівняно із аналогічним періодом 2017 року (12509). У нижче наведеній діаграмі № 1 відображені дані по кількості наданих адміністративних послуг за 4 квартал 2017 року та 4 квартал 2018 року. Як можна побачити з діаграми, збільшення кількості наданих послуг відбулось за всіма видами послуг, лідерами за популярністю у 4 кварталі 2018 року є наступні адміністративні послуги:

  • Видача довідок про реєстрацію місця проживання особи - 3146;
  • Послуги з оформлення паспортів громадян України та для виїзду за кордон, вклеювання фотокартки до паспорта громадянина України по досягненню 25-ти та 45- ти річного віку –2382 ;
  • Послуги у сфері земельних відносин -1215;
  • Реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання – 5169;
  • Державна реєстрація бізнесу – 1555;
  • Державна реєстрація майна – 1059.

 

 

image_2019-01-21_14-07-11.png

Діаграма 1.

 

Найбільша кількість заяв в абсолютному значенні у 4 кварталі 2018 року незмінно припадає на надання муніципальних послуг – 11 646 або                76,4 %. На другому місці по кількості прийнятих заяв – послуги УДМС – 2382 або 15,63 %, третє місце – є заяви щодо отримання послуг у сфері Держгеокадастру – 1215 або 7,97 %.

Більшість адміністративних послуг, які надаються через Центр є безкоштовними, тільки з 18 послуг стягується адміністративний збір, за рахунок якого місцевий бюджет за 4 квартал 2018 року поповнився на               558,2 тис. грн.

Найбільш актуальними послугами серед мешканців міста у 4 кварталі 2018 році беззмінно залишаються послуги надані через Центр відділом реєстрації виконавчого комітету Мелітопольської міської ради Запорізької області та Мелітопольським міським відділом УДМС України Запорізької області, що можна побачити у діаграмі № 2 та № 3 відповідно.

Більш всього серед послуг, які надаються Мелітопольським міським відділом УДМС України Запорізької області через Центр, залишається користуватись підвищеним попитом послуга оформлення закордонних паспортів та оформлення паспорту у вигляді ID-картки. У нижче наведені діаграмі № 3 можна побачити кількість наданих послуг з оформлення паспортів Мелітопольським міським відділом УДМС України Запорізької області через Центр протягом 4 кварталу 2018 року, що складає 2382 або 15,63 % від загальної кількості наданих послуг протягом жовтня-грудня 2018 року.

photo_2019-01-21_14-07-59.jpg

Діаграма 2.

image_2019-01-21_14-09-32.png

Діаграма 3.

             У діаграмі № 4 відображено у 4 кварталі 2018 року, порівняно з аналогічним періодом 2017 року, незначне зменшення попиту на отримання послуг з оформлення паспортів громадян України для виїзду за кордон на 4,9 % (або 62) та збільшення надання послуг з оформлення паспортів громадян України на 64, 5%. (або 304).

 

image_2019-01-21_14-11-19.png

Діаграма 4.

З 01.10.2018 Центром були запроваджені 2 комплексні адміністративні послуги за "Життєвими ситуаціями" -"Народження дитини" та "Майбутній пенсіонер" (такою послугою скористалось лише 2 особи) та 9 послуг архівних відділів, які вже користуються популярністю серед мешканців міста, так як дають можливість замовити у тому числі: архівні довідки про заробітну плату з документів ліквідованих установ, підприємств і організацій м. Мелітополя без правонаступників;архівні довідки про підтвердження трудового стажу з документів ліквідованих установ, підприємств і організацій м. Мелітополя без правонаступників; архівні копії документів інших підприємств (за списком 1), що відносяться до Національного архівного фонду України і знаходяться на зберіганні в архівному відділі Мелітопольської міської ради Запорізької області та інше. За 4 квартал 2018 року 71 особа замовила архівні послуги.

З 01.11.2018 Центром було запроваджено мобільні віддалені місця для роботи адміністраторів для надання адміністративних послуг при виїзному обслуговуванні із застосуванням спеціального обладнання – мобільного кейсу. Виїзне обслуговування надало можливість отримувати адміністративні послуги категоріям осіб з інвалідністю I та II групи, дітей з інвалідністю, обмеженим у пересуванні, похилого віку та категоріям громадян, що опинились у скрутній життєвій ситуації, які не мають доступу до отримання адміністративних послуг безпосередньо у Центрі. Мешканцями міста дуже позитивно було сприйнято це нововведення. За перші 2 місяці після впровадження виїзного обслуговування (листопад - грудень 2018 року) такою можливістю вже скористалося 8 мешканців міста, у т.ч. 3 особи з інвалідністю та 3 осіб похилого віку.

Загальна кількість відвідувачів центру складає від 200 до 250 відвідувачів в день, лише за жовтень-грудень 2018 року до Центру звернулося більше 14 тисяч осіб з різних питань. За 4 квартал 2018 року адміністраторами надано 12 024 консультації (або 78,89 % від загальної кількості наданих послуг за жовтень-грудень 2018 року, який склав – 15 243). Також адміністраторами надаються консультації у режимі он-лайн через офіційний веб-сайт Центру надання адміністративних послуг http://cnap.mlt.gov.ua/, але, нажаль, така послуга не користується попитом. Так, у 4 квартал 2018 року за такою консультацією звернулось 20 осіб, з початку року – 71.

       Центр підвів підсумки моніторингу громадської думки з оцінки якості надання адміністративних послуг за 4 квартал 2018 року. Відвідувачі оцінюють роботу Центру за допомогою талону електронної черги, який потім залишають в одній зі скриньок «задоволений» або «не задоволений» у зоні інформування та у книзі відгуків і пропозицій, яка розміщується на видному та доступному місці, за допомогою «Анкети опитування відвідувачів Центра надання адміністративних послуг у місті Мелітополь», яка розміщена на офіційному веб-сайті. Також Центр відслідковує залишені відгуки відвідувачами на «Google бізнес» та «Google мапах» у результатах пошукової видачі Центру. Загалом за 4 квартал 2018 року у голосуванні взяло участь 6563 відвідувача Центру, що складає 43 % від загальної кількості прийнятих документів за 4 квартал 2018 року – 15 243 або лише 45,67 % від загальної кількості відвідувачів Центру, яка за 4 квартал 2018 року склала 14 369 осіб. Залишили талон в одній зі скриньок «задоволений» - 6557 осіб та 6 осіб заповнили анкету опитування на офіційному веб-сайті. Позитивно оцінили якість обслуговування та надання послуг 2314 відвідувачів, негативно – 2 відвідувача. Усі негативні відгуки були розглянуті керівництвом Центру та була проведена відповідна робота з удосконалення надання послуг.

      У журналі відгуків, пропозицій, скарг та побажань протягом 4 кварталу 2018 року відгуків залишено 1 позитивний відгук про роботу Центру та роботу адміністраторів. У 4 кварталі 2018 року, в порівнянні з 4 кварталом 2017 року, динаміка задоволеності відвідувачів якістю обслуговування у Центрі зростає, що можна від слідкувати у діаграмі № 5.

image_2019-01-21_14-11-53.png

Діаграма 5.

Керівництвом Центру вживаються всі необхідні заходи щодо підвищення якості надання адміністративних послуг суб’єктам звернення.

Для налагодження діалогу між місцевою владою та громадськістю у конференц-залі, якій знаходиться у Центрі, протягом 4 кварталу 2018 року відбулося 26 міських заходів (засідання комісій, семінарів, тренінгів).

         Центр надання адміністративних послуг м. Мелітополя постійно удосконалює свою роботу, розширює спектр послуг, забезпечує комфортне перебування відвідувачів та високу якість обслуговування.