ЦНАП м. Мелітополя проводить щомісячний моніторинг якості надання адміністративних послуг. Відвідувачі ЦНАП після обслуговування за допомогою талону адміністратора вкидають його у дві ємності «Задоволені якістю обслуговування» та «Не задоволені якістю обслуговування».

У червні 2016 року участь у голосуванні взяло 1473 відвідувачів ЦНАП, що складає 56,5% від загальної кількості прийнятих документів (2605).

Якість надання адміністративних послуг оцінило 1473 відвідувачів. Позитивно оцінило якість надання послуг 1473 відвідувачів, що становить 56,5 %, негативно – 0 відвідувачів (0%).

В цілому, зберігається позитивна динаміка задоволеності відвідувачів якістю обслуговування у ЦНАП м.Мелітополя. Відвідувачі ЦНАП також можуть оцінити якість обслуговування та надання адміністративних послуг на офіційному сайті ЦНАП м. Мелітополя www.cnap.mlt.gov.ua

ЦНАП м.Мелітополя і надалі проводитиме моніторинг якості обслуговування та вживатиме всіх необхідних заходів щодо якісного, оперативного та професійного обслуговування відвідувачів.